Ensi viikolla lähdetään viettämään kolmen viikon lomaa Marmarikseen. Voitte vaan uskoa, että siellä pannaan eikä meinata. Vähän tuo robin hoodin myyjä katsoi kun täräytin tiskiin 5 pakettia kortsuja... niillä pääsee alkuun. Paljaalla en anna panna kun viime vuonna sain klamydian.
Hihi..seksiloma tiedossa
6
273
Vastaukset
- kamelikemeli
Oon kuullu että suomalaisnaiset jotka saanu jostaki sp taudin ni käy ensin turkissa antamassa paljaalla karvakourille ja vasta sen jälkeen hoidattavat ittensä, en tiiä oikein uskoakko, mutta tän kerto mulle yks typyli jolle joku turkkilainen oli tehny ohimarssin, eikä ollut kuulemma ainoa.
- Robinhoodinkassa
Sorry, jäin tosiaan tuijottamaan suu auki. Oli sen verran tukeva "tyttö" että jäin ihmettelemään mihin tarkotukseen nuo tulee. Ei sinällään, en minä maksettua seksiä halua tuomita.
Ps. Aja viiksesi/parta, saat halvemmalla - spruit
jos makaa auringossa römpsä levällään ni voi iskä "melanooma" pyllyyn
- spruit
iskeä
- Leenukka-85
Hyvää lomaa osta myös liukuvoidetta Turkin pojat tykkäävät kovasti kakkosesta.
- isisorjaksi
ISIS pojat luultavasti sieppaavat sinut myytäväksi, ne eivät kortsujen käytöstä perusta, joten ihan turhaan ostit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693