Ensi viikolla lähdetään viettämään kolmen viikon lomaa Marmarikseen. Voitte vaan uskoa, että siellä pannaan eikä meinata. Vähän tuo robin hoodin myyjä katsoi kun täräytin tiskiin 5 pakettia kortsuja... niillä pääsee alkuun. Paljaalla en anna panna kun viime vuonna sain klamydian.
Hihi..seksiloma tiedossa
6
238
Vastaukset
- kamelikemeli
Oon kuullu että suomalaisnaiset jotka saanu jostaki sp taudin ni käy ensin turkissa antamassa paljaalla karvakourille ja vasta sen jälkeen hoidattavat ittensä, en tiiä oikein uskoakko, mutta tän kerto mulle yks typyli jolle joku turkkilainen oli tehny ohimarssin, eikä ollut kuulemma ainoa.
- Robinhoodinkassa
Sorry, jäin tosiaan tuijottamaan suu auki. Oli sen verran tukeva "tyttö" että jäin ihmettelemään mihin tarkotukseen nuo tulee. Ei sinällään, en minä maksettua seksiä halua tuomita.
Ps. Aja viiksesi/parta, saat halvemmalla - spruit
jos makaa auringossa römpsä levällään ni voi iskä "melanooma" pyllyyn
- spruit
iskeä
- Leenukka-85
Hyvää lomaa osta myös liukuvoidetta Turkin pojat tykkäävät kovasti kakkosesta.
- isisorjaksi
ISIS pojat luultavasti sieppaavat sinut myytäväksi, ne eivät kortsujen käytöstä perusta, joten ihan turhaan ostit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286