Minulla on kokemusta monesta eri operaattorista
Täysin oikein laskutun on mennyt seuraavilla
Sonera ja Tele
Globetel (yllätys)
Saunalahti
Pieniä virheitä
Dna
Suuria virheitä
ACN
Elisa ja Kolumbus
Kolumbuksella ilmaispuheluissa sotkuja erittäin paljon. Elisalla puheikaedut liittymätyypin vaihdoissa ja kk-maksut irtisanottaessa
Oikein laskuttajat
12
1076
Vastaukset
- nyt ok
Minulla on ollut sonera, radiolinja/elisa ja nyt dna.
Vain elisa yritti viime keväänä huijata joulupaketeissaan, 6 laskua ja kaikki yli kolminkertaiset, korjasivat kyllä heti, kun aspaan soitin, ei edes uutta laskua tullut, entisellä viitenumerolla sai maksaa, mikä sekin outoa.
Dna:n ja soneran laskut olleet aina ok - Vielä asiakas
Nyt Telefinlandin laskutus on kyllä sekaisin, kun itsekin sain marraskuun puolelta 2 eri laskua samalla viitteellä (kts. hieman aikaisempia viestejä Telefinlandin laskutusongelmista). Lisäksi eivät vastaa sähköposteihin, jossa pyydän ottamaan yhteyttä eikä asiakaspalveluun saa yhteyttä. Ilmoittaa vain "verkko varattu" (olen yrittänyt lukuisia kertoja parin päivän aikana).
- Jarska
Minulle on tullut aina TeleFinlandilta laskut oikein ja ajallaan.
- Vielä asiakas
Jarska kirjoitti:
Minulle on tullut aina TeleFinlandilta laskut oikein ja ajallaan.
Tänään sain vihdoin ja viimein yhteyden sellaiseen henkilöön, joka selvitti laskuepäselvyydet. Välillä tuntui ettei siellä otettu tosissaan minun asiaani, mutta tämä henkilö oli asiakaspalvelija ihminen paikallaan. Perun kaikki puheeni TeleFinlandin huonosta palvelusta. Hyvää Joulua Johannalle!
- arttu
Laskutus täysin oikein, ei mitään moitittavaa:
radiolinja (silloinen) ja sonera
Hieman häikkää (mutta korjasivat):
Saunalahti
täysin sekava laskutus, päällekkäisyyttä laskuissa, -- "mission Impossible" eli täysin toivotonta touhua oli yrittää korjata laskutus, lopulta monen kk:n jälkeen onnistui:
dna (se surullisenkuulusa)- on tapahtunut
Vielä joku jaksaa tota provoa
Minulla ollut dna niin kauan, kuin se ollut markkinoilla, eikä yhtään väärää laskua.
Minusta tuntuu, että suurimmat ongelmat dna:n laskuissa on niillä, jotka eivät ole ikinä kyseistä liittymää edes omistaneet.
Ainoat varmat väärät laskut, mitkä olen nähnyt, on yhden kaverin monet tuplalaskut elisalta viime keväänä.
- petetty
Elisa laskuttaa virheellisesti kenen tahansa yrittäjän ilmoittamia laskuja.
Sain laajakaistalaskussa Wikimobilen, Profiro Oy:n Pianokoulu Forsbergin ns. lähettämän tekstiviestin laajakaistaan. Tekstiviestiä ei koskaan ollut tilattu, mutta koneelta näkee, että sellainen on jotenkin tullut, mutta ei ole edes avattu, vaan suoraan viety roskakoriin, jossa se vielä tännänkin on. Siis Elisa laskuttaa mitä vain, pannaan firma pystyyn! Elisa perii laskut meidän puolestamme.- klubilainen
Mikäs tuo Pianokoulu Forsberg tuossa on? Wikingmobile on tuon Profiro Oy:n brändi mobiilipalveluissa. Asiakasreklamaatiot arkisin klo 12-15 numeroon 040-5933288.
- kokemukset
klubilainen kirjoitti:
Mikäs tuo Pianokoulu Forsberg tuossa on? Wikingmobile on tuon Profiro Oy:n brändi mobiilipalveluissa. Asiakasreklamaatiot arkisin klo 12-15 numeroon 040-5933288.
Laitetaanpa omat kokemukset, vuodesta 2004 alkaen.
Täysin virheettömät:
-Saunalahti
-Cubio
-Sonera
Pieniä virheitä/epäselvyyksiä (osa selvinnyt, osa ei):
-Elisa
-Tele Finland
Pahoja virheitä (mahdotonta selvittää!):
-DNA - Lurkinen2
klubilainen kirjoitti:
Joo Wikingmobile paukutellut kuukausia mobiililaajakaista liittymääni tekstiviestejä. Kyseisen firman s-posti ei käytössä eikä kyllä saa puhelimellakaan kiinni. Ja Elisan asiakaspalveluhan on aivan perseestä, koittivat vierittää syyn minulle vaikka itse olivat numeron liittymääni valinneet ja edellisen numeron omistajan palvelut napsahti päälle laskua sataa. Kannattaa soittaa ja laittaa estot päälle, Elisa kun ei paljon näytä miettivän mitä tekee...
- yodaman
Lurkinen2 kirjoitti:
Joo Wikingmobile paukutellut kuukausia mobiililaajakaista liittymääni tekstiviestejä. Kyseisen firman s-posti ei käytössä eikä kyllä saa puhelimellakaan kiinni. Ja Elisan asiakaspalveluhan on aivan perseestä, koittivat vierittää syyn minulle vaikka itse olivat numeron liittymääni valinneet ja edellisen numeron omistajan palvelut napsahti päälle laskua sataa. Kannattaa soittaa ja laittaa estot päälle, Elisa kun ei paljon näytä miettivän mitä tekee...
Nuo tekstiviestit wikingmobilelta laajakaistaliittymaasi johtuvat siita, etta numeron edellinen omistaja on avannut kestotilauspalvelut, eika ole niita sulkenut. Kun numero on poistettu kaytosta, ja sitten myyty sinulle uudestaan, ei Elisa ole poistanut kestotilauksia kyseisesta numerosta. Syy on siis Elisan ja he ovat sinulle korvausvelvollisia.
t: mobiilialan ammattilainen - H2O2To2
Lurkinen2 kirjoitti:
Wikingmobilesta vataa kaveri nimeltä Steven Lease, hänelle voi soittaa numeroon 0503091819
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105