Tähtimoottorin jyrinää!

tähtihetkiiiii

67

261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • captainandplane
      • Lumella

        Loistavaa! Erkki!


      • impo

        Ei ollu yhtään uhmaräimimistä jääkiitoradalla IFR olosuhteissa vihapäissään, näyttämistä vaimolle.


      • Peter__T
        impo kirjoitti:

        Ei ollu yhtään uhmaräimimistä jääkiitoradalla IFR olosuhteissa vihapäissään, näyttämistä vaimolle.

        Mielenkiintoista. Kerropa tarkemmin. Määrittelepä myös millaiset ovat IFR-olosuhteet ja määrittele "räimiminen". Selvitä sitten mitä utility-category PA28-161:lla saa liikehtiä.

        Ja kenen vaimosta on kysymys?


      • Huilaamaan
        Peter__T kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Kerropa tarkemmin. Määrittelepä myös millaiset ovat IFR-olosuhteet ja määrittele "räimiminen". Selvitä sitten mitä utility-category PA28-161:lla saa liikehtiä.

        Ja kenen vaimosta on kysymys?

        Napsahtiko? Kaikkihan sen tietää! Senkin akkas kiusaaja!


      • Peter__T

        Hah.
        Eniten tässä kiinnosti sen näkeminen, mitä uutta tästä loppuun kalutusta trollista vielä voidaan keittää kokoon.


      • Napoleonkompleksi

        "Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon"


      • pelikaaniturbiinissa
        impo kirjoitti:

        Ei ollu yhtään uhmaräimimistä jääkiitoradalla IFR olosuhteissa vihapäissään, näyttämistä vaimolle.

        Oliko se jurrissa?


      • Peter__T
        pelikaaniturbiinissa kirjoitti:

        Oliko se jurrissa?

        Jaa ettäkö jurrissa?
        Ei kai Ekiä koskaan puhallutettu, joten jää ratkaisemattomaksi.

        Sitten pieni geometrinen tehtävä.
        Oletetaanpa että lentäjä X nousee PA28-161 -lentokoneella ilmaan Kauhajoen Nummijärvellä.

        Samaan aikaan lentäjän vaimo on Seinäjoen keskustassa.

        Kysymys 1.
        Kuinka korkealle lentäjän tulee koneellaan nousta jotta Seinäjoella oleva vaimo näkee hänet?

        Kysymys 2.
        Jos samaan aikaan väitetään vallitsevan "IFR-olosuhteet" joilla varmaan maallikko ontarkoittanut VMC-olosuhteta huonompia (eli IMC-) olosuhteita, ts. meteorologinen näkyvyys < 8 km ja pilvet < 1.500 jalkaa maan pinnasta, onko edes teoreettisesti mahdollista että kone voitaisiin havaita Seinäjoella? (Lentäjät osaavat vastata tähän)

        Kysymys 3.
        Jos tällaisen hypoteettisen lennon jälkeen kauhajokelainen lennonopettaja kuljettaa em. lentäjän em. lentokoneella VFR-lentosääntöjen mukaan, lentosääntöjä rikkomatta, Seinäjoelle ja lentää takaisin Nummijärvelle, niin mikä tai mitkä seikat lähtökohtaisessa väitteessä ja vihjauksessa eivät voi pitää paikkaansa?


        Ennen vanhaan teidän trollinne olivat edes vähän parempia. Nyt ne herättävät lähinnä myötähäpeää.


      • jurrissa
        Peter__T kirjoitti:

        Jaa ettäkö jurrissa?
        Ei kai Ekiä koskaan puhallutettu, joten jää ratkaisemattomaksi.

        Sitten pieni geometrinen tehtävä.
        Oletetaanpa että lentäjä X nousee PA28-161 -lentokoneella ilmaan Kauhajoen Nummijärvellä.

        Samaan aikaan lentäjän vaimo on Seinäjoen keskustassa.

        Kysymys 1.
        Kuinka korkealle lentäjän tulee koneellaan nousta jotta Seinäjoella oleva vaimo näkee hänet?

        Kysymys 2.
        Jos samaan aikaan väitetään vallitsevan "IFR-olosuhteet" joilla varmaan maallikko ontarkoittanut VMC-olosuhteta huonompia (eli IMC-) olosuhteita, ts. meteorologinen näkyvyys < 8 km ja pilvet < 1.500 jalkaa maan pinnasta, onko edes teoreettisesti mahdollista että kone voitaisiin havaita Seinäjoella? (Lentäjät osaavat vastata tähän)

        Kysymys 3.
        Jos tällaisen hypoteettisen lennon jälkeen kauhajokelainen lennonopettaja kuljettaa em. lentäjän em. lentokoneella VFR-lentosääntöjen mukaan, lentosääntöjä rikkomatta, Seinäjoelle ja lentää takaisin Nummijärvelle, niin mikä tai mitkä seikat lähtökohtaisessa väitteessä ja vihjauksessa eivät voi pitää paikkaansa?


        Ennen vanhaan teidän trollinne olivat edes vähän parempia. Nyt ne herättävät lähinnä myötähäpeää.

        Taitaa olla edelleen.


      • Peter__T

        Jaa minä jurrissa? Ei nyt toki. Oletteko jo unohtaneet kolmiolääkkeet?

        Näinhän se Eki runoili Trafille nimimerkin takaa sen jälkeen kun oli ollut toimittajana yhteydessä Viron ilmailuhallintoon (ja saanu selville yhtä jos toista)

        "”Viite: Siivet-lehti 1/2010

        Ihmettelen suuresti tätä Petteri Tähtisen sooloilua, koska hän käyttää rauhoittavia nk. kolmiolääkkeitä, lisäksi hänellä on itsetuho aikomuksia.

        Miten on mahdollista, että tällainen henkilö voi harrastaa ilmailua =?
        Olisiko syytä tarkastella tämän henkilön taustoja vähän tarkemmin =?
        Terveisin;

        asiaa sivusta seurannut;
        Juha Hokkanen”
        (ilman allekirjoitusta)


        Trafi sitten lähestyi minua:
        ”LÄÄKETIETEELLINEN KELPOISUUTENNE ILMAILULUPAKIRJAN HALTIJAKSI”

        Trafi Ilmailulääketieteen yksikön johtava ilmailulääkäri Kari Antila on tutustunut saamaamme kirjalliseen ilmiantoon, jossa väitetään Teidän käyttävän rauhoittavia nk. kolmiolääkkeitä ja omaavan itsetuhoisia ajatuksia. Teidän tulisi toimittaa Trafi Ilmailulääketieteen yksikköön oma kirjallinen vastine tähän ilmiantoon”.



        "Kun tätä asiaa Trafin kanssa puimme, riitti puhelimessa puolin ja toisin naurua huomattavasti enemmän kuin eräässä aiemmassa tapauksessa. Minulle jo tutuksi käynyt yksikönpäällikkö Lupakirjat ja Kelpuutukset -osastolta, lakimies, totesi ensi alkuun, että ”voi saa***a, laittoiko ne sulle siitä selvityspyynnön!” Koska näin oli käynyt, niin minä sitten selvitin.

