Poikien pissaaminen

pissygirly

Pojat! Pissaatteko yleensä vessassa käydessä suoraan pöntön veteen vai koitatteko pissata vähän hiljempaa reunaa pitkin? Oma poikaystäväni pissaa aina suoraan veteen ja tykkään kuunnella sitä lorinaa. Se ääni on niin kova ja miehekäs <3

Mitä mieltä muut tytöt on poikien pissausäänistä?

81

7607

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wrgwfdsgs

      Kyl pojal pitää olla sen verran painetta letkussa että lorisee oikein kunnolla. Jos kuuluis vaan joku naisellinen lirinä niin dumppaisin sellasen luuserin heti.

      • Idiootttii

        Ite kyllä kusen reunoja pitkin ni ei tarvii pöntöstä hinkata roiskeita. Vitun nulikat.


      • dsvdsgvssvs

        Kyllä se niistä reunoista taitaa roiskua enemmän. Katso tarkemmin kun seuraavaksi kuset.


      • SeisovaSetämies

        Setä kusee lattialle!


    • 14veee

      OK. kaikkea täällä kysytään, vastaan kuitenkin. oon 14v. kundi ja mä kusen istualtaan, ihan sen takia koska mun pippeli on vaan 6cm löysänä. joten en saa sitä kunnolla ulos boksereista ja farkuista. vaan kusi valuu alushousuun ja farkuille. onks täällä muita jotka kusee istualtaan . siis pojat.

      • jotakintietävä

        Ei siinä mikää hätä oo jos istualtaan kusee, rakko tyhjenee btw istualta paremmin kuin seisaalta.


      • enlorota

        Joo, mä kans kusen istualtaan, mutta vain kotona. Kaikkialla muualla kusen seisaaltaan ja pyttyyn kusen aina reunoja pitkin. Ongelma on usein se et jos en muista vetää esaria taakse, suihku saattaa mennä mihin suuntaan vaan. Istualtaan ei oo tätäkään ongelmaa. Oon 15v poika.


      • sgsfsfvsgs
        jotakintietävä kirjoitti:

        Ei siinä mikää hätä oo jos istualtaan kusee, rakko tyhjenee btw istualta paremmin kuin seisaalta.

        Ei rakko tyhjene sen paremmin istualtaan, paitsi eturauhasvaivoista kärsivillä. Jos olet terve nuori mies, niin rakko tyhjenee ihan yhtä hyvin seisaaltaankin.


      • ffdfdfsfdfgsdf
        sgsfsfvsgs kirjoitti:

        Ei rakko tyhjene sen paremmin istualtaan, paitsi eturauhasvaivoista kärsivillä. Jos olet terve nuori mies, niin rakko tyhjenee ihan yhtä hyvin seisaaltaankin.

        Miten pieni pippeli teillä oikein on jos ei seisaaltaan kuseminen onnistu? Itse olen pissaillut seisaaltaan pikkukakarasta saakka ilman ongelmia.


      • enlorota
        ffdfdfsfdfgsdf kirjoitti:

        Miten pieni pippeli teillä oikein on jos ei seisaaltaan kuseminen onnistu? Itse olen pissaillut seisaaltaan pikkukakarasta saakka ilman ongelmia.

        Ei se koosta oo kiinni jos kusee istualtaan. Ja usein tulee runkattua istualtaan samalla ku housut on alhaalla. Saa mällit lentään nopeesti ku voi rennosti runkata kalu ja pallit vapaana. :D


      • ffdfdfsfdfgsdf
        enlorota kirjoitti:

        Ei se koosta oo kiinni jos kusee istualtaan. Ja usein tulee runkattua istualtaan samalla ku housut on alhaalla. Saa mällit lentään nopeesti ku voi rennosti runkata kalu ja pallit vapaana. :D

        Ei olekaan mutta muutama täällä on maininnut istualtaan pissaamisen syyksi juuri pippelin pienuuden.


      • Olen aikuinen mies ja kyllä minäkin pissaan istualtaan, jos vaan on pönttö käytettävissä, eikä housujen pudottaminen ole liian hankalaa. :)

        Se on vaan niin paljon vaivattomampaa sen tähtäämisen kanssa. Ei sinne työpaikkojen yms. vessoihin suotta tule siivoojilta niitä tähtäyksen parantamiseen kehoittavia lappuja seinille....


      • OnSePenisVaanHyvä

        Joskus, mutta se johtuu aina siitä että on kiire eikä ole kovin paha hätä.


        Koittakaas joskus oikein kovalla paskalla istuessanne kyykkyasentoa. Siis koukistatte jalat. Ihminen on nääs suunniteltu ulostamaan kyykyssä.

        Mut siis joo yleensä ihan seisten kusen.

        13v


      • Anonyymi
        enlorota kirjoitti:

        Ei se koosta oo kiinni jos kusee istualtaan. Ja usein tulee runkattua istualtaan samalla ku housut on alhaalla. Saa mällit lentään nopeesti ku voi rennosti runkata kalu ja pallit vapaana. :D

        On teillä jonneilla tylsä elämä ku runkkaatte kotona päivät pitkät -_-


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        OnSePenisVaanHyvä kirjoitti:

        Joskus, mutta se johtuu aina siitä että on kiire eikä ole kovin paha hätä.


        Koittakaas joskus oikein kovalla paskalla istuessanne kyykkyasentoa. Siis koukistatte jalat. Ihminen on nääs suunniteltu ulostamaan kyykyssä.

        Mut siis joo yleensä ihan seisten kusen.

        13v

        Aasiassa vessat on yleensä juuri tuollaisia kyykkyvessoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasiassa vessat on yleensä juuri tuollaisia kyykkyvessoja...

        Niin


      • Anonyymi

        Mä kanssa kusen melkeinpä aina istualtani.
        Mulla on kyllä aika hyvänmittainen lerssi, ettei sen puolesta ole ongelmia kusta seisaaltaankaan, mutta on mukavempaa ja siistimpää kusta istualtaan. Kaikki menee varmasti pöntöön, joskus kuvottaa käydä esimerkiksi kauppojen vessassa, kun näkee selvästi, että kusta on roiskittu ihan minne sattuu, myös pytyn ohi kun on kustu seisaaltaan.
        Silloin harvoin, kun kusen seisoen, niin en lorota suoraan veteen, jotenkin en vain viitsi tehdä melua siitä että olen tarpeillani. Muistan kyllä, kun joskus mukulana opetettiin pissaamaan seisaaltaan, että neuvottiin tähtäämään veteen sen vuoksi, että pissa menee varmasti pyttyyn. Olen vara, että monella jätkällä on jäänyt tuo oppi mieleen ja kusevat vielä isonakin just suoraan veteen.
        Mutta tytöille ja naisille tiedoksi, tykkään kyllä kuulla naisen pissaamisen ääntä. Jostain syystä.


    • Muhammad

      Minä kusea lattia ja seinät aina koulusa, siivoja rasisti. Minä kosta.

      • HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA


      • XDXDXDXD

        HEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHE


      • juuvihu

        Kiitos vittu kuolin nauruun :)


    • SilentPisser

      Ite yritän aina kusta mahdollisimman hiljaa reunaa pitkin. Mielestäni se on noloa jos kuuluu kauhea lorina.

      • Anonyymi

        Niin mäkin


      • Anonyymi

        Yritän kusta rennosti, mutta usein alkaa tappi seisoon ja sitten joutuukin irrottaan mällit!


    • pissaboy

      Kusen kanssa istualtaan, mulla pippeli tosi pieni. Mä kyllä pissaan istualtaan koulussa ja kotona. Siinä voi samalla tarkkailla koska noi karvat ilmestyy. Ja eikä tule boksereihin märkiä pissa läikkiä.

      • Anonyymi

        Kerran mää seisaallaan vahingossa pissasin suuhuni


    • eihelevettiläine

      voi herranjumala näitä aiheita

      • mies20v

        Miten niin herranjumala näitä aiheita??? Ihan keskustelun arvoinen juttu. Ihmiset ovat erimielisiä siitä miten miesten ja poikien kuuluu kusta. Kun mä olin noin kolmevuotias pikkupoika joskus 90-luvun lopussa niin moni aikuinen oli sitä mieltä että miesten kuuluu kusta seisaaltaan ja niinpä minusta tuli todellinen seisoen kuseva että paskallakaan istuessa ei tule kusta. Mutta kaikki ei ole sitä mieltä, on näköjään aika moniakin miespuolisia joilla on tapana kusta istuen. Jotkut on näköjään jopa sitä mieltä että sivistyneet miehet kusisi istuen ja niin ei myöskään kuulemma roisku mihinkään. Ja mä tiedän myös että seisaaltaan kuseminen kielletään esim. bussin vessassa ja erottelevissa vessoissa (miksi bussin vessassa??). Mun ei ole kuitenkaan tarvinnut niihin eksyä. Mutta mulla ei seisoessa juuri koskaan roisku, sitä olen tehnyt jo niin monta kertaa.


    • sdf

      mä koitan aina kaukaa tarkasti ja sit se välil menee iha ohi ja välil se menee suoraa vetee.

    • hyiiihhhhhh

      hyi se on ällöttävää kun pojat lorottaa

    • muumimörköö

      Mä aina tähtäilen huvin vuoksi eri kohtiin, ja heilutan kullia samalla kun kusen. Vähän ajankulua siinä seisoskellessa.

    • Kuseja

      Pissaan käsilläni seisten sinne minne kusi sattuu lentämään

      • 3392

        Montako kertaa tullu naamaas?


    • 01boy

      mä kusen yleensä istualteen koska mulla on vissii liian pieni esiri nii lentelee aina ihan mihinkä sattuu ja muutenki kulli kääntyy vasemmalle. mut haluisin silti kusta seisaaltaa et mitä pitäis tehä et sais munan siihen kuntoo että vois seisaalteen kusta?? ja mieluusti kunnollisia vastauksia :)

      • Vedätkö esinahan niin taakse, kun se menee?

        Sitä voi koettaa varovasti itse venytellä. Voi tosin olla, että vaatii lääkärireissun, mutta koska olet vielä nuori, niin se voi kyllä löystyä itsekseenkin.

        Yhdyntä ei sitten onnistu liian tiukan esarin kanssa. Satun tietämään....


    • yhheksätoesta

      Mä oon kyllä tottunut kusemaan vain seisaaltaan, edes paskalla istuessa ei mitään kusta tule juuri koskaan ennen kuin oon noussut pytyltä. Aika monelta muulta taitaa siis tulla kusta paskalla istuessa. Ja oon kussut seisten jostain 3v:sta lähtien. Oon nyt 19v poika

      • paskaaaaaaaaaaaaa

        Minä taas kusen istualtaan ja paskon seisten. Yleensä kun on oon paskonu niin pytyn reunalla on saakelinmoinen kakkakasa.


    • Pissataanpoikia

      Poikien pissaaminen=pissataan poikia?

    • 25weeboy

      Pissaan seisaaltaan vain jos saan housut ja bokserit alas eli pippeli ja peppu paljaana. Seisaaltaan pissaan aina reunoille, koska ahdistaa, jos joku kuulee kun lasken veteen. Mulla on niin pieni muna levossa, että saa tonkia sieltä vetoketjun alta ja näkyy vaan muutama sentti kun ulos saan :D Roiskuu siis vaatteille jos pissaan noin. Jos taas lasken alusvaatteet ja housut niin pystyn pissaamaan seisaaltaan ihan hyvin. Minulla on 5-6 cm muna. Kovana kyllä on 12-13 cm.

    • Saathana69

      Ei helevetti

      • hhelvetti69

        voi saatana


    • Kusettaa

      Kusen yleensä LAVUAARIIN.

      • 19273

        Mäkin kusen väli lavuaarii, se on hauskaa XD


      • 472

        Hyi hiisi! onneks en pese teillä hampaita.


    • kusijorma

      reunoja pitkin. vituttaa se saatanan kovaääninen lorina.

    • bokserit

      Oon ysillä, siis 15v. ja kusen istuen pöntöllä. Silloin ei tule boksereihin pissa läikkiä, ja samalla näkee on bokserit puhtaat. Mulla pippeli ihan normi mitat.

      • kusisuu

        lolll laitan munan suuhun ja harrastan kusisuuta!!!!


    • kattoonpaskoja

      Kuka vain osaa kusta lattialle, mutta vain kovat paskantavat kattoon.

    • 12vee

      Pissaan istualtaan koska penis on vain 6cm löysänä, oon 12v. Jos pissaan seisaaltaan niin pissaa valuu boksereihin ja joskus farkuille.

    • alkkarit

      aaahh missä koulussa oot, voitais koulun vessassa vaihtaa boksereita, saisit mun puhtaat kuivat black horset. nää on valkoset. mä haluisin sun pissaset bokserit. niihin olis kiihottavaa runkata.

    • Wertuers

      Suoraan veteen tietenkin koska ei tartte vaivautua ottamaan housut alas ja mennä istumaan kun voi ottaa dildon esille ja kusta suoraan veteen <3

    • MiesisollasÄmmällä

      16v ja ihan miehisenkokoinen muna, annan seisaaltaan lorista kunnolla veteen.Mua ei yhtään kiinnosta jos joku kuulee tai oikeeastaan hyvä jos joku kuulee :D oonhan mies ja mulla on oikeuksia. Jooskus oon ihan piruuttanu kussu siihen pytyn reunamuoville jossain huoltiksilla jne paikoissa ja aikamonesti jätän kans vetämättä että seuraava voi sit tehä miten haluu, putsata tai olla putsaamatta mulle ihansama. Joskus ollu mestenvessaan jonoo niin oon käyttäny naisetn vessaa, ja samahomma, huvittaa naisten ilmeet haha, ois kiva nähä kun siel mun kusesta kastuu pikkupöksyt :)

    • sdfdssgsgds

      Itse pyrin kusemaan hiljaisesti reunaa pitkin julkisissa vessoissa(ellei vessassa ole pisuaaria) koska äänekäs lorottaminen on aika noloa. Kotona tosin saatan kusta suoraan veteen, silloin ei ole niin tarkkaa.

    • sloggiboy15

      hahaaa joo mä pissaan kotona aina istualtaan pöntöllä. Samalla voi runkata. Ja pysyy alusvaatteet puhtaana. Muualla kusen seisten.

    • haukan.vaahtokusi

      Mä kusen suoraan veteen valtavalla paineella. Vesi kuplii ja vaahtoaa vielä 20min jälkeen kusemisesta.

      Ei tämä vielä mitään, tiedän yhden tyypin, joka pystyy kusemalla kirjoittamaan oman nimensä betoniin, aivan kuten lapset tekevät talvella lumeeen.

    • pippeliboy

      Se riippuu, koulussa kustaan kavereitten kaa lavuaariin. Yleensä kotona suoraan veteen.

      (Seisoen siis kusen)

      T. 13 v

      • Anonyymi

        Kustaan, Kustaan ikkunan taa! Hihhih


    • gegegaeg

      Mä väännän aina samalla paskat käteen ja heitän könttejä pönttöön huoneen toisesta päästä, tulee miehekäs ääni

    • Poika12Vee

      Onko täällä muita jotka tykkää kusta ulkona ?

      Ite ainakin kusen ulkona niin monta kertaa kun mahdollista: metsiin, puskiin, alikulkutunneliin, viemäriin....

      • poika14veee

        Joo löytyy. Varsinki pimeinä iltoina ulkona kuseminen on parasta! Kiinnijäämisen jännitys on huikeeta.


      • 16yrs

        Teen usein niin et juon niin paljon limuu et rakko meinaa haljeta ja sit lähen ulos. Koitan vaan pidättää ja menen usein esim. Keskustaan jossa ei ihan äkkiä pääse kuselle, ja joskus joudun pidättelemään kädellä puristellen. Pidättely vaan kiihottaa niin helkkaristi! Joskus menin jopa bussiin jossa takana lopulta kusin pulloon.


      • Anonyymi

        mä tykään kusta ulkona


      • Anonyymi

        Kavereitten kaa haastetaan välillä toisemme kusemaan näkyvämpiin paikkoihin, esim. ruuhkasen tien reunaan tai sillalta jokeen.


      • Anonyymi
        poika14veee kirjoitti:

        Joo löytyy. Varsinki pimeinä iltoina ulkona kuseminen on parasta! Kiinnijäämisen jännitys on huikeeta.

        Jep


    • kusipoika

      Kusen yleensä housuun.

    • suihku.on.vielä.kunnossa

      Kusen kattoon..lattialla selälläni maaten

    • iuoö

      Kusen piupalipaupali-paimenpoikaan. Paimenpoika ei tykkää siitä. Kiitoksena heittelee mua aina pikkukivillä kulkuusille

    • Ammattilaiskusija

      Itse kusen aina julkisilla paikoilla lattialle, pöntön taakse tai pönttöharjaan.

    • Anonyymi

      mitä hienoa siinä on? ääni on aivan perseestä!

    • Anonyymi

      Itse kusen ihan seisaaltaan ja suoraan veteen. Välillä tulee kuseminen jälkeen runkattua jos kodin vessassa oon. Kusen usein pisulaariin jos sellainen löytyy ja kotona kusen usein myös lavuaariin. Oon mä kerran kussut lavuaariin kauppakeskuksessakin kun pisulaarit ja WC oli kaikki varattu. Pihallekin toki tulee kustuu joskus mutta asun isossa kaupungissa joten ei oo kusemispaikkoja kovinkaan paljon pihalla.

    • Anonyymi

      Kusen reunoille kotona ja sitten jos nyt vaikka koulussa tai muualla niin suoraan veteen, että kuuluu miehekäs ääni. Mun pippeli on löysänä 6 cm ja kovana sellanen 10 cm ja pystyn silti kysyä seisaalteen, että nojaan itseäni enemmän eteenpäin ja pidän kiinni, että kusi ei karkaa minnekkään. Joskus tekisi mieli kusta metsässä kunnon luonnossa, koska se tuntuu hyvältä. T: 06

    • Anonyymi

      Mä kusen pulloon niin että penis on pullon sisällä.

      • Anonyymi

        Sulla taitaa sit olla joku 4cm käpykulli, jos se pullon sisälle mahtuu. :D


    • Anonyymi

      mä kusin suihkus

    • Anonyymi

      Kyllä itsekkin seisten kusen melkolailla aina. Kiva kattoo kun kultainen suihku osuu veteen.

    • Anonyymi

      Yritän pissata kyllä mahdollisimman hiljaa, eli reunaa pitkin pissin.
      Vaikka onhan se kai aika äijämäistä lorottaa suoraan veteen ja helpottaa kaiketi osumista pönttöön kun sihtaa keskelle.
      Mutta ymmärrän kyllä aloittajaa, tykkään itse taas kuulla ja kuunnella tytön pissaamisääntä, vähän kiihottaakin..

    • Anonyymi

      mä käytän välillä vaippoja

    • Anonyymi

      Ite yleensä kotona pissaan reunoihin mut koulussa ja julkisissa vessoissa tulee pissattua veteen.

    • Anonyymi

      Kyllä aika moni kusee suoraan veteen.

      Koulussakin kuuluu miehekäs lorina kun joku menee kuselle ja joillakin vielä suht kauan kestävä. Sitä ihmettelee aina välillä että miten jollain voi olla niin suuri rakko ja ollut silti varmaan jäätävä kusihätä.

      Aika harvoin käyn kusella koulussa, koska yksinkertaisesti koulupäivän aikana ei kuseta. Mutta yleensä veteen vaan rennosti.

    • Anonyymi

      Yleensä mä kusen reunoja pitkin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe