Ei ole mitään urheilullista autoa, ei automaattidiesel nelikkoa perheautoa. Ei kunnon stereoita lisävarusteena. Tylsää ja tylsää sekä sisustan että ulkopuolen muotoilun taso. Papparaisten auto. Kuka tänäpäivänä enää hämmentää manuaalia??varsinkaan dieselissä?ja miten ei saada tehoja autoon normaalisti??
Tojolla ei ole kiinostavia autoja
34
<50
Vastaukset
- Punkkipate
Tohon käsitys urheiluautosta on 8,2sek sataseen kiihtyvä pappamainen gt. Kallis kun mikä ja samalla hinnalla saa melkeen jo esim audi S3 nelivedon jossa kiihtyvyys 4,8sataseen ja pienempi kulutus kun tossa tojossa. Puhumattakaan ajettavuudesta jne. Tojon mukaan urheiluauton ei tarvitse kiihtyä hahaha..kumma ajatusmaailma..se on ehkä yksi tärkeimmistä jutuista kyllä..ja se tuo sitä fiilistä pakoäänien jne kanssa..
- sdhdfhft
GT86 ei ole ensinnäkään virallisesti urheiluauto. Opettele termit ennen kuin avaudut ja väittelet.
https://sites.google.com/a/sportscarclubofhelsinki.fi/newscch/urheiluautolista
Urheiluautoiksi on katsottu autot jotka:
Ovat kaksipaikkaisia ja joiden suunnittelussa on tähdätty keveyteen, hyvään teho/painosuhteeseen, hyvään käsiteltävyyteen, urheilulliseen ajotuntumaan ja hyvään suorituskykyyn.
Ihanteellisimmillaan urheiluauton painosuhde (etu/taka) on 50/50.
Aikaisemmin urheiluauton piti olla takavetoinen, mutta autotehtaiden kehitysohjelmien myötä nelivetoiset tai jopa etuvetoiset autot ovat tulleet urheiluautojen kategoriaan.
Urheiluautossa voi olla myös takaistuin mikäli auton korin muodot sen mahdollistavat, mutta nelipaikkaisuus ei saa olla suunnittelun lähtökohta. Urheiluauton takapenkki on rekisteröity korkeintaan kahdelle hengelle ja on käytettävyydeltään sopiva vain tilapäiseen käyttöön. Myös urheiluautojen replicat/kitcar-versiot on saatettu kerhon autolistassa hyväksyä urheiluautoksi.
Urheiluauton kori ei ole käytössä automerkin muissa malleissa.
GT-autoiksi on katsottu autot jotka:
Ovat nopeaan matka-ajoon tarkoitettuja suorituskykyisiä autoja.
Auton suunnittelussa on tähdätty samoihin seikkoihin kuin urheiluautossa, mutta GT-auto saattaa tarjota mukavat tilat neljälle hengelle matkatavaroineen.
GT-auton korissa saattaa olla piirteitä autotehtaan muista malleista, mutta GT-auto on kuitenkin aina Coupé- tai avokorinen eikä se voi olla ns. tehoversio autonvalmistajan "perusmallista".
Opettele termit ja tieto ennen avautumistasi. - TheOtus
Hahah, käytettykin S3 on huomattavasti kalliimpi. Toki GT86 voisi olle tehokkaampi mutta ajettavuus on kuitenkin loistava.
- Kaksksk
Toyotan urheiluauton ratissa ei kiihdy kuin kuski. Kun tehoa ei ole. Hintaa kyllä on. Miten kehtaavat myydä tota mopoa melkee 50 tonnin hintaan.?
- Naukki5
Monelle auto on vain liikkumisväline. Ei laite jolla revitellään huvin vuoksi tai tehdään koko kaupunginosalle selväksi millainen musiikkimaku kuskilla on.
- Nsksksk
Sillä ei tarvitse myöskään valoista lähteä skodan diesel octavian tahtiin joka kiihtyy 184hv nopeammmin kuin tojon urheiluauto 200hepalla. Aikamoinen saavutus.
- hfghftyh
Sitten on kauheaa kun isipappa ei enään suostu kustantamaan sen pakko saada nuorisomerkin turbo ja kansiremppoja Premium hintaan niin on jo hiukan pakko ottaa järki käteen.
- dfshdfjyj
Nsksksk kirjoitti:
Sillä ei tarvitse myöskään valoista lähteä skodan diesel octavian tahtiin joka kiihtyy 184hv nopeammmin kuin tojon urheiluauto 200hepalla. Aikamoinen saavutus.
Oletko kuullut väännöstä ja auton paino/tehosuhteesta?
- 4234234
Niin, Euroopassa ei myydä tehokkaita Tojota. Mutta jos välttämättä haluat Tojo tehtaan urheiluauton niin osta Lexus. Turha sitä on itkeä tällä palstalla että ei ole uhreiluautoa. Ei ole Citikappa, pösöllä, Renulla, Fiatilla, Opelilla, Euroopan Fordilla, Volvolla jne...
Toisaalta GT86 on ammattilaisten toimesta tuomittu erittäin hauskaksi laitteeksi jossa alustan ominaisuudet kestäisi hurjasti lisää tehoa. Teho ei kuitenkaan ole sama asia kuin hauskuus kun puhutaan urheiluautoista. Muskeliautot on tehty kulkemaan 400m kovaa mutta urheiluautot on tehty tarjoamaan ajoelämyksiä mutka-ajossa. Liikennevalopelleily taas on keskenkasvuisten leikkiä kun taidot ei riitä ajamaan radalla.- Jopa_Lexuksen
perhemalli GS 450 hybridi pesee tarvittaessa Bemarin tuplaturbo-sporttimallin 335:n. Juutuubista läytyy vertailuvideo 0-260 km/h jota palstan Bemaripellet voivat katsella maan pinnalle palatakseen.
- TojoOnRämä
Eihän kukaan täyspäinen osta Lexusta. Se ei ole haluttu missään päin maailmaa. Eräässäkin Lexuksen urheilumallissa on perämoottorivalmistajan moottori, olikohan Tohatsun.
Eurooppalaiset hallitsevat urheilu- ja loistoautojen markkinoita täysin. - Ketähallitsee
TojoOnRämä kirjoitti:
Eihän kukaan täyspäinen osta Lexusta. Se ei ole haluttu missään päin maailmaa. Eräässäkin Lexuksen urheilumallissa on perämoottorivalmistajan moottori, olikohan Tohatsun.
Eurooppalaiset hallitsevat urheilu- ja loistoautojen markkinoita täysin.Kun katsoo suomesta käsin, kun katsoo aasiassa tai amerikassa, näet jotain muuta.
- EurotHallitsevat
Ketähallitsee kirjoitti:
Kun katsoo suomesta käsin, kun katsoo aasiassa tai amerikassa, näet jotain muuta.
Ihan sama mistä päin katsoo niin eurooppalaiset hallitsevat ja ovat halutuimpia.
- Ferraritnössöille
EurotHallitsevat kirjoitti:
Ihan sama mistä päin katsoo niin eurooppalaiset hallitsevat ja ovat halutuimpia.
Esim. jenkkilässä uutisoitiin juuri että Camaro ja Challenger on eniten kansan mieleen.
- Halpiskuraa
Ferraritnössöille kirjoitti:
Esim. jenkkilässä uutisoitiin juuri että Camaro ja Challenger on eniten