Olen perheenisä ja kotona on pienet lapset.
Ongelmana on että haluan säännöllisesti ottaa omaa aikaa juomalla itseni omissa oloissa humalaan. Koen olevani vastuuntunnoton aikuinen ja ihmettelinkin miksi toimin näin?
Vaimoni hoitaa lapset ja antaa minun olla rauhassaan kun juon alkoholia. Se on ainut hetki kun ei tarvitse tehdä muuta. Tämä siis kun lapset on jo laitettu nukkumaan.
Tykkään kuntoilla ja lukea, mutta pitäisikö minun erota koska ainut hetki jolloin illalla saan olla rauhassaan on kun ostan alkoholia ja vaimoni ei tykkää olla kanssani samassa tilassa?
Olen miettinyt että jäisin ns. töihin ja kuntoilisin ne ajat jolloin tuntuu että voimat ei jaksa tätä pientenlasten perhe-elämää, mutta silti sorrun siihen että menen kotiinsa ja hoidan lasten iltapuuhat ja sitten istun tv:n äärellä ja juon alkoholia.
Haluan olla lasteni sekä vaimoni kanssa, mutta kaipaan omaa aikaa. Mitäköhän mun kannattaisi tehdä?
Alkoholin käyttö lapsiperheessä miehellä
21.7.2015
1
<50
Vastaukset
Lapset eivät ole kauaa pieniä kun kasvavat on enemmän aikaa itselle. Ajattele lapsiasi arvostettavaa kasvattaa lapset kunnolliseksi. Ne on erittäin monimutkaisia.
Joka iltainen juominen aikaa olla alkoholismin sairauteen viittaava.
omaa aikaa saa olla mutta myös parisuhdettakin hoitaa. Älä heitä hukkaa itsekkyytesi vuoksi lasten luottettavaa ja turvallista aikuista saat teidän kunnioituksen. Älä heitä hukkaa kyllästymisen vuoksi perhettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827