Vähän jännittää mutta ajattelin kuitenkin lähteä Eindhoveniin töihin. Amsterdamin punaisilla lyhdyillä nuo huonehinnat olivat paljon korkeampia ja Eindhovenissa on kuulemma paljon enemmän bisnes asiakkaita. Näin minulle ainakin kerrottiin.
Voiko olla noin helpooa että tarttee vaan EU passin ja ikää 21v niin voi suoraan marssia tuonne hommiin: http://www.wikisexguide.com/wiki/Eindhoven/Other_services/Red_Light_Eindhoven
Onko kukaan ollut aikaisemmin? Tiedän että on vaikea puhua tällaisesta työstä mutta laittakaa vaikka anonyyminä
Töihin Hollannin punaisille lyhdyille?
4
152
Vastaukset
- terskajuustoisa_olavi
Mä tuun sinne sun asiakkaaksi ja sun pitää seksipalvella mua ja alistua tunniksi.
- janne322323
No varmasti sellainen ihminen joka lähtee tuonne suostuu alistettavaksi. Mutta eihän seuralaispalveluissa ole pakko suostua mihinkään.
- HereWeGoNijmegen
Minun tyttöystäväni siis ei tälläinen seurustelukumppani, mutta muuten vaan likkakaveri (ulkomaalainen) oli Nijmegenissä noissa hommissa. Hän oli siinä mielessä turvallisilla vesillä, että hänellä oli tuttuja niissä hommissa, jotka auttoivat alkuun.
Rahaa tuli eikä hän sitä niin hirvittävänä pitänyt!
Tuosta lisää tietoa
http://www.nijmegen-post.com/red-light-district.html- pekka121223
No tuohan oli rohkaisevaa infoa. Toivottavasti kannusti Janicaa! Parempi tuonne lähteä kuin suomessa mennä sossun luukulle. Itse ainakin lähtisin, mutta olen mies ja silloin lähinnä voisin tehdä rahaa vain palvelemalla miehiä, koska nais asiakkaita on niin minimaalinen määrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015