        Ilmiantajan henkilöllisyys oli minullekin auksi epäselvä kunnes sain kuulla kuinka eräs Antonov-lentäjä oli hovinsa keskellä intoutunut hyvänä vitsinä kertomaan, kuinka hän oli ulkomailla ollessaan saanut hyvän idean ja oli pyytänyt Suomessa olevaa kaveriaan lähettämään yo. keksityn ilmiannon Trafille. Sen oli määrä olla kosto siitä että, ko. pliottia lainaten "olin sekantunut asioihin jotka eivät minulle kuulu"...


      • Pikkupäät

        Eki, kun ei ollut viinamäen miehiä, niin se siitä! Pikkupää Anna ja Sirpa olivat kolmiolääke tehtailun takana, eikä Eki!


      • kansanviisaus
        Peter__T kirjoitti:

        Jaa minä jurrissa? Ei nyt toki. Oletteko jo unohtaneet kolmiolääkkeet?

        Näinhän se Eki runoili Trafille nimimerkin takaa sen jälkeen kun oli ollut toimittajana yhteydessä Viron ilmailuhallintoon (ja saanu selville yhtä jos toista)

        "”Viite: Siivet-lehti 1/2010

        Ihmettelen suuresti tätä Petteri Tähtisen sooloilua, koska hän käyttää rauhoittavia nk. kolmiolääkkeitä, lisäksi hänellä on itsetuho aikomuksia.

        Miten on mahdollista, että tällainen henkilö voi harrastaa ilmailua =?
        Olisiko syytä tarkastella tämän henkilön taustoja vähän tarkemmin =?
        Terveisin;

        asiaa sivusta seurannut;
        Juha Hokkanen”
        (ilman allekirjoitusta)


        Trafi sitten lähestyi minua:
        ”LÄÄKETIETEELLINEN KELPOISUUTENNE ILMAILULUPAKIRJAN HALTIJAKSI”

        Trafi Ilmailulääketieteen yksikön johtava ilmailulääkäri Kari Antila on tutustunut saamaamme kirjalliseen ilmiantoon, jossa väitetään Teidän käyttävän rauhoittavia nk. kolmiolääkkeitä ja omaavan itsetuhoisia ajatuksia. Teidän tulisi toimittaa Trafi Ilmailulääketieteen yksikköön oma kirjallinen vastine tähän ilmiantoon”.



        "Kun tätä asiaa Trafin kanssa puimme, riitti puhelimessa puolin ja toisin naurua huomattavasti enemmän kuin eräässä aiemmassa tapauksessa. Minulle jo tutuksi käynyt yksikönpäällikkö Lupakirjat ja Kelpuutukset -osastolta, lakimies, totesi ensi alkuun, että ”voi saa***a, laittoiko ne sulle siitä selvityspyynnön!” Koska näin oli käynyt, niin minä sitten selvitin.

        Ilmiantajan henkilöllisyys oli minullekin auksi epäselvä kunnes sain kuulla kuinka eräs Antonov-lentäjä oli hovinsa keskellä intoutunut hyvänä vitsinä kertomaan, kuinka hän oli ulkomailla ollessaan saanut hyvän idean ja oli pyytänyt Suomessa olevaa kaveriaan lähettämään yo. keksityn ilmiannon Trafille. Sen oli määrä olla kosto siitä että, ko. pliottia lainaten "olin sekantunut asioihin jotka eivät minulle kuulu"...

        Ei savua ilman tulta......


      • Petterille
        Peter__T kirjoitti:

        Jaa minä jurrissa? Ei nyt toki. Oletteko jo unohtaneet kolmiolääkkeet?

        Näinhän se Eki runoili Trafille nimimerkin takaa sen jälkeen kun oli ollut toimittajana yhteydessä Viron ilmailuhallintoon (ja saanu selville yhtä jos toista)

        "”Viite: Siivet-lehti 1/2010

        Ihmettelen suuresti tätä Petteri Tähtisen sooloilua, koska hän käyttää rauhoittavia nk. kolmiolääkkeitä, lisäksi hänellä on itsetuho aikomuksia.

        Miten on mahdollista, että tällainen henkilö voi harrastaa ilmailua =?
        Olisiko syytä tarkastella tämän henkilön taustoja vähän tarkemmin =?
        Terveisin;

        asiaa sivusta seurannut;
        Juha Hokkanen”
        (ilman allekirjoitusta)


        Trafi sitten lähestyi minua:
        ”LÄÄKETIETEELLINEN KELPOISUUTENNE ILMAILULUPAKIRJAN HALTIJAKSI”

        Trafi Ilmailulääketieteen yksikön johtava ilmailulääkäri Kari Antila on tutustunut saamaamme kirjalliseen ilmiantoon, jossa väitetään Teidän käyttävän rauhoittavia nk. kolmiolääkkeitä ja omaavan itsetuhoisia ajatuksia. Teidän tulisi toimittaa Trafi Ilmailulääketieteen yksikköön oma kirjallinen vastine tähän ilmiantoon”.



        "Kun tätä asiaa Trafin kanssa puimme, riitti puhelimessa puolin ja toisin naurua huomattavasti enemmän kuin eräässä aiemmassa tapauksessa. Minulle jo tutuksi käynyt yksikönpäällikkö Lupakirjat ja Kelpuutukset -osastolta, lakimies, totesi ensi alkuun, että ”voi saa***a, laittoiko ne sulle siitä selvityspyynnön!” Koska näin oli käynyt, niin minä sitten selvitin.

        Ilmiantajan henkilöllisyys oli minullekin auksi epäselvä kunnes sain kuulla kuinka eräs Antonov-lentäjä oli hovinsa keskellä intoutunut hyvänä vitsinä kertomaan, kuinka hän oli ulkomailla ollessaan saanut hyvän idean ja oli pyytänyt Suomessa olevaa kaveriaan lähettämään yo. keksityn ilmiannon Trafille. Sen oli määrä olla kosto siitä että, ko. pliottia lainaten "olin sekantunut asioihin jotka eivät minulle kuulu"...

        Miten se sun lentokelpoisuus tänään? Onks laput kunnossa?


      • Peter__T

        Tarkkari (IFR) 31.7. Sitten pitäisi olla. Onkos sinulla?

        Miksi kysyt?


      • Peter__T
        Pikkupäät kirjoitti:

        Eki, kun ei ollut viinamäen miehiä, niin se siitä! Pikkupää Anna ja Sirpa olivat kolmiolääke tehtailun takana, eikä Eki!

        Vai niin muka olivat. Esitä näyttö.


      • Pikkupäät

        Kysy niiltä itseltä!


      • Kadotetut

        Ne höylät ämmät on varmaan painuneet maanrakoon, vai onko kukaan nähnyt moisia otuksia? Pikkupää Annaa ja pottunokka Sirpaa!


      • ohion
        Peter__T kirjoitti:

        Tarkkari (IFR) 31.7. Sitten pitäisi olla. Onkos sinulla?

        Miksi kysyt?

        Medikaali taitaa olla aika "herkässä"


      • Petterille
        Peter__T kirjoitti:

        Tarkkari (IFR) 31.7. Sitten pitäisi olla. Onkos sinulla?

        Miksi kysyt?

        Miten Petteri tarkkari meni? Vai tulikos itku?


      • Peter__T
        Petterille kirjoitti:

        Miten Petteri tarkkari meni? Vai tulikos itku?

        Kiitos kysymästä. Malmilta lähdettiin ja käytiin Tallinnassa lentämässä ILS- ja VOR/DME-lähestymiset ja paluumatkalla loput. Tarkastajan näkemys oli että 36 vuotta ja 7000 tuntia taivaalla näkyvät yhä vaikka edellisen kerran olin lentänyt 9 kk sitten

        Sanomattakin lienee selvää että kelpuutuukset tulivat uusituiksi. Puhdas suoritus.


      • Petterille
        Peter__T kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Malmilta lähdettiin ja käytiin Tallinnassa lentämässä ILS- ja VOR/DME-lähestymiset ja paluumatkalla loput. Tarkastajan näkemys oli että 36 vuotta ja 7000 tuntia taivaalla näkyvät yhä vaikka edellisen kerran olin lentänyt 9 kk sitten

        Sanomattakin lienee selvää että kelpuutuukset tulivat uusituiksi. Puhdas suoritus.

        Kas, kun ei kuussa, totta annoit neuvojas ja opetit tarkaslentäjääs!


      • Peter__T
        Petterille kirjoitti:

        Kas, kun ei kuussa, totta annoit neuvojas ja opetit tarkaslentäjääs!

        Aivan kuuhun asti ei tarvinnut. Jos sinulla olisi mittarilento(IR-)kelpuutus (tai edes lentolupakirja) Tietäisit sanomattakin sen, että Malmilla ei em mittarilähestymismenetelmiä ole, että Vantaalle ei mahdu niitä lentämään ja että Tallinna on lähin tarkoitukseen sopiva kenttä. Harmittaako sinua nyt kovasti joku asia?


    • SirAntonov

      Eki ja Antonov - rentoa lentomenoa ja elämisen meininkiä. Muut puuduttelivat persettään Piperissä...

      Kiitti Eki mukavista muistoista! Olithan vaan aika velikulta.

      • Loistohommaa

        Osuit nappiin! Nimenomaan elämisen meininkiä!


    • LiikeLentäjä

      Runkkarien elämöintiä. Hieno lentolaite, paska pilotti, hölmöt fanittajat.

      • Veltto10

        Veltto mulkujen katkeruutta.


    • AntonovMuistot

      Onneksi on paljon videoita Ekistä ja Atonovista! Voi palata mukaviin muistoihin ja tunnelmiin koska vaan!

    • SakariEeriö

      Voitaishan me nostaa Lennuklubi uuteen kukoistukseen? Naapurissa on runsain mitoin Antsuja ja varaosia. Lennettäisiin sellaisilta kentiltä mihin Piiperolla ei ole koskaan asiaa, laskuvarjohyppääjä ja lennätettäviä riittää pilvin pimein. Kuka lähtee kimppaan? Yhteystietoni saa Suomi24 toimitukselta.

      • Korpikenttä

        Kysäise Tähtiseltä se kun on joka paikan tietäjä!


    • Profeetta

      Kelpuutuksiin katsomatta:

      Antonovia käski Suomessa vain Erkki 'Eki' Saario.

      Kelpuutuksiin katsomatta.

      • Peter__T

        Se on taivaan tosi että ainakin Eki "käski" Antonovia.

        Koska Suomessa on viime vuosina ollut lähinnä yksi Antonov, lienee selvää että se oli eräänlainen "one man show" jossa ES oli klubin kautta omistamansa LY-ABY -koneen ainut päällikkö ja yhdistyksen puheenjohtaja ja rahastonhoitaja ja yhdistyksen voiton käyttäjä.

        Mutta on erheellistä kuvitella että AN2-kelpuutus on jonkinlainen sankaruuden aihe. Se on yksi yleisimpiä yksimoottorikoneita tuossa kokoluokassa, valmistusmääristä päätellen. Lentokone lentokoneiden joukossa.

        Jos Suomessa olisi ollut kuten Virossa vaikkapa 50 AN2-konetta, olisi meillä varmaan yli 50 AN2-pilottia. Ymmärrettävästi. Ilman mitään sankarin sädekehää.

        On kuitenkin huomion arvoista, että hän käynnisti ja "käski" konetta omalla omintakeisella tavallaan. Useimmat lennot ilman vaadittavaa perämiestä. Ja ilman lentolupakirjaa. Määräyksiä ja lentosääntöjä toistuvasti rikkoen. Ja lopulta myös ilman koneen lentokelpoisuuden edellyttämää lupaa ilmailuun. Ja kun Trafi tapasi hänet itse teosta Jämillä, kone maadotettiin ja Ekin oli lupa lentää vasta kun koneeseen saatiin perämies. Tuolloin löytyi liikennelentäjä Markku Lehti.

        Mutta aivan sama minulle, kerätkää rahaa ja teettäkää sankaristanne vaikka 10-metrinen näköispatsas Malmille.


      • Petterille
        Peter__T kirjoitti:

        Se on taivaan tosi että ainakin Eki "käski" Antonovia.

        Koska Suomessa on viime vuosina ollut lähinnä yksi Antonov, lienee selvää että se oli eräänlainen "one man show" jossa ES oli klubin kautta omistamansa LY-ABY -koneen ainut päällikkö ja yhdistyksen puheenjohtaja ja rahastonhoitaja ja yhdistyksen voiton käyttäjä.

        Mutta on erheellistä kuvitella että AN2-kelpuutus on jonkinlainen sankaruuden aihe. Se on yksi yleisimpiä yksimoottorikoneita tuossa kokoluokassa, valmistusmääristä päätellen. Lentokone lentokoneiden joukossa.

        Jos Suomessa olisi ollut kuten Virossa vaikkapa 50 AN2-konetta, olisi meillä varmaan yli 50 AN2-pilottia. Ymmärrettävästi. Ilman mitään sankarin sädekehää.

        On kuitenkin huomion arvoista, että hän käynnisti ja "käski" konetta omalla omintakeisella tavallaan. Useimmat lennot ilman vaadittavaa perämiestä. Ja ilman lentolupakirjaa. Määräyksiä ja lentosääntöjä toistuvasti rikkoen. Ja lopulta myös ilman koneen lentokelpoisuuden edellyttämää lupaa ilmailuun. Ja kun Trafi tapasi hänet itse teosta Jämillä, kone maadotettiin ja Ekin oli lupa lentää vasta kun koneeseen saatiin perämies. Tuolloin löytyi liikennelentäjä Markku Lehti.

        Mutta aivan sama minulle, kerätkää rahaa ja teettäkää sankaristanne vaikka 10-metrinen näköispatsas Malmille.

        Älä sinä Petteri hyvä puhu mistään Viron koneista, kun niitä ei ole kuin muutama ja piloteista huutava pula. Eikä meidän tarvitse kerätä rahaa, sillä sitä meillä on yllinkyllin! Sä taas jaksat jankuttaa samoja virsiäsi jotka on kuultu moneen kertaan, sä uskot varmaan itsekkin kaikki totena, mutta kaikkiihan puppu ei mee läpi, mitä sitten jos jämillä maadoittivat koneen muutamaksi tunniksi! Tulikos maailman loppu? On parempi, että hoitelet ainostaan omat asiat ja anna viranomaisten hoitaa niille kuuluvat asiat. Eipä oo kuulunut viranomais palutetta Lennuille ei Erkki vainajan tekemisistä?


      • Peter__T
        Petterille kirjoitti:

        Älä sinä Petteri hyvä puhu mistään Viron koneista, kun niitä ei ole kuin muutama ja piloteista huutava pula. Eikä meidän tarvitse kerätä rahaa, sillä sitä meillä on yllinkyllin! Sä taas jaksat jankuttaa samoja virsiäsi jotka on kuultu moneen kertaan, sä uskot varmaan itsekkin kaikki totena, mutta kaikkiihan puppu ei mee läpi, mitä sitten jos jämillä maadoittivat koneen muutamaksi tunniksi! Tulikos maailman loppu? On parempi, että hoitelet ainostaan omat asiat ja anna viranomaisten hoitaa niille kuuluvat asiat. Eipä oo kuulunut viranomais palutetta Lennuille ei Erkki vainajan tekemisistä?

        Aivan yhdentekevää minulle.

        Mutta jos viestisi ovat tarkoitettuja minulle, huomautan aluksi että nimeni ei ole "Petteri".

        Edelleen, maailmanloppua ei yleensä tule jos määräyksiä noudatetaan. Mutta jos jäädään kiinni niiden rikkomisesta,alkavat vaikeudet. Jämin tapausessa nähtiin, kuinka helppo on toimia jos määräyksiä noudatetaan. meni vain muutama tunti että asia korjaantui.

        Tunnustuksessaan trafille syksyllä 2014 Erkki itse kertoi että on toimiessaan lennuklubissa rikkonut Ilmailulakia, yhdistyslakia ja yhdistyksen omia sääntöjä. ja ettei edes tiedä mitä kaikkia säädöksiä on olemassa. Että sellainen sankari se ikimuistoinen Eki.

        Saarion omakätisesti allekirjoittaman 2-sivuisen tunnustuksen voitte tilata Trafin kirjaamosta. Ellette osaa tai uskalla asioida viranomaisen kanssa, voitte pyytää sen myös minulta. Minulla kun on nämä asiaan liittyvät faktat tallessa. Ja hallussa.

        Kolmanneksi, vain ihmiset, eivät yhteisöt, voivat rikkoa lakia. Kun henkilö kuolee, tutkinnat päätetään. Näin kävi myös Erkki Saarion tapauksessa. Lennuklubi oli käytänössä Erkki Saario ja siksi Lennuklubiin ei enää ole viranomainen ottanut yhteyttä. Lennuklubia ei enää ole.

        Mikäli luetun ymmärtäminen tuottaa edelleen vaikeuksia (kuten kanssasi on toistuvasti käynyt ilmi), voit tiedustella tutkinnan lopettamisesta suoraan Liikenteen Turvallisuusviraston lakimieheltä, siis samalta henkilöltä joka kesäkuussa 2014 vieraili Malmilla ja kiinnitti viranomaismääräyksen/-kiellon Antonovin potkuriin, kun Erkille ei enää muu auttanut. Kuin kova kovaa vastaan.


      • Peter__T
        Petterille kirjoitti:

        Älä sinä Petteri hyvä puhu mistään Viron koneista, kun niitä ei ole kuin muutama ja piloteista huutava pula. Eikä meidän tarvitse kerätä rahaa, sillä sitä meillä on yllinkyllin! Sä taas jaksat jankuttaa samoja virsiäsi jotka on kuultu moneen kertaan, sä uskot varmaan itsekkin kaikki totena, mutta kaikkiihan puppu ei mee läpi, mitä sitten jos jämillä maadoittivat koneen muutamaksi tunniksi! Tulikos maailman loppu? On parempi, että hoitelet ainostaan omat asiat ja anna viranomaisten hoitaa niille kuuluvat asiat. Eipä oo kuulunut viranomais palutetta Lennuille ei Erkki vainajan tekemisistä?

        Pyydän sinua myös nyt lopultakin tosiasioilla osoittamaan edellä esittämäni väitteet vääriksi. Tätä olen pyytänyt jo vuoden ajan mutta kukaan ei ole esittänyt mitään (toistan: mitään) tosiseikkaa joka osoittaisi yhdenkään Lennuklubin touhuista esittämäni väitteen vääräksi. Saattaahan olla, että elät sellaisessa kuplassa, harhaluulossa, että asiat olisivat olleet kunnossa. Vaan eivät olleet.

        Sen sijaan että tuskin lukukelpoisilla mammuttivirkkeilläsi yrität kuvaannollisesti sylki roiskuen mitätöidä sanomani, tuo esiin omat faktasi. Omani olen jo esiin tuonut. Useammankin kerran, kun ei tunnu menevän jakeluun ensi lukemalla.


      • PetterillePeter
        Peter__T kirjoitti:

        Aivan yhdentekevää minulle.

        Mutta jos viestisi ovat tarkoitettuja minulle, huomautan aluksi että nimeni ei ole "Petteri".

        Edelleen, maailmanloppua ei yleensä tule jos määräyksiä noudatetaan. Mutta jos jäädään kiinni niiden rikkomisesta,alkavat vaikeudet. Jämin tapausessa nähtiin, kuinka helppo on toimia jos määräyksiä noudatetaan. meni vain muutama tunti että asia korjaantui.

        Tunnustuksessaan trafille syksyllä 2014 Erkki itse kertoi että on toimiessaan lennuklubissa rikkonut Ilmailulakia, yhdistyslakia ja yhdistyksen omia sääntöjä. ja ettei edes tiedä mitä kaikkia säädöksiä on olemassa. Että sellainen sankari se ikimuistoinen Eki.

        Saarion omakätisesti allekirjoittaman 2-sivuisen tunnustuksen voitte tilata Trafin kirjaamosta. Ellette osaa tai uskalla asioida viranomaisen kanssa, voitte pyytää sen myös minulta. Minulla kun on nämä asiaan liittyvät faktat tallessa. Ja hallussa.

        Kolmanneksi, vain ihmiset, eivät yhteisöt, voivat rikkoa lakia. Kun henkilö kuolee, tutkinnat päätetään. Näin kävi myös Erkki Saarion tapauksessa. Lennuklubi oli käytänössä Erkki Saario ja siksi Lennuklubiin ei enää ole viranomainen ottanut yhteyttä. Lennuklubia ei enää ole.

        Mikäli luetun ymmärtäminen tuottaa edelleen vaikeuksia (kuten kanssasi on toistuvasti käynyt ilmi), voit tiedustella tutkinnan lopettamisesta suoraan Liikenteen Turvallisuusviraston lakimieheltä, siis samalta henkilöltä joka kesäkuussa 2014 vieraili Malmilla ja kiinnitti viranomaismääräyksen/-kiellon Antonovin potkuriin, kun Erkille ei enää muu auttanut. Kuin kova kovaa vastaan.

        Pitihän se arvata, että sullahan se Trafin kirjaamo on! Montakohan niitä Antonoveja olikaan Virossa? Kaks Suomessa Viron tunnuksilla, montako jää?


      • Räkänokat
        Peter__T kirjoitti:

        Aivan yhdentekevää minulle.

        Mutta jos viestisi ovat tarkoitettuja minulle, huomautan aluksi että nimeni ei ole "Petteri".

        Edelleen, maailmanloppua ei yleensä tule jos määräyksiä noudatetaan. Mutta jos jäädään kiinni niiden rikkomisesta,alkavat vaikeudet. Jämin tapausessa nähtiin, kuinka helppo on toimia jos määräyksiä noudatetaan. meni vain muutama tunti että asia korjaantui.

        Tunnustuksessaan trafille syksyllä 2014 Erkki itse kertoi että on toimiessaan lennuklubissa rikkonut Ilmailulakia, yhdistyslakia ja yhdistyksen omia sääntöjä. ja ettei edes tiedä mitä kaikkia säädöksiä on olemassa. Että sellainen sankari se ikimuistoinen Eki.

        Saarion omakätisesti allekirjoittaman 2-sivuisen tunnustuksen voitte tilata Trafin kirjaamosta. Ellette osaa tai uskalla asioida viranomaisen kanssa, voitte pyytää sen myös minulta. Minulla kun on nämä asiaan liittyvät faktat tallessa. Ja hallussa.

        Kolmanneksi, vain ihmiset, eivät yhteisöt, voivat rikkoa lakia. Kun henkilö kuolee, tutkinnat päätetään. Näin kävi myös Erkki Saarion tapauksessa. Lennuklubi oli käytänössä Erkki Saario ja siksi Lennuklubiin ei enää ole viranomainen ottanut yhteyttä. Lennuklubia ei enää ole.

        Mikäli luetun ymmärtäminen tuottaa edelleen vaikeuksia (kuten kanssasi on toistuvasti käynyt ilmi), voit tiedustella tutkinnan lopettamisesta suoraan Liikenteen Turvallisuusviraston lakimieheltä, siis samalta henkilöltä joka kesäkuussa 2014 vieraili Malmilla ja kiinnitti viranomaismääräyksen/-kiellon Antonovin potkuriin, kun Erkille ei enää muu auttanut. Kuin kova kovaa vastaan.

        Kyllähän sinä oot Petteri, pahin räkänokka, joka puhuu mitä sylki suuhun tuo!


      • Peterr__T
        PetterillePeter kirjoitti:

        Pitihän se arvata, että sullahan se Trafin kirjaamo on! Montakohan niitä Antonoveja olikaan Virossa? Kaks Suomessa Viron tunnuksilla, montako jää?

        Minulla ei ole todellakaan aavistustakaan montako AN-2 -konetta Virossa on jäljellä. Eikä sen puoleen kiinnostakaan. Niistä kun aika on jo ajanut ohi, samoin niiden piloteista. Enemmän niitä on kuitenkin siellä ollut kuin Suomessa, koskapa ECAA on julkaissut ko. koneesta oman kansallisen ilmailumääräyksenkin.

        "ECAA has issued an Aviation Circular no PEL T 1-2005 issued 05.08.2005 in order to regulate the operation of AN-2."
        Sanoi tarkastaja Rene Panksep minulle email-keskustelussamme. Haluatko että toimitan sellaisen sinulle? Varmaankin haluaisit mutta ethän sinä poloinen puskista huutelija uskalla paljastaa henkilöllisyyttäsi. Vahinko sinulle.


        Merkille pantavaa on se, että AN-2 pilotin status entisissä neuvostomaissa on ollut jokseenkin yhtä loistokas kuin linja-autonkuljettajan. Syystä tai toisesta Suomesta löytyy vielä joukko siipeilijöitä joille AN-2 kuski on Jumalasta seuraava. Yhdentekevää minulle.


      • Peter__T
        Räkänokat kirjoitti:

        Kyllähän sinä oot Petteri, pahin räkänokka, joka puhuu mitä sylki suuhun tuo!

        Voi rakas keskustelukumppanini.

        Kyllä sinun täytyy tehdä jotakin tuolle kaunalle ja aggressiiviselle katkeruudellesi jota jokainen postauksesi huokuu. Sellaisesta saattaa saada jopa aivoverenvuodon. Olen aidosti huolissani sinun terveydestäsi.

        Vai on "Petteri" "pahin räkänokka".

        Minä puhun asiaa. Siis ASIAA. Se asia on dokumentoitu ja tarkastettu useista lähteistä. Lähteinä ovat olleet lähinnä eri maiden ilmailuviranomaiset. Jos tuntisit lakia (etkä ainoastaan sitä rikkoisi), saattaisit tietää jotakin viranomaisasiakirjojen julkisuudesta. Siinä suhteessa sinä ja minä olemme tasaveroisia. Eli sinunkin olisi mahdollista hankkia haltuusi asiaan ja asianosaisiin liittyviä asiakirjoja ja sen jälkeen perustaa uskomuksesi tosiasioihin ja asiakirjoihin eikä pelkkään äijämäiseen uhoon - joka suoraan sanoen herättää minussa lähinnä myötähäpeää ja sääliä.

        Saahan sinä jatkaa inttämistäsi minun väitteideni todenmukaisuudesta vaikka maailman tappiin. Jos se vaikka vähentäisi imeisen suuria paineitasi. Mutta ei sinun änkyrä-uhosi mitenkään muuta mustaa valkoiseksi.

        Älä nyt kuitenkaan jatka enempää itsesi naurunalaiseksi tekemistä vaan tuo viimeinkin omat faktasi pöytään ja osoita että olen väärässä. Joskus olen jopa toivonut että olisin ollut väärässä. Sen verran hurjaa on Suomen Antonov-alakulttuurin touhu ollut.

        Tietysti voit taas roiskaista vieläkin säälittävämmän haukkumanimen - mikä tulee olemaan se lopullinen osoitus siitä että sinuun pätee vanha sanonta

        "mene, mene, tekel ufarsin".


      • Kostajat
        Peter__T kirjoitti:

        Aivan yhdentekevää minulle.

