Hei!
Minut pyydettiin asuntohaastatteluun ja olen kauhean jännityksen vallassa. Tarjoaako ne minulle asuntoa, kun kerran haastatteluun pyydettiin? Olen rauhallinen vuokralainen ja muutenkin varmasti sopiva kandidaatti. Muutan Helsinkiin töiden ja harjoittelupaikan perässä, ja valmistun koulusta ensivuoden alussa. Kämppä siis puuttuu.
Olen pistänyt hakemuksia vaikka minne, mutta ei tärppää. Tori.fi ja nyt olen keskittynyt yksityisiin. Onko alkuasuntojen vuokrataso millainen? Jos muuttaa yksiöön?
Alkuasunnot haastattelu HKI
nuorinainenn
2
134
Vastaukset
- taakanjako
Ei tärppää, ilmeisesti olet vaaleaihoinen. Afrikkalaiset miehet ovat etusijalla, mutta voithan ottaa afrikkalaisen ukon itsellesi.
- öyhhhh
Vuokrat oli ennen edullisia, mutta ei enää tänä päivänä. En suosittele muuttamaan Alkuasuntojen asuntoihin. Asunnot ovat homeessa, ilmanvaihto puuttuu, vioista syytetään asukkaita... jos vain mistään muualta saat asunnon niin ota se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986