Mua on kiusattu koko 7.lk ja oon nyt menos 8.lk. pelkään että jatkavat sieläkin vielä minun kiusaamista. En oo kertonut tästä vanhemmille tai luokanvalvojalle (pitäiskö kertoo) vai mitä mun pitäs tehä että kiusaaminen loppus
mua kiusataan
6
<50
Vastaukset
Hei nimimerkki, kiusataan.
Et ole kertonut kiusaamisesta, miksi et? Mietit mitä tekisit, että kiusaaminen loppuisi. Kyllä sinun kannattaa ihan heti koulun alettua kertoa siitä, mikäli se jatkuu! Heti ja samantien! Kerro molemmille, sekä opettajalle ja vanhemmillesi. Toivottavasti vanhempasi ja opettaja ryhtyvät heti toimeen asiassa, että seuraavan lukuvuoden saisit käytyä rauhassa. Kenenkään ei tarvitse sietää kiusaamista, ei kotona, koulussa, työpaikalla eikä missään! Puolusta itseäsi tarmokkaasti.
Hyvää loppukesää,
Pirkko-pappi- 11vpoika
Olen samaa mieltä. Kerro siitä jos se vielä jatkuu. Olen itsekin kiusattu :'(
- Pokkaripete
Joo, kerro siitä! Se kannattaa. Minua on joskus ehkä kiusattu. Ei paljon kyllä. Mutta sinulle sanon että kannattaa kertoa!!! Niin siis jos se jatkuu!
- Kokenut15vpoika
Hei suosittelen juttelemaan vanhempien kanssa. Vaikkei se välttämättä auta niin se helpottaa huoli muille. Ja jos pystyisit kertomaan miten sinua kiusataa enemmän esimsyrjitäänkö,tönitäänkö vai pilkataanko niin ehkä pystyisin kertomaan miten siltä puolustautua ja saada sen ehkä loppumaan. Mutta mitä teetkin niin älä haudo kaikkea vaan jaa se. Jos vanhemmille eikä opettajalle niin ehkä jollekin kaverille tai muulle tutulle
- amelien
Jos kiusaaminen jatkuu syksyllä ilmotat opelle ja vanhemmille se pitää loppua heti.tsemppiä sulle!
- Knowthefeeling
Joo kannattaa kertoo tiiän kokemuksesta että opet yrittää ainakin auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376