Eka kertaa Norwegianilla

Roodokselle

Nyt ois edessä Norwegianin lento Roodokselle. Muutama kysymys ois kyseisestä lentoyhtiöstä.

Tällä nyt ei ole merkitystä, koska itse puhun Englantia, mutta mielenkiinnosta kuitenki kyselen, että onko koneessa suomenkielistä matkustamohenkilökuntaa?

Entäs löytyykö fleeceviltit? Onko ne pesun jälkeen yksittäispakattuja muoviin vai niitä, jokka on käyny jo ties kuinka monen matkustajan päällä aikasemmin? Tiedän, että otanko oman mukaan. Ollaan varattu exit paikat ja niissä kun tiedettävästi on aina kylmempää, ku muualla koneessa.

Onko kellään kokemusta nice&tasty ateriasta? Mitä se pitää sisällään.

Kone on ilmeisesti B737-800, onko näissä televisio ruudut penkkien yläpuolella? Entäs miten nämä on rivillä 1?

Voiko koneessa maksaa käteisellä, luin jostain että vain korttimaksut kelpaa?

Jos joku viitsii vastata, niin iso Kiitos asiallisista vastauksista.

12

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norwegian

      Itse olen matkustanut norwegianilla usein. Vilteistä enkä aterioista en osaa sanoa, ruudut on penkkien yläpuolella mistä tulee yleensä jotain sketsejä sekä piirrettyjä. Uskoisin että käteinen kelpaa myös, mutta en ole aivan varma. Henkilökunta on pääosin ulkomaailasta mutta suomalaisia pitäisi olla myös ainakin yksi. Toivottavasti auttoi edes vähän.

    • Norvwegianin.asiakas

      Ei varmaan ole pesun jälkeen pakattu yksittäismuoviin. Pakkaisi olemaan pirun kiire esim Rootoksella pestä ja pakata yksittäismuoviin menomatkalla käytetyt fleese-viltit. Ota siis oma umpiopakattu fleecevilttisi mukaan. Tosin vaatetta voi ottaa riittävästi. Koneessa ei myöskään ole suihkuja moottoreita lukuunottamatta. Roodokselle jaksaa tuolla muonalla matkustaa. Televisioruudut on jos joku viitsii niskojeen sen vuoksi rasittaa hölmöjä filmejä tuijottaen. Käteinen mieluiten tasarahana - pieni vaihtokassa - tai kortilla

    • KotimaisiaOlivat

      Ei ole filttejä eikä tyynyjä.Penkkien yläpuolella kuvaruudut,koko matkan tuli ohjelmia ja netistä näki lisää. Maksettiin rahalla ja kortilla,molemmat kelpasivat.
      Lentoemännät-ja isännät olivat kaikki suomalaisia.

    • uskopoisvaan

      Finnairin charter-lennolla näytetään mm. turvaohjeet englanniksi, vaikka kone olisi täynnä suomalaisia tossunpyörittäjiä.
      Koneen kieli on englanti, ollaan niin kansainvälisiä että...
      Siis mitä eroa on lentää vaikkapa Norwegianilla tai Finnairilla? Taitaa olla vain hinta norskin eduksi, ja uudemmat koneet.

      • Vaatimuslista.halpikseen

        Halvalla pitää päästä ja sitten kysytään umpiopakattuja huopia ja neljän ruokalajin menyä


      • Johnu

        Noh, kyse ei nyt ole siitä, että halvalla pitäisi päästä. Lentoyhtiö nyt vaan sattui olemaan Norwegian, kun matkan matkatoimistosta varasin.

        Kiitos kaikille teille, jotka annoitte asiallisen vastauksen.


      • En.olenähnyt

        Onko jollakin yhtiöllä muoviin pakattuja fleecevilttejä? Siis charterlennolla turistiluokassa


      • Pakettimatkalla

        Kyllä kun matkatoimistosta varaa valmismatkat Roodokselle, pitää lentokoneessakin saada ilo irti. Käsittääkseni Norkku on vielä ns. halpalentoyhtiö, ei palvelu ja varustus vastaa ihan finskiä ;)


    • Norskissf8

      Hei !

      Itse olen lentänyt Norwegianilla Teneriffalle.
      Vilteistä en valitettavasti osaa sanoa, kun en tarvinut, mutta minulle jäi sellainen mielikuva ettei niitä olisi ollut lainkaan tarjolla.
      Menolennolla koko matkustamohenkilökunta oli suomalaista, mutta paluulennolla espanjalaista, eli palelu hoitui englanniksi. Henkilökunta vaihtelee varmasti reiteittäin.
      Tilasimm etukäteen matkanjärjestäjän kautta lentoateriat meno- ja paluulennoille, ja ruoka oli maittavinta mitä olen koskaan koneessa saanut.
      Koneessa on näyttöruudut penkkien yllä ja usein rivillä 1 näyttö sijaitsee suoraan edessä seinässä. Lennolla ei kuitenkaan myyty kuulokkeita, jotta ohjelmien äänet olisi kuullut.
      Korttimaksu oli suositeltavaa, mutta ottivat vastaan myös käteistä (mieluiten tasaraha).

      Itselle Norwegian- kokemus oli loistava ja käytän jatkossakin jos mahdollista.

      Mukavaa matkaa !

    • Matkallekoht

      "Koneessa on näyttöruudut penkkien yllä ja usein rivillä 1 näyttö sijaitsee suoraan edessä seinässä. Lennolla ei kuitenkaan myyty kuulokkeita, jotta ohjelmien äänet olisi kuullut."

      Itse myös kohta ekaa kertaa Norwegianin lennolle menossa,lasten kanssa. Mitenköhän noi luurit saa,vai täytyykö todella olla omat mukana??!!
      Vastatkaapas vielä tyhmälle ei tekniikka-ihmiselle; jos otan oman tabletin mukaan ja säädän sen lentotilaan(näin kai tulee koneessa tehdä) voiko tabletilta katsella silti ohjelmia netistä/areenasta( joka on koneelle jo ladattuna)??

      • juuripalannut

        Koneessa on wifi, joka toimii vaihtelevaasti. Lueskelin iltalehteä lennon aikana ja toimi ok. Kuulokkeita ei kukaan ainakaan kaupannut. Jotkut kaivoi niitä laukuistaan...viime viikolla viimeksi olin lennolla ja kaikki toimi oikein oikein hyvin. Aikataulussa. Palvelu ok, siistit uudehkot koneet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe