Monenneltako varasijalta olette päässeet? Itse ouluun viiden parhaan joukossa, onkohan toivoa?
Varasijat 2015
22
137
Vastaukset
- dfsdfsdsdv
Pääsin Tampereelle 3-6 sijoilta!
- Kaaris
Paljon sulla oli pisteet?
- Tsama
Kaaris kirjoitti:
Paljon sulla oli pisteet?
35.00
- Kaaris
Onnittelut!
- uskomatonta
Kaveri pääs aaltoon kolmannelta varasijalta
- outoa
Mites Aaltoon muka noin monta sijaa tänä vuonna on vapautunut?
- Hoitajaentuudestaan
Tänä aamuna pääsin pieksämäen DIAK:iin sairaanhoitaja linjalle. Alkutilanne oli 5. varasija koepistekiintiössä ja 11. varasija yhteispiste. Eilen olin koepistekiintiössä sijalla 1. ja yhteispiste 4. En tiedä lopulta kummassa jonossa menin sisään enkä edes välitä :D Olen niin happy!
- Kaaris
Minkäs kauppakorkean alla tämä Pieksämäen DIAK on? Aattelitko suuntautua laskikseen tai kansikseen? ;)
- Mitenköhämahollist
Mulla liikkunu varasija ouluun 15 nyt parin päivän sisäl
- Truustory
Aallon varasijat peruuntuneet. Kaikki paikat täytetty.
- mistnäkyy
Mistä tiedät, soititko vai näkyykö se jotenkin opintopolussa, vastaa please
- Tottaon
Hakijapalvelusta kerrottiin mulle ainakin, että on kaikki paikat täynnä.
- kiitossulle
Kiitti tiedosta
- yksikaksikolme
Monta varasijaa aalton vapautui tänä vuonna?
- Gkgoxi
No ei yhtään
- Hakija88
Pääsin itse poriin 3. varasijalta. :)
- pronssistakultaan
Tässä sitten vähän tiedotetta/todistetta niille mukaville ihmisille, jotka tulitte tänne varmana tietona toitottomaan, että Aaltoon on kaikki opikelupaikat on täytetty ja kaikki varasijat täyttyneet. Kolme päivää sitten tuli tieto, että varasija on vapautunut.
http://imgur.com/a/DT7mp
Eli kolmannelta varasijalta päästiin Aaltoon. Nyt voi onneks jättää tän suoli24:n taakseen ja keskittyä oikeisiin asioihin, kuten opiskeluun. Ei tarvitse täällä enää trolleja katella. Nähään.- Varasijat
Saanko kysyä milloin otit aallon paikan vastaan? Ite varasijalla turkuun, mutta jono ei oo liikkunut..
- pronssistakultaan
Otin paikan vastaan jo tiistaina. Toivottavasti jono liikkuu myös Turkulaisilla.
- dfsdfdsfsdfsdf
Veikkaan että kaikkia paikkoja ei ollut täytetty. Sain itse maanantaina Tampereelta varasijalta paikan, kun niitä alettiin täyttämään manuaalisesti. Tämä selittänee miks Aaltoonkin päästy 3. varasijalta.
- kinkonki
Minä taas veikkaan, että jotkut Aaltoon päässeet olivat ottaneet paikan vastaan ehdollisesti ja jääneet odottamaan varasijalla paikkaa aivan muulle, mieluisemmalle alalle kuten vaikka Helsingin yliopiston valtiotieteelliseen. Sieltä paikan vapauduttua ovat sitten päässeet sinne ja jättäneet paikkansa Aallossa.
Aalto ei ole ollut kaikkien sinne päässeiden ykköstoive, vaan joidenkin ykköstoive on ollut aivan muulla alalla, jonka pääsykoe on kuitenkin mennyt heikommin.
Itsellänikin Aalto oli vasta kolmannella sijalla mutta pääsin ykköskohteeseeni Helsingin yliopiston oikeustieteelliseen. Aalto olisi ollut karvas pettymys. Tosin sain sinnekin erittäin hyvät pisteet. Kakkoskohteen jätin kokonaan väliin.
Aaltohuuma voi sekoittaa monen ajattelukyvyn ja saa uskomaan, että Aalto olisi kaikille suurimman unelman täyttymys.
- Varasija
Onko täällä ketään joka pääsi turkuun varasijalta ja miltä sijalta? Paljonko oli vastattuja kysymyksiä ja oikeita ja vääriä vastauksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029