Jumala puhui minulle viikko sitten. Olen yrittänyt miettiä että mihin seurakuntaan tai lahkoon liittyisin. Hyvä isä ei sitä minulle valaissut.
Ehkä minun pitää ottaa siitä itse selvää?
Asun nytten Pohjanmaalla mutta ajattelin muutta Södertäljeen tai Karlskogaan pysyvästi, pois näistä huonoista piireistä. Ruotsissa on raikkaampi ilmapiiri.
Onko vinkkejä mistä sieluni voisi löytää rauhan?
Olen tullut uskoon. Mikä seurakunta?
7
75
Vastaukset
- jeriko1
Rauhan saat Jumalalta et seurakunnasta,lueJumalan sanaa se on ainoa missä on totuus,ja etsi itsellesi uskovia ihmisiä,itse lopetin nimiseuakunnissa käymisen kun ne on niin maallistuneet.Siunausta sinulle.
- itkuiikka
Kannattaa harkita tarkkaan.ettei käy,kuten mulle.En voi suositella ainakaan Oulaisten Helluntaiseurakuntaa,sieltä Jumala on kaikonnut kauas. Jäsenet juoruilee pahaa ihmisistä,tehdään jos minkälaista myyräntyötä,eletään synnissä ,juopotellaan yms.
Vanhimmisto nukkuu Ruususen unta tyhjässä seurakuntasalissa ja kuvittelee,että kaikki on hyvin.- Alajärven-Allan
Ikäväksi on mennyt kun enään ei seurata Jumalan sanaa muuta kuin noin ulkoisesti. Että näyttäisi hyvältä.
Mihin meidän kansa on joutumassa?
- opetuslapsille
www.thelastreformation.com
- Anonyymi
Olen kohta kolme vuotta yrittänyt löytää sopivaa seurakuntaa ja tullut tulokseen että se on mahdoton tehtävä. Kaksinaamaista touhua. Käydään jumalanpalveluksissa ja ollaan mukamas jumalan lapsia. Sitten kumminkin käytetään runsaasti alkoholia, huumausaineita, varastellaan, tapellaan ja käytetään rumaa kieltä. Miksi näin? Jumala näkee kaiken!
Yst. terv. Allan - Anonyymi
Syntisiä vartenhan Jumala on. Eivät hurskaat tarvitse pelastajaa. Seurakunta on Jumalan lasten koti eikä täydellistä seurakuntaa ole missään, koska sielläkin ihmiset vaikuttavat. Olemme kaikki Jumalan kirkkautta vailla, armahdettuja syntisiä ne jotka ovat pelastuksen vastaanottaneet.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770