Tervehdys,
Olen hankkimassa venepukkia.
Yksi mahdollisuus on tuo Werfest.
Onko kellään mitään kokemuksia ko. yhtiöstä?
Onko toimita rehellistä?
Vaatii maksun nyt (henäkuussa) ja toimitus olisi syyskuussa????
Onko kemuksia Werfest yhtlöstä
3
296
Vastaukset
Werfest on ihan asiallinen vakavasti otettava firma.
- virusta
Ostin purjevenepukin muutama vuosi sitten toiselta näistä virolaisista pukkipajoista, saattoi olla tämä tai sitten se toinen. Nyt voi toki olla kolmaskin... Epäilin luotettavuutta (ja halpaa hintaa), joten asetin ehdoksi maksun käteisellä kun saa raudan. Firma suostui pitkin hampain ja maksu meni kuskille kuoressa. Eli onnistuu näinkin. Itse pukki jää laadussa jälkeen parista kotimaisesta, mutta ajaa asian, oli myös noin puolet kotimaisen hinnasta.
- Vanhapukki
Mulla on tuommoinen. Ajaa aivan asiansa, eikä toimituksessa ollut mitään omituista. Maksoin pukin käteisellä toimituksen yhteydessä. Tämä kaksi vuotta takaperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283