The Sims 4 ja liitto perheeseen (jälkeenpäin)

Joopajoo545

Eli joo, ois probleema.

Miten liitän simin toisen sukuun (tässä tapauksessa miten teen kahdesta miehestä veljiä keskenään), kun hahmot on jo tehty?

Vai onko tämä edes mahdollista?

Pelihän on Sims 4.

Asiallisia vastauksia, kiitos!

5

2760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

1) Siirrät tyypit samaan talouteen, elleivät jo ole. (hallinnoi maailmoja/hallinnoi talouksia)
      2) Painat Ctrl shift c yhtä aikaa ja kirjoitat kenttään cas.fulleditmode ja hyväksyt. Valitset jonkun taloudesta, muokkaat siminluonnissa ja määrität perhesuhteet samalla tavoin kuin olisit luomassa taloutta ensimmäistä kertaa.
      3) Siirrät veljeksi tehdyn tyypin mihin perheeseen haluat (hallinnoi maailmoja/hallinnoi talouksia).

Oliko mahdollista ja oliko vastaus asiallinen?

• Simahtanut

Korjaus vaiheeseen 2: Ctrl shift c jälkeen kirjoitetaan ensin testingcheats on (tai testingcheats true) ja vasta sen jälkeen cas.fulleditmode ja edetään sitten kuten edellä.

• Joopajoo545
        Simahtanut kirjoitti:

Korjaus vaiheeseen 2: Ctrl shift c jälkeen kirjoitetaan ensin testingcheats on (tai testingcheats true) ja vasta sen jälkeen cas.fulleditmode ja edetään sitten kuten edellä.

Jaa, katoha. Tattista vaa sulle!

PS: Oli mahdollista ja oli asiallinen vastaus!

• Simahtanut
        Joopajoo545 kirjoitti:

Jaa, katoha. Tattista vaa sulle!

PS: Oli mahdollista ja oli asiallinen vastaus!

Kiitokset itsellenne, oli mielenkiintoinen kysymys. Heti korjauksen kirjoitettuani tajusin olevan muitakin tapoja, mutta ne on enimmäkseen tuon muunnelmia. Voihan sitä vaikka kopioida simin ja kirjata sen siten alkuperäisen veljeksi ennen kuin vaihtaa toiseen talouteen jonkun muun tilalle, mutta se nyt on sitten lähinnä tyylikysymys. Tosi taitaja saattaisi mennä itse ohjelmaan ja hoitaa homman tekstieditoinnilla, mutta meikäläinen ei sitä ainakaan vielä ole opetellut.

• Anonyymi

Kiitos paljon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7728
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      963
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe