kuka valostaisi surullista tällä hetkellä?

daratte

Eräs inhoittava henkilö satutti mua toissa päivänä,tuli juuoruamaan eräästä läheisestä henkilöstä.sattuu ,tuli riitaa välillemme ja eroakin jo huudeltiin.Miksi mua halutaan satuttaa? ja mitä näkyy vloa ja onko toivoa paremmasta olotiloista? olen lempeä luonteeltani ja siis helppo kohde pahoille ihmsille.mitään valoa tunnelissa? olen nainen ja siipeensä satuttanut ilkeyksitä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilikko

      Että ei vois ketään vähempää kiinostaa tilanteeni,no rukoilun avulla saan varmasti enkeleiltä vastauksen.

    • Darattelle

      Suhteenne nykytilaa edustava kortti kertoo ristiriidoista ja solmuista, jotka ovat pysähdyttäneet teidän välisen energian paikoilleen. Ehkä kumpikin on mielessään asettanut omat rajat, jotka aiheuttavat välillenne kitkaa. Nyt pitäisi uskaltaa katsoa asioita uudesta näkökulmasta ja kummankin tulisi katsoa asiaa toisten näkökulmasta.

      Sinua edustava kortti kertoo vahvasti, että vanhasta olisi nyt päästettävä irti, jotta uutta pääsisi virtaamaan elämään. Ehkä se tarkoittaa tätä ihmissuhdetta tai sitä, että et enää ole liian kiltti, vaan opettele rakastamaan itseäsi ja olemaan itsellesi armollinen. Sen jälkeen pystyt uusin silmin arvioimaan myös tätä kyseessä olevaa ihmissuhdetta.

      Tätä toista henkilöä kuvaava kortti kertoo tyytymättömyydestä itseensä ja itsetunnon puutteesta, mitkä aiheuttavat hänelle pahaa oloa. Ja valitettavasti sinä olet joutunut tämän henkilön pahan olon purkautumisen kohteeksi. Oikeasti tässä ei ole mitään henkilökohtaista, vaan pelkästään tämän henkilön oman pahan olon purkautumista.

      Haasteena tässä näkyisin se, että kummankin tulisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, ja uskaltaa katsoa totuutta silmiin. Sen jälkeen kummankin matka kyllä jatkuu, kun ei anneta periksi. Muutosta kuitenkin vaaditaan, jotta asiat edistyvät.

      Suhteenne tulevaisuutta edustava kortti kertoo, että asiat ratkeavat, kun kumpikin on vilpitön toimissaan. Uskalla näyttää tunteesi ja olla rehellinen, oli lopputulos mikä tahansa, mutta silloin se on oikea. Kaikki ihmissuhteet eivät ole tarkoitettu ikuisiksi, vaan ne heitetään eteesi ikään kuin haasteeksi ja kun olet kehittynyt tarpeeksi solmua aukeavat ja asiat etenevät niin kuin ne on tarkoitettu. Vain itseäsi ja omaa ajatteluasi voit muuttaa ja kehittää. Onnea ja iloa polullesi!

    • daratsi

      hei daratelle,kiiTOS tulkinnastasi.pitää paikkansa että olen liian kiltti,mies on vaativa ja tiukka luonteeltaan ja kontrolloiva.Mutta tunteemme ovat vahvat,reagoimme toisiimme erittäin voimakkaasti,olemme toisistamme mustasukkaisia ja se on paha.Mutta opettelemme tulemaan toimeen,pitäskö mun olla vastaavasti tiukempi? Olen anatanut periksi koska hän on ääripersoona ja hyvin temperamenttinen huhhuh.

      • taransi

        ps miesystävä ei ole se pahis josta kysyin vaan eräs keski-ikäinen tumma nainen joka sotki pahoilla jutuilla juttujamme.emme anna periksi juoruille,tiedetään molemmat missä menenmme.mikä meissä kiinnostaa ihmisiä,kun aloimme olemaan yhdessä niin joku aina yrittää jotain puuttua suhteeseemme? naiset yleensä hyppi silmille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe