Olen tullut uskoon. Mikä seurakunta?

Alajärven-Allan

Jumala puhui minulle viikko sitten. Olen yrittänyt miettiä että mihin seurakuntaan tai lahkoon liittyisin. Hyvä isä ei sitä minulle valaissut.

Ehkä minun pitää ottaa siitä itse selvää?

Asun nytten Pohjanmaalla mutta ajattelin muutta Södertäljeen tai Karlskogaan pysyvästi, pois näistä huonoista piireistä. Ruotsissa on raikkaampi ilmapiiri.

Onko vinkkejä mistä sieluni voisi löytää rauhan?

7

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeriko1

Rauhan saat Jumalalta et seurakunnasta,lueJumalan sanaa se on ainoa missä on totuus,ja etsi itsellesi uskovia ihmisiä,itse lopetin nimiseuakunnissa käymisen kun ne on niin maallistuneet.Siunausta sinulle.

• itkuiikka

Kannattaa harkita tarkkaan.ettei käy,kuten mulle.En voi suositella ainakaan Oulaisten Helluntaiseurakuntaa,sieltä Jumala on kaikonnut kauas. Jäsenet juoruilee pahaa ihmisistä,tehdään jos minkälaista myyräntyötä,eletään synnissä ,juopotellaan yms.
      Vanhimmisto nukkuu Ruususen unta tyhjässä seurakuntasalissa ja kuvittelee,että kaikki on hyvin.

• Alajärven-Allan

Ikäväksi on mennyt kun enään ei seurata Jumalan sanaa muuta kuin noin ulkoisesti. Että näyttäisi hyvältä.

Mihin meidän kansa on joutumassa?

• opetuslapsille

www.thelastreformation.com

• Anonyymi

Olen kohta kolme vuotta yrittänyt löytää sopivaa seurakuntaa ja tullut tulokseen että se on mahdoton tehtävä. Kaksinaamaista touhua. Käydään jumalanpalveluksissa ja ollaan mukamas jumalan lapsia. Sitten kumminkin käytetään runsaasti alkoholia, huumausaineita, varastellaan, tapellaan ja käytetään rumaa kieltä. Miksi näin? Jumala näkee kaiken!

Yst. terv. Allan

• Anonyymi

Syntisiä vartenhan Jumala on. Eivät hurskaat tarvitse pelastajaa. Seurakunta on Jumalan lasten koti eikä täydellistä seurakuntaa ole missään, koska sielläkin ihmiset vaikuttavat. Olemme kaikki Jumalan kirkkautta vailla, armahdettuja syntisiä ne jotka ovat pelastuksen vastaanottaneet.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe