olen ostamassa kännykkää enkä tiedä mikä ois hyvä
mikä kännykkä kannattais ostaa
15
<50
Vastaukset
- parasta-ennen
Nokia 3310
- sdfasfsasd
"Nokia 3310"
-Olet oikeammassa kuin arvaatkaan. Lisään listaan Nokia 3330:n.
Älypuhelin on täysiverinen vakoilulaite. - parasta-ennen
Nyt olisi Nokialla hyvä sauma tuoda markkinoille mullistava erillislaite -- matkapuhelin!
- 128
Minulla oli aikoinaan tämä, suosittelen.
http://www.huuto.net/kohteet/lm-ericsson-valkoinen-lankapuhelin/369743434
Tai sitten kyselä täältä.
http://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/mobiililaitteet/kannykat- katseiden.kääntäjä
Osta gsm sovitin ja sitten siihen perään pulse to dtmf adapteri, niin sitten pystyt ottamaan tuon LM-Ericssoninkin mukaasi minne vain ikinä menetkin!
- Jollailija
Jolla on kiistatta paras.
- kannattais
Kaikki samanhintaiset kännykät on melko tarkasti yhtä hyviä.
Valitsisin sellaisen jossa on Android käyttöjärjestelmä. - android__
Osta uusi, käytetystä ei kannata maksaa ellei ole harvinaisuus ja hyväkuntoinen.
- järkeäostoksiin
Älypuhelimella ei tee mitään, jos ainoastaan puhelimena käyttää.
Minulla on vanha Noikian 1100 ja siinä kestää akku toista viikkoa normaalikäytössä.
Paljonkos älypuhelin pysyy pystyssä lataamatta? - DerDrilling
Siemens teki erinomaisia puhelimia - A65 oli paras - nyt käytössä Samsung jumalattomalla määrällä turhaa sälää ja liian usein sen joutuu käynnistämään uudestaan, kun ei puhelu kulje.
- muu_on_turhaa
Sellainen mihin voi vastata/soittaa.
- laatumerkkien.tavaratalo
Nokia N95, sekä muut aikansa lippulaivat ovat edelleen hyviä nykypäivänä.
- tee_se_itse
Rakenna rasberrystä ja gsm moduulista
- LA-rumpu
Nokia 6230i on paras puhelin.
- PerusSKännykkä
Halpa peruspuhelin on paras. Perustelu. Ei ole hakkeroitavissa. Tappio, jos puhelin katoaa/rikkoutuu on pieni. Helppo opiskella käyttämään. Esim. Nokia 108 24 eur, sisltää TASKULAMPUN. Hyvä pimeällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796