Hei!
Minut pyydettiin asuntohaastatteluun ja olen kauhean jännityksen vallassa. Tarjoaako ne minulle asuntoa, kun kerran haastatteluun pyydettiin? Olen rauhallinen vuokralainen ja muutenkin varmasti sopiva kandidaatti. Muutan Helsinkiin töiden ja harjoittelupaikan perässä, ja valmistun koulusta ensivuoden alussa. Kämppä siis puuttuu.
Olen pistänyt hakemuksia vaikka minne, mutta ei tärppää. Tori.fi ja nyt olen keskittynyt yksityisiin. Onko alkuasuntojen vuokrataso millainen? Jos muuttaa yksiöön?
Alkuasunnot haastattelu HKI
nuorinainenn
2
160
Vastaukset 2
- taakanjako
Ei tärppää, ilmeisesti olet vaaleaihoinen. Afrikkalaiset miehet ovat etusijalla, mutta voithan ottaa afrikkalaisen ukon itsellesi.
- öyhhhh
Vuokrat oli ennen edullisia, mutta ei enää tänä päivänä. En suosittele muuttamaan Alkuasuntojen asuntoihin. Asunnot ovat homeessa, ilmanvaihto puuttuu, vioista syytetään asukkaita... jos vain mistään muualta saat asunnon niin ota se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931412- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86825Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64602
- 42601
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547