Hieno juttu. kauan sai SKN siellä riehuakin ja sotkea kaikki aloitukset. Soon loppu ny.
Agronet suljettu.
12
155
Vastaukset
- Jaska_55
Sanoo joku agroholisti jolla on kauhea tuska päällä kun ei pääse justiinsa NYT agronettiin.
On se koukuttava palsta... :-)- sotkuli
On.. siellä on kaikki...etkö itse ole päässyt sisäpiiriin??? Nyt kamalat riippuvuus oireet päällä...elämä loppuu ja ahdistaa..
- Y10
huoltokatko pian taas jauhetaan....
- KänäSKM
Sanoo ketä? Miksi pitäisi,,,, päästiin rauhaan ko. sivusta, sais mennä koko saitti!
- Mulqvisti
Aivan normaalisti minä sinne pääsen ainakin
- Jou-kis-kis
Tää on selvästi Bäkkärin kommentti... tuskissaan kun ei pääse suoltamaan tuubaansa tyhjäksi ympäri saittia.
- Nimierkki123
Ei jäädä kaipaamaan tuota saittia
- SKN
Ei aukee, ei. Nyt halkee pää.
- Sknööforever
Eihän tuossa muuta, mutta nyt ei ehkä saada tietää, saiko Navettapiikaa vai ei...
- sorkkis
Hyvinhän tuo aika kuluu kun asuu Koskella. Nakkelee mopopoikia kivillä ja kiroileekossu päissään ihmisille.
- NavPii
Tämä on SASsin tilaama juttu. Hänellä on valtaa ja suhteita nykyään.
- kyllä_irtoo
Yks ihana asiantuntija on hyvä runkkaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2501539IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk301465Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70906Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421853Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136808