Oikein laskuttajat

laskutettava

Minulla on kokemusta monesta eri operaattorista

Täysin oikein laskutun on mennyt seuraavilla

Sonera ja Tele
Globetel (yllätys)
Saunalahti

Pieniä virheitä

Dna


Suuria virheitä

ACN
Elisa ja Kolumbus

Kolumbuksella ilmaispuheluissa sotkuja erittäin paljon. Elisalla puheikaedut liittymätyypin vaihdoissa ja kk-maksut irtisanottaessa

12

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt ok

      Minulla on ollut sonera, radiolinja/elisa ja nyt dna.
      Vain elisa yritti viime keväänä huijata joulupaketeissaan, 6 laskua ja kaikki yli kolminkertaiset, korjasivat kyllä heti, kun aspaan soitin, ei edes uutta laskua tullut, entisellä viitenumerolla sai maksaa, mikä sekin outoa.
      Dna:n ja soneran laskut olleet aina ok

    • Vielä asiakas

      Nyt Telefinlandin laskutus on kyllä sekaisin, kun itsekin sain marraskuun puolelta 2 eri laskua samalla viitteellä (kts. hieman aikaisempia viestejä Telefinlandin laskutusongelmista). Lisäksi eivät vastaa sähköposteihin, jossa pyydän ottamaan yhteyttä eikä asiakaspalveluun saa yhteyttä. Ilmoittaa vain "verkko varattu" (olen yrittänyt lukuisia kertoja parin päivän aikana).

      • Jarska

        Minulle on tullut aina TeleFinlandilta laskut oikein ja ajallaan.


      • Vielä asiakas
        Jarska kirjoitti:

        Minulle on tullut aina TeleFinlandilta laskut oikein ja ajallaan.

        Tänään sain vihdoin ja viimein yhteyden sellaiseen henkilöön, joka selvitti laskuepäselvyydet. Välillä tuntui ettei siellä otettu tosissaan minun asiaani, mutta tämä henkilö oli asiakaspalvelija ihminen paikallaan. Perun kaikki puheeni TeleFinlandin huonosta palvelusta. Hyvää Joulua Johannalle!


    • arttu

      Laskutus täysin oikein, ei mitään moitittavaa:
      radiolinja (silloinen) ja sonera

      Hieman häikkää (mutta korjasivat):
      Saunalahti

      täysin sekava laskutus, päällekkäisyyttä laskuissa, -- "mission Impossible" eli täysin toivotonta touhua oli yrittää korjata laskutus, lopulta monen kk:n jälkeen onnistui:
      dna (se surullisenkuulusa)

      • on tapahtunut

        Vielä joku jaksaa tota provoa

        Minulla ollut dna niin kauan, kuin se ollut markkinoilla, eikä yhtään väärää laskua.
        Minusta tuntuu, että suurimmat ongelmat dna:n laskuissa on niillä, jotka eivät ole ikinä kyseistä liittymää edes omistaneet.
        Ainoat varmat väärät laskut, mitkä olen nähnyt, on yhden kaverin monet tuplalaskut elisalta viime keväänä.


    • petetty

      Elisa laskuttaa virheellisesti kenen tahansa yrittäjän ilmoittamia laskuja.
      Sain laajakaistalaskussa Wikimobilen, Profiro Oy:n Pianokoulu Forsbergin ns. lähettämän tekstiviestin laajakaistaan. Tekstiviestiä ei koskaan ollut tilattu, mutta koneelta näkee, että sellainen on jotenkin tullut, mutta ei ole edes avattu, vaan suoraan viety roskakoriin, jossa se vielä tännänkin on. Siis Elisa laskuttaa mitä vain, pannaan firma pystyyn! Elisa perii laskut meidän puolestamme.

      • klubilainen

        Mikäs tuo Pianokoulu Forsberg tuossa on? Wikingmobile on tuon Profiro Oy:n brändi mobiilipalveluissa. Asiakasreklamaatiot arkisin klo 12-15 numeroon 040-5933288.


      • kokemukset
        klubilainen kirjoitti:

        Mikäs tuo Pianokoulu Forsberg tuossa on? Wikingmobile on tuon Profiro Oy:n brändi mobiilipalveluissa. Asiakasreklamaatiot arkisin klo 12-15 numeroon 040-5933288.

        Laitetaanpa omat kokemukset, vuodesta 2004 alkaen.

        Täysin virheettömät:
        -Saunalahti
        -Cubio
        -Sonera

        Pieniä virheitä/epäselvyyksiä (osa selvinnyt, osa ei):
        -Elisa
        -Tele Finland

        Pahoja virheitä (mahdotonta selvittää!):
        -DNA


      • Lurkinen2
        klubilainen kirjoitti:

        Mikäs tuo Pianokoulu Forsberg tuossa on? Wikingmobile on tuon Profiro Oy:n brändi mobiilipalveluissa. Asiakasreklamaatiot arkisin klo 12-15 numeroon 040-5933288.

        Joo Wikingmobile paukutellut kuukausia mobiililaajakaista liittymääni tekstiviestejä. Kyseisen firman s-posti ei käytössä eikä kyllä saa puhelimellakaan kiinni. Ja Elisan asiakaspalveluhan on aivan perseestä, koittivat vierittää syyn minulle vaikka itse olivat numeron liittymääni valinneet ja edellisen numeron omistajan palvelut napsahti päälle laskua sataa. Kannattaa soittaa ja laittaa estot päälle, Elisa kun ei paljon näytä miettivän mitä tekee...


      • yodaman
        Lurkinen2 kirjoitti:

        Joo Wikingmobile paukutellut kuukausia mobiililaajakaista liittymääni tekstiviestejä. Kyseisen firman s-posti ei käytössä eikä kyllä saa puhelimellakaan kiinni. Ja Elisan asiakaspalveluhan on aivan perseestä, koittivat vierittää syyn minulle vaikka itse olivat numeron liittymääni valinneet ja edellisen numeron omistajan palvelut napsahti päälle laskua sataa. Kannattaa soittaa ja laittaa estot päälle, Elisa kun ei paljon näytä miettivän mitä tekee...

        Nuo tekstiviestit wikingmobilelta laajakaistaliittymaasi johtuvat siita, etta numeron edellinen omistaja on avannut kestotilauspalvelut, eika ole niita sulkenut. Kun numero on poistettu kaytosta, ja sitten myyty sinulle uudestaan, ei Elisa ole poistanut kestotilauksia kyseisesta numerosta. Syy on siis Elisan ja he ovat sinulle korvausvelvollisia.

        t: mobiilialan ammattilainen


      • H2O2To2
        Lurkinen2 kirjoitti:

        Joo Wikingmobile paukutellut kuukausia mobiililaajakaista liittymääni tekstiviestejä. Kyseisen firman s-posti ei käytössä eikä kyllä saa puhelimellakaan kiinni. Ja Elisan asiakaspalveluhan on aivan perseestä, koittivat vierittää syyn minulle vaikka itse olivat numeron liittymääni valinneet ja edellisen numeron omistajan palvelut napsahti päälle laskua sataa. Kannattaa soittaa ja laittaa estot päälle, Elisa kun ei paljon näytä miettivän mitä tekee...

        Wikingmobilesta vataa kaveri nimeltä Steven Lease, hänelle voi soittaa numeroon 0503091819


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe