Hei,
Puerto de la cruzissa sijainnut valle luz on suljettu. Etin nyt tilalle yhtä edullista majoitus vaihtoehtoa talvikaudelle 2015-2016. Mikä olisi hyvä? Puerto de la cruz kyseessä.
Valle luz kiinni pysyvästi
22
378
Vastaukset
- josefiinus
Valle Luz on ollut minunkin suosikkini. Rakennushan on ihan hyväkuntoinen, joten miksi suljettu vai onko myyty asunnoiksi?
Valle Luzia vastapäätä on muita mukavia hotelleja, joista ei tosin kokemusta, mutta ympäristö on viihtyisä ja rauhallinen. Kaupat, ravintolat ja muut palvelut lähellä. - MattiCruz
Valle luz oli edullinen 350e kk. Muissa on yli 600e kk majoitus.
- MattiCruzz
Valle luz oli edullinen 350e kk. Muissa on 600e kk majoitus.
- äläuskokaikkea
Ei pidä paikkaansa, ainakin yksityisasuntoja siitä vuokrataan ensi kaudeksi ihan kuin aiemminkin. Voi koskea enintään entisen hotellin haltuun jääneitä huoneistoja joitten taso ei luultavasti päätä huimaa, vanhat hotellikalusteet, tuskin tehty mitään peruskorjauksia.
- Vallenvuokraus
Valle Luz lopetti hotellitoiminnan jo vuosia sitten. Toimii yksityisenä vuokratalona. Respa on 24/7, samoin kerrossiivoajat ja huoltomiehet. Kesällä pääasiasa vuokralaisina on paikallisia sekä mannerespanjalaisia, talvella pohjoismaalaiset ja muutamia saksalaisia. Yksityinen vuokratalo Valle Luz ei ole lopettanut toimintaa.
Asuntojen taso vaihtelee sen mukaan mitä kukakin omistaja on asunnolleen tehnyt. Osa on vielä hotellin aikaisissa huonekaluissa ja varusteissa ja toiset taas uusittu kokonaan.
Kun hotelli rakennettiin, huoneistoja myytiin myös yksityishenkilöille. Osa otti silloin jo asunnon omaan käyttöönsä. Suurin osa osti sijoitusmielessä ja antoi huoneiston hotellin vuokrattavaksi viikkoturisteille. Vuokraus jatkuu ihan entiseen tapaan.- MattiCruzzz
Vaan eipä jatku.
- suljettucerrado
Google vastaa näin > Cerrado permanentemente. Valle Luz está registrado como cerrado en esta ubicación. Si no es correcto, informa de ello.
Sama suomeksi !- vallenasunnot
Niin, netin kautta Ei voi Vallesta enään varata huonestoa koska se ei ole aparthotelli enään vaan yksityinen vuokratalo. Siksi et saa varattua sieltä asuntoa netin kautta.
Respakaan ei niitä vuokraa, se ei ole heidän tehtävä vaan asuntoja saa joko vuokraan omistajilta, mm ilmoitustaulu sisäänkäynnissä tai eri asunnon välittäjien kautta.
- UKekkonen
Itse olen lyhyillä, muutaman viikon reissuillani viihtynyt esim. Bambissa. Heilläkin on useita huoneustoja myös pitkäaikaisvuokralla.
- toimintajatkuu
Hei, olen paikan päällä, kävin Vallessa juuri eilen. Mistä olet saanut tiedon, että muka suljettu. Ja kuinka yksotyinen vuokratalo voidaan sulkea? Kysehän ei ole hotellitoiminnasta. Valle Luzilla ei ole enään nettosivuja koska se Ei ole hotelli vaan ihan normaali vuokratalo.
- 18-11
Vähän Valle Luzin historiaa.
Ensimmäisen kerran olin Valle Luzissa v. 1975 Hotelli oli nimeltään Las Torres ja se eli ehkä parasta kauttaan. Siellä oli mm. suosittu yökerho. Sitten muutaman vuoden kuluttua tästä hotelli paloi (yksi torneista). Palon jälkeen Las Torres oli monta vuotta autiona, kunnes joku rahamies sen osti ja hotelli remontoitiin ja nimi vaihtui. Siitä tuli köyhempien suomalaisten suosikki. Jorma Kalevi järjesti toistakymmentä vuotta hotellin entisessä yökerhossa suomalaistansseja, jotka olivat suosittuja, kuten viime vuosina siellä ollut noutopöytäkin. Muistaakseen 5,90 euroa. - 14.kerroksenasukki
18-11 kirjoitti:
Vähän Valle Luzin historiaa.
Ensimmäisen kerran olin Valle Luzissa v. 1975 Hotelli oli nimeltään Las Torres ja se eli ehkä parasta kauttaan. Siellä oli mm. suosittu yökerho. Sitten muutaman vuoden kuluttua tästä hotelli paloi (yksi torneista). Palon jälkeen Las Torres oli monta vuotta autiona, kunnes joku rahamies sen osti ja hotelli remontoitiin ja nimi vaihtui. Siitä tuli köyhempien suomalaisten suosikki. Jorma Kalevi järjesti toistakymmentä vuotta hotellin entisessä yökerhossa suomalaistansseja, jotka olivat suosittuja, kuten viime vuosina siellä ollut noutopöytäkin. Muistaakseen 5,90 euroa.Olen siellä muutaman kerran majoittunut. Viimeksi viitisen vuotta sitten. Huone oli hyvin siisti ja riittävä lomaviikoksi. Siivous joka päivä. Mitään ei varastettu eikä huijattu. Torakoita ei näkynyt. Huoneen keittiönurkkauksessa jääkaappi, liesi ja keittovälineet sekä safe-boxi eteisessä. Ja myös tv ja radio olkkarissa.
Pohjakerroksen ravintolassa sai aamiaista ja lounaan. Saattoi olla myös päivällistarjoilukin mutta en sitä tullut käyttäneeksi. Aamiainen ja lounastarjoilu oli hyvin runsas ja monipuolinen ja naurettavan edullista. Lounaan suosiota osoitti sekin, että ravintola oli tupaten täynnä paikallisia aina sunnuntaisin.
Uima-altaita oli kaksi. Toinen kattotasanteella ja toinen maantasalla.
Pohjakerroksessa oli hotellin asukkaille ilmainen nettiyhteys.
Ei Jormakaleveita eikä suomalaistansseja, eikä muitakaan suomalaisia omilla matkoillani onneksi näkynyt saatikka kuulunut. Yöt hiljaisia ja rauhallisia.
Sääli, että paikka ei ole enää tarjolla samalla tavalla. Olisin aina valmis menemään sinne vaikka huomattavasti kalliimmallakin.
Erittäin tyytyväinen paikkaan!
- 3846
Paljonko Vallessa maksaa huone kuukaudeksi? About? Ja onko sivua josta sen voi vuokrata vaikka marraskuulle.
- Vaakki
Muistakaa äntää oikein: Baije Luuzs.
Herättää heti kunnioitusta ja palvelu paranee entisestään!
Ja todellakin nykyisiä vuokraustietoja tänne esille.
(Kaikki minulle heti)!- Kunnioittavasti
No, olet tainnut opiskella espanjan kieltä eläkeläiskursseilla.
- Vaakki
Kunnioittavasti kirjoitti:
No, olet tainnut opiskella espanjan kieltä eläkeläiskursseilla.
Vallea vastapäätä kaduntasalla olevaien kuppiloiden tarjoilijat opettivat
oikean ääntämyksen. Joka toisen kaljan sai ilmaiseksi sen jälkeen kun olin oppinut oikean tavan sanoa asian.
Kaikella kunnioituksella.
- Hommathoijetaaa
Soitin Vallen aulaan ja sain tiedon että 270e kk saa yksiön ja 370e kaksion kuukaudeksi, ylimmistä kerroksista joista näkee kauas merelle. Pitää maksaa yhden kuukauden takuuvuokra. Kannattaa puhelun alussa mainita: "Anal sexo Por favor" niin saa asiallista palvelua respassa toimivalta Juanilta.
- Gueno
Jos Juanita tarjoo noinkin, niin kyllä kelpaa.
- järjenjättiläinen
just joo, olihan taas niin asiallinen komentti. voi jeesus!
- tiedoksi
valitettavasti "hommathoijetaa" entinen peppufrendi Juan ei ole töissä Vallen respassa. Respasta ei saa vuokrattua asuntoja.
- Ollut
Olin viime talvena Puertossa neljä kuukautta ja kävelin tuon Luzin ohi aika monta kertaa. Asuin vuokratalossa joka oli entinen hotelli. Vuokrahinnat kaksioista alkoivat 600 eurosta. Useimpien vuokrahuoneistojen omistajat ovat espanjalainen kiinteistöjätti. Useimmat asunnot ovat myynnissä ja niitä vuokrataan mieluimmin vähintään puolen vuoden ajaksi. Vuokranvälittäjiä Puertossa on useita, suomenkielellä asioiva oikeastaan vain kaksi.
- asunnonhaku
Saako kysyä missä vuokratalossa asuit? saitko suoraan sieltä asunnon? Mistä löysit suomenkieliset välittäjät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829