        Mutta jos viestisi ovat tarkoitettuja minulle, huomautan aluksi että nimeni ei ole "Petteri".

        Edelleen, maailmanloppua ei yleensä tule jos määräyksiä noudatetaan. Mutta jos jäädään kiinni niiden rikkomisesta,alkavat vaikeudet. Jämin tapausessa nähtiin, kuinka helppo on toimia jos määräyksiä noudatetaan. meni vain muutama tunti että asia korjaantui.

        Tunnustuksessaan trafille syksyllä 2014 Erkki itse kertoi että on toimiessaan lennuklubissa rikkonut Ilmailulakia, yhdistyslakia ja yhdistyksen omia sääntöjä. ja ettei edes tiedä mitä kaikkia säädöksiä on olemassa. Että sellainen sankari se ikimuistoinen Eki.

        Saarion omakätisesti allekirjoittaman 2-sivuisen tunnustuksen voitte tilata Trafin kirjaamosta. Ellette osaa tai uskalla asioida viranomaisen kanssa, voitte pyytää sen myös minulta. Minulla kun on nämä asiaan liittyvät faktat tallessa. Ja hallussa.

        Kolmanneksi, vain ihmiset, eivät yhteisöt, voivat rikkoa lakia. Kun henkilö kuolee, tutkinnat päätetään. Näin kävi myös Erkki Saarion tapauksessa. Lennuklubi oli käytänössä Erkki Saario ja siksi Lennuklubiin ei enää ole viranomainen ottanut yhteyttä. Lennuklubia ei enää ole.

        Mikäli luetun ymmärtäminen tuottaa edelleen vaikeuksia (kuten kanssasi on toistuvasti käynyt ilmi), voit tiedustella tutkinnan lopettamisesta suoraan Liikenteen Turvallisuusviraston lakimieheltä, siis samalta henkilöltä joka kesäkuussa 2014 vieraili Malmilla ja kiinnitti viranomaismääräyksen/-kiellon Antonovin potkuriin, kun Erkille ei enää muu auttanut. Kuin kova kovaa vastaan.

        Sun jälkipuinti jutut alkaa jo kyllästyttään. AN-2 pilotit on kuules arvostettua porukkaa, mutta eihän ne oo mitään herra Tähtiseen verrattavissa ? Mitä aivoveren vuotoon tulee, niin olit suuresti auttamassa Erkin poismenoa, olisit antanut virkavallan hoitaa asiansa, niin olis asiat nyt toisin! Mutta muista, että paha saa palkkansa, että sillälailla Peter poloinen!


      • Tavarantarkastaja10
        Peterr__T kirjoitti:

        Minulla ei ole todellakaan aavistustakaan montako AN-2 -konetta Virossa on jäljellä. Eikä sen puoleen kiinnostakaan. Niistä kun aika on jo ajanut ohi, samoin niiden piloteista. Enemmän niitä on kuitenkin siellä ollut kuin Suomessa, koskapa ECAA on julkaissut ko. koneesta oman kansallisen ilmailumääräyksenkin.

        "ECAA has issued an Aviation Circular no PEL T 1-2005 issued 05.08.2005 in order to regulate the operation of AN-2."
        Sanoi tarkastaja Rene Panksep minulle email-keskustelussamme. Haluatko että toimitan sellaisen sinulle? Varmaankin haluaisit mutta ethän sinä poloinen puskista huutelija uskalla paljastaa henkilöllisyyttäsi. Vahinko sinulle.


        Merkille pantavaa on se, että AN-2 pilotin status entisissä neuvostomaissa on ollut jokseenkin yhtä loistokas kuin linja-autonkuljettajan. Syystä tai toisesta Suomesta löytyy vielä joukko siipeilijöitä joille AN-2 kuski on Jumalasta seuraava. Yhdentekevää minulle.

        Ei ole Rene tarkastaja, vaan huoltoaseman pitäjä Tallinan liepeiltä


      • Peter__T
        Kostajat kirjoitti:

        Sun jälkipuinti jutut alkaa jo kyllästyttään. AN-2 pilotit on kuules arvostettua porukkaa, mutta eihän ne oo mitään herra Tähtiseen verrattavissa ? Mitä aivoveren vuotoon tulee, niin olit suuresti auttamassa Erkin poismenoa, olisit antanut virkavallan hoitaa asiansa, niin olis asiat nyt toisin! Mutta muista, että paha saa palkkansa, että sillälailla Peter poloinen!

        Sillä lailla, sanoi Tarvajärvi.
        Olette te koko lailla säälittäviä puskista huutelijoita. Ehdotan, että jos on tarpeen ryhtyä syyttelemään, tervetuloa kohtaamaan minut silmätysten. Miesten lailla. Poismeno ei yllättänyt meitä, jotka tiesimme hänen pitkään jatkuneen sairastelunsa ja vahvan lääkityksen. Mukaan lukien Marevan, se ehdottoman lentokiellon aiheuttava lääke.
        Oli se luojan lykky että häneltä ehdittiin kieltää lentely siinä kunnossa. Jos tuo olisi sattunut taivaalla olisi maassa ollut monta leskeä ja orpoa.


      • sanginjokikutsuu
        Peter__T kirjoitti:

        Sillä lailla, sanoi Tarvajärvi.
        Olette te koko lailla säälittäviä puskista huutelijoita. Ehdotan, että jos on tarpeen ryhtyä syyttelemään, tervetuloa kohtaamaan minut silmätysten. Miesten lailla. Poismeno ei yllättänyt meitä, jotka tiesimme hänen pitkään jatkuneen sairastelunsa ja vahvan lääkityksen. Mukaan lukien Marevan, se ehdottoman lentokiellon aiheuttava lääke.
        Oli se luojan lykky että häneltä ehdittiin kieltää lentely siinä kunnossa. Jos tuo olisi sattunut taivaalla olisi maassa ollut monta leskeä ja orpoa.

        Medikaali niin löysässä hirressä ettei paljon kannata huudella........


      • Peter__T
        sanginjokikutsuu kirjoitti:

        Medikaali niin löysässä hirressä ettei paljon kannata huudella........

        Hah. Huuto kovenee kovenemistaan. Ääliö.


      • Peter__T
        sanginjokikutsuu kirjoitti:

        Medikaali niin löysässä hirressä ettei paljon kannata huudella........

        No ole sitten hiljaa. Jos ei sulla ole.


      • Sontalanpojat
        Peter__T kirjoitti:

        Sillä lailla, sanoi Tarvajärvi.
        Olette te koko lailla säälittäviä puskista huutelijoita. Ehdotan, että jos on tarpeen ryhtyä syyttelemään, tervetuloa kohtaamaan minut silmätysten. Miesten lailla. Poismeno ei yllättänyt meitä, jotka tiesimme hänen pitkään jatkuneen sairastelunsa ja vahvan lääkityksen. Mukaan lukien Marevan, se ehdottoman lentokiellon aiheuttava lääke.
        Oli se luojan lykky että häneltä ehdittiin kieltää lentely siinä kunnossa. Jos tuo olisi sattunut taivaalla olisi maassa ollut monta leskeä ja orpoa.

        Mitä sinä tiesit muka Erkin terveyden tilasta, Eki ei käyttänyt mitään lääkitystä, joten lopeta se perättömien juttujen levittäminen. Äläkä puhu, että nähdään kuin miehet, olisin sivarina hyvinkin hiljaa! Kiitä onneasi, että ei olla viime aikoina nähty, sillä sen jälkeen ei takuuvarmasti medikaaliasi voitas uusia. Laita omas lappus kuntoon ja itses myös!


      • uytrewq
        Peter__T kirjoitti:

        Hah. Huuto kovenee kovenemistaan. Ääliö.

        paas korkki tai kone kiinni


      • Peter__T
        Sontalanpojat kirjoitti:

        Mitä sinä tiesit muka Erkin terveyden tilasta, Eki ei käyttänyt mitään lääkitystä, joten lopeta se perättömien juttujen levittäminen. Äläkä puhu, että nähdään kuin miehet, olisin sivarina hyvinkin hiljaa! Kiitä onneasi, että ei olla viime aikoina nähty, sillä sen jälkeen ei takuuvarmasti medikaaliasi voitas uusia. Laita omas lappus kuntoon ja itses myös!

        Niin mitäkö tiesin?
        Esimerkiksi sairaalahoidon Meikun sydänosastolla 2007. Ja Marevanin. Ja sen että v 2007 jälkeen ei enää suomalaista medikaalia ollut.

        Ai että minua nyt pelottaa kun oikein väkivallalla uhataan. Olet sinä vaan miehekäs veitikka. Varmaan peräti reservin stm. Nyt ymmärrän ihan uudessa valossa sen Kari-Matin mustan silmänkin. Ja Annan mustelmat ja murtumat.


      • Paranoiker_paralalia
        Peter__T kirjoitti:

        Hah. Huuto kovenee kovenemistaan. Ääliö.

        Näin puhuu Liiton mies, jäsenistön valitsema keulakuva.

        PAH! -Oksettaa!


      • Peter__T

        Niin. Ajattele. Kaikista täällä puhujista näköjään ainoastaan minä uskallan esiintyä omalla nimelläni. Mutta minähän olenkin vsin "sivari". Ja mamu,sitä ette ole vielä ouvsltaneetkaan. Miksi te ette uskalla esiintyä omalla nimelläni herjatessanne nimellä tunnettua henkilöä?

        Ja jos joku käyttäytyy ääliön tavoin, voinen kutsua häntä ääliöksi.

        Ja yhä edelleen on todettava että tämä ns keskustelu on hyvin toispuoleista. Kun minä tuon esiin tosiasioita , vastaukseksi roiskuu vsin keskiyön kaljahuuruissa kyhättyjä väkivaltauhkauksia.

        Nähtävästi olette hyvin ylpeitä itsestänne.


      • Paranoiker

        De mortuis nihil nisi bene

        Dixi


      • Sontalapojat
        Peter__T kirjoitti:

        Niin mitäkö tiesin?
        Esimerkiksi sairaalahoidon Meikun sydänosastolla 2007. Ja Marevanin. Ja sen että v 2007 jälkeen ei enää suomalaista medikaalia ollut.

        Ai että minua nyt pelottaa kun oikein väkivallalla uhataan. Olet sinä vaan miehekäs veitikka. Varmaan peräti reservin stm. Nyt ymmärrän ihan uudessa valossa sen Kari-Matin mustan silmänkin. Ja Annan mustelmat ja murtumat.

        Onko syytä huoleen, jos joku sulle joskus opettaa miehen tavoille? Et edes tuntenut Erkkiä, joten mistä voit tietää moisia asiota? Taas vedit valo korttis esiin Jari Matin ja pikkupää Annan suhteen, etkös vuosi sitten pyytänyt julkisesti anteeksi sanomisiasi FF:n sivuilla


      • Ruplasakki
        Peter__T kirjoitti:

        Niin mitäkö tiesin?
        Esimerkiksi sairaalahoidon Meikun sydänosastolla 2007. Ja Marevanin. Ja sen että v 2007 jälkeen ei enää suomalaista medikaalia ollut.

        Ai että minua nyt pelottaa kun oikein väkivallalla uhataan. Olet sinä vaan miehekäs veitikka. Varmaan peräti reservin stm. Nyt ymmärrän ihan uudessa valossa sen Kari-Matin mustan silmänkin. Ja Annan mustelmat ja murtumat.

        Väkivallasta puheen ollen, jokainen tietää sun ja parin höyrähtäneen akan osuuden Erkin poismenoon, te harjoitetti hurjaa henkistä Väkivaltaa jonka kaikki asiaa seuranneet tietävät. Sotamiehistä puheenollen, ne ovat miehiä, ilman niitä Tähtinenkin laskis ruplia.


      • Sankarit

        No?


      • Ruplasakki
        Ruplasakki kirjoitti:

        Väkivallasta puheen ollen, jokainen tietää sun ja parin höyrähtäneen akan osuuden Erkin poismenoon, te harjoitetti hurjaa henkistä Väkivaltaa jonka kaikki asiaa seuranneet tietävät. Sotamiehistä puheenollen, ne ovat miehiä, ilman niitä Tähtinenkin laskis ruplia.

        On asioita jotka ei koskaan vanhene!


      • Sanginlennut
        Peter__T kirjoitti:

        Niin. Ajattele. Kaikista täällä puhujista näköjään ainoastaan minä uskallan esiintyä omalla nimelläni. Mutta minähän olenkin vsin "sivari". Ja mamu,sitä ette ole vielä ouvsltaneetkaan. Miksi te ette uskalla esiintyä omalla nimelläni herjatessanne nimellä tunnettua henkilöä?

        Ja jos joku käyttäytyy ääliön tavoin, voinen kutsua häntä ääliöksi.

        Ja yhä edelleen on todettava että tämä ns keskustelu on hyvin toispuoleista. Kun minä tuon esiin tosiasioita , vastaukseksi roiskuu vsin keskiyön kaljahuuruissa kyhättyjä väkivaltauhkauksia.

        Nähtävästi olette hyvin ylpeitä itsestänne.

        Joo, meillä riittää kalijaa ja kiliua, tuu sangille, niin saat sieki kunnon ponua.


      • Peter__t
        Ruplasakki kirjoitti:

        On asioita jotka ei koskaan vanhene!

        Teidän henkinen ikänne?


      • Kääntäjät
        Peter__t kirjoitti:

        Teidän henkinen ikänne?

        Tarpeeksi, entä sinun? Olet kuin pahainen koulukiusaaja. Viestiketjujen käännös työ meneillään, ovat ulkomaita myöten kiinostuneita asioitten kulusta, täyttää monetkin rikoksen tunnus merkit, jonka lopputuloksen jokainen tietää, ennakko tapauksia on moneen lähtöön. Turha on tuulettaa liian aikaisin Peter


      • Peter__T
        Kääntäjät kirjoitti:

        Tarpeeksi, entä sinun? Olet kuin pahainen koulukiusaaja. Viestiketjujen käännös työ meneillään, ovat ulkomaita myöten kiinostuneita asioitten kulusta, täyttää monetkin rikoksen tunnus merkit, jonka lopputuloksen jokainen tietää, ennakko tapauksia on moneen lähtöön. Turha on tuulettaa liian aikaisin Peter

        No toivottavasti "käännös työn" lopputulos muistuttaa edes etäisesti jotakin tunnistettavaa ihmisten puhumaa kieltä. Kun on noita "ennakko tapauksiakin". Onneksi monissa muissa kielissä ei ole sentään "yhdys sanoja".

        Oletko, hyvä kirjoittaja, tietoinen siitä että viestisi suomenkieli on hyvin vaikeata luettavaa? Edellä esimerkiksi virkkeen sisäinen korrelaatio antaa ymmärtää että mainittu "käännös työ" ... täyttää monetkin kiroksen "tunnus merkit". Huoh .

        Minäkin olen ollut kiinnostunut asioiden kulusta. Ja pienellä tutkimisella asioiden kulku onkin monella tapaa selvinnyt. Ja fakta-aineistoa on matkan varrella kertynyt.

        Ja pyydän anteeksi epäselvää ilmaisua edellisessä viestissänne. Kun vihjaisitte, että on asioita "jotka eivät vanhene koskaan", mieleeni tulivat ensimmäisinä pikkupojat jotka nimimerkin takaa puskien suojasta huutelevat. Ja koetin kysyä josko se on tedän henkinen ikänne, joka ei koskaan vanhene.


      • Peter__T
        Sontalapojat kirjoitti:

        Onko syytä huoleen, jos joku sulle joskus opettaa miehen tavoille? Et edes tuntenut Erkkiä, joten mistä voit tietää moisia asiota? Taas vedit valo korttis esiin Jari Matin ja pikkupää Annan suhteen, etkös vuosi sitten pyytänyt julkisesti anteeksi sanomisiasi FF:n sivuilla

        Hyvä nimimerkki, tarkoitatko todella että teidän yhteisössänne - tai ainakin sinulla; enhän tiedä edustatko vain itseäsi; väkivalta on se "miesten tavoille" opettamisen metodi jota ihannoit ja josta tunnut olevan ylpeä?

        Ja hyvä että olet huomannut että saatuani taannoisesta Kari-Matin pahoinpitelystä kuvan lukistamisen jälkeen ristiriitaisia todistajanlausuntoja, pyysin miehekkäästi anteeksi ensin Erkiltä itseltään puhelimessa ja julkisesti Flight Forumilla. Omalla nimelläni.

        Anteeksi pyysin sitä, että esitin julkisesti kuvan jonka taustoista olin julkaisemisen jälkeen saanut useammanlaista tietoa; ts. en ollut varma siitä, kuka Kari-Matin lopulta pahoinpiteli. Minulla ei ole siitä tietoa, toiset todistajat puhuvat yhtä ja toiset toista.


      • Peter__T
        Tavarantarkastaja10 kirjoitti:

        Ei ole Rene tarkastaja, vaan huoltoaseman pitäjä Tallinan liepeiltä

        Lähettäjä: Rene Panksep [mailto:[email protected]]
        Lähetetty: 1. joulukuuta 2008 9:43
        Vastaanottaja: Peter Tähtinen
        Aihe: Vs: Inquiry concerning Antonov "AN-2"

        Your ref 25.10.2008
        Our ref 1.12.2008 nr 4.5-1/08/1625-2

        Dear Mr Peter Tähtinen

        Sorry for the late response because I was out of office.
        As a response to your query Estonian Civil Aviation Administration (ECAA) has following answers:

        .
        .
        .
        Best Regards



        Rene Panksep
        Senior Inspector of Technical Department
        Estonian Civil Aviation Administration
        Phone: 372 6 103 587
        Fax: 372 6 103 501
        [email protected]
        www.ecaa.ee


      • Kääntäjät
        Peter__T kirjoitti:

        No toivottavasti "käännös työn" lopputulos muistuttaa edes etäisesti jotakin tunnistettavaa ihmisten puhumaa kieltä. Kun on noita "ennakko tapauksiakin". Onneksi monissa muissa kielissä ei ole sentään "yhdys sanoja".

        Oletko, hyvä kirjoittaja, tietoinen siitä että viestisi suomenkieli on hyvin vaikeata luettavaa? Edellä esimerkiksi virkkeen sisäinen korrelaatio antaa ymmärtää että mainittu "käännös työ" ... täyttää monetkin kiroksen "tunnus merkit". Huoh .

        Minäkin olen ollut kiinnostunut asioiden kulusta. Ja pienellä tutkimisella asioiden kulku onkin monella tapaa selvinnyt. Ja fakta-aineistoa on matkan varrella kertynyt.

        Ja pyydän anteeksi epäselvää ilmaisua edellisessä viestissänne. Kun vihjaisitte, että on asioita "jotka eivät vanhene koskaan", mieleeni tulivat ensimmäisinä pikkupojat jotka nimimerkin takaa puskien suojasta huutelevat. Ja koetin kysyä josko se on tedän henkinen ikänne, joka ei koskaan vanhene.

        Onko luki häiriö? Ammatti ihmiset suorittaa käännöksen.


      • Kielipuoli
        Kääntäjät kirjoitti:

        Onko luki häiriö? Ammatti ihmiset suorittaa käännöksen.

        Ei ole"luki_häiriötä" ja suuresti ilahtuneena merkitsen tiedoksi että oikein "ammatti_ihmiset" suorittavat käännöksen.

        Oletko sinä oikeasti suomalainen? Tekstisi kieliasu on aika onnetonta.

        Mikä ammatti niillä kääntäjä-ihmisillä muuten on?


    • DrMengele

      Niin mites sen medicalin laita on?

      • Peter__T

        Kiitos hyvinhän se. Etenee. Miksi kysyt? Onko sinulla joku pakkomielle asiasta?
        Kuinkas sinun. Eturauhasvaivasi ja peräpukamiesi laita on?


      • Pukamat
        Peter__T kirjoitti:

        Kiitos hyvinhän se. Etenee. Miksi kysyt? Onko sinulla joku pakkomielle asiasta?
        Kuinkas sinun. Eturauhasvaivasi ja peräpukamiesi laita on?

        Peter, pukamien erikoistuntija .


      • Omathousut
        Peter__T kirjoitti:

        Kiitos hyvinhän se. Etenee. Miksi kysyt? Onko sinulla joku pakkomielle asiasta?
        Kuinkas sinun. Eturauhasvaivasi ja peräpukamiesi laita on?

        Älä nyt ui housihin, pidä omat pukamasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe