Aiheutti kuolemia kuolemien perään, koska ihmiset saivat aivoinfarkteja, koska vihasivat sitä musaa niin paljon.
Numminen sai syytteen, mutta hänet armahdettiin.
Toisaalta ei oo enää yhtään yhtä pahaa köyhien, työttömien ja eläkeläisten sortomaata kuin USA.
=) =)
Älkää rakastako USA;ta!!
Oikeasti M.A.Nummisen musa on legendaarista.
Yksi parhaimpia suomalaisia.
Menestynyt myös ulkomailla(Saksa, Ruotsi ja Venäjä mm).
M.A.Numminen USA;ssa!!
4
394
Vastaukset
- K.T.USA
Oletko tosissasi taikka vain mainetta itsellesi hakemassa. Ei meillä ole edes
kuultukaan kenestäkään nummisesta, koskaan. Eikä kuunnella nytkään.- Jatstutrallaa
Suomessa on vain yksittäisiä "hyviä esiintyjiä",valtaosa alle arvostelun.
Maatiaiskansa tykkää mistä vaan missä revitään kurttua, että jatstuta-
rallaa, ja hilitutatallaaaa. Ei mulla mitään jenkkaa vastaan ole, hypitään
kuin jänikset soitimella,heh. - MrJuha82outolintu
Jatstutrallaa kirjoitti:
Suomessa on vain yksittäisiä "hyviä esiintyjiä",valtaosa alle arvostelun.
Maatiaiskansa tykkää mistä vaan missä revitään kurttua, että jatstuta-
rallaa, ja hilitutatallaaaa. Ei mulla mitään jenkkaa vastaan ole, hypitään
kuin jänikset soitimella,heh.Nummisen musa on muutakin kuin pelkkää jenkkaa.
Sillä on tuotannossa jazzia, klassisen tyylistä, rokkia ja taidemusaa. - MrJuha82outolintu
Kyllä Numminen on menestynyt hyvin suomalaisittain.
Googleta lisätietoa Nummisesta.
Arvostettu suomalainen muusikko.
Eliittipiirit arvostavat ja mm monet jazztaiteilijat ja isot herrat pitävät Nummisen musiikista, koska siinä huokuu korkeakulttuuri.
Tietenkin kommenttisi on kuin yksi pieru saharassa mulle.
Et yhtään sitten osaa arvostaa legendaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579