VUOKRATAAN YKSIÖ
(Apartment for rent)
Vuokrataan yksiö 36 m2 Riihimäellä, Peltosaaressa. 1h kk alkovi ja parveke, hyvä kunto ja rauhallinen talo. Palvelut ja rautatieasema 500 m:n säteellä. Talossa on sauna ja kuivaushuone. Vuokra 460e /kk vesimaksu 20e/kk/hlö. Sähkö sisältyy vuokraan. Vapautuu pian.
Vuokrataan myös lyhyemmäksi aikaa. Yhteydenotot sähköpostilla: [email protected]
One-room apartment with balcony for rent in Riihimäki. Rent 460e/month water payment 20e/month/person, electricity included. Long or short term rental.
Riihimäki, Yksiö annetaan vuokralle
3
231
Vastaukset
- mime1066
Kiinnostaa tuo vuokra yksiö. mikä osoite ja monesko kerros yms lisätietoja kaipaisin.
oma tarve noin 1.11 alkaen. - Eläkemies
Kiinnostaisi, mutta yhteystiedot puuttuvat, kertoisitteko asiasta lisää? Kiinnostaisi hyvin kohtuuhintainen asunto, olen eläkeläinen. Ehkä vastaatte tiedusteluun, pinta-ala, vuokran määrä ja sijainti.
jokeposti (at) hotmail.fi - pueplo54
eläkeläismies haluaisim vuokrata yksiön peltosaaressa on mukava asua asuin avioliitassa otavankatu 20 d kun muutettiin sahalahteen kerrostalo meni osaketaloksi piti muuttaa pois nyt ole eronnut pidin peltosaaressa asua vuokrat on maksettu kunnolla puheln numeroni on 0465964280 jorma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727