Varasijat 2015

Toivotonvarasijalainen

Monenneltako varasijalta olette päässeet? Itse ouluun viiden parhaan joukossa, onkohan toivoa?

22

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfsdsdv

      Pääsin Tampereelle 3-6 sijoilta!

      • Kaaris

        Paljon sulla oli pisteet?


      • Tsama
        Kaaris kirjoitti:

        Paljon sulla oli pisteet?

        35.00


      • Kaaris

        Onnittelut!


    • uskomatonta

      Kaveri pääs aaltoon kolmannelta varasijalta

      • outoa

        Mites Aaltoon muka noin monta sijaa tänä vuonna on vapautunut?


    • Hoitajaentuudestaan

      Tänä aamuna pääsin pieksämäen DIAK:iin sairaanhoitaja linjalle. Alkutilanne oli 5. varasija koepistekiintiössä ja 11. varasija yhteispiste. Eilen olin koepistekiintiössä sijalla 1. ja yhteispiste 4. En tiedä lopulta kummassa jonossa menin sisään enkä edes välitä :D Olen niin happy!

      • Kaaris

        Minkäs kauppakorkean alla tämä Pieksämäen DIAK on? Aattelitko suuntautua laskikseen tai kansikseen? ;)


      • Mitenköhämahollist

        Mulla liikkunu varasija ouluun 15 nyt parin päivän sisäl


    • Truustory

      Aallon varasijat peruuntuneet. Kaikki paikat täytetty.

      • mistnäkyy

        Mistä tiedät, soititko vai näkyykö se jotenkin opintopolussa, vastaa please


      • Tottaon

        Hakijapalvelusta kerrottiin mulle ainakin, että on kaikki paikat täynnä.


      • kiitossulle

        Kiitti tiedosta


    • yksikaksikolme

      Monta varasijaa aalton vapautui tänä vuonna?

      • Gkgoxi

        No ei yhtään


    • Hakija88

      Pääsin itse poriin 3. varasijalta. :)

    • pronssistakultaan

      Tässä sitten vähän tiedotetta/todistetta niille mukaville ihmisille, jotka tulitte tänne varmana tietona toitottomaan, että Aaltoon on kaikki opikelupaikat on täytetty ja kaikki varasijat täyttyneet. Kolme päivää sitten tuli tieto, että varasija on vapautunut.

      http://imgur.com/a/DT7mp

      Eli kolmannelta varasijalta päästiin Aaltoon. Nyt voi onneks jättää tän suoli24:n taakseen ja keskittyä oikeisiin asioihin, kuten opiskeluun. Ei tarvitse täällä enää trolleja katella. Nähään.

      • Varasijat

        Saanko kysyä milloin otit aallon paikan vastaan? Ite varasijalla turkuun, mutta jono ei oo liikkunut..


      • pronssistakultaan

        Otin paikan vastaan jo tiistaina. Toivottavasti jono liikkuu myös Turkulaisilla.


    • dfsdfdsfsdfsdf

      Veikkaan että kaikkia paikkoja ei ollut täytetty. Sain itse maanantaina Tampereelta varasijalta paikan, kun niitä alettiin täyttämään manuaalisesti. Tämä selittänee miks Aaltoonkin päästy 3. varasijalta.

      • kinkonki

        Minä taas veikkaan, että jotkut Aaltoon päässeet olivat ottaneet paikan vastaan ehdollisesti ja jääneet odottamaan varasijalla paikkaa aivan muulle, mieluisemmalle alalle kuten vaikka Helsingin yliopiston valtiotieteelliseen. Sieltä paikan vapauduttua ovat sitten päässeet sinne ja jättäneet paikkansa Aallossa.

        Aalto ei ole ollut kaikkien sinne päässeiden ykköstoive, vaan joidenkin ykköstoive on ollut aivan muulla alalla, jonka pääsykoe on kuitenkin mennyt heikommin.

        Itsellänikin Aalto oli vasta kolmannella sijalla mutta pääsin ykköskohteeseeni Helsingin yliopiston oikeustieteelliseen. Aalto olisi ollut karvas pettymys. Tosin sain sinnekin erittäin hyvät pisteet. Kakkoskohteen jätin kokonaan väliin.

        Aaltohuuma voi sekoittaa monen ajattelukyvyn ja saa uskomaan, että Aalto olisi kaikille suurimman unelman täyttymys.


    • Varasija

      Onko täällä ketään joka pääsi turkuun varasijalta ja miltä sijalta? Paljonko oli vastattuja kysymyksiä ja oikeita ja vääriä vastauksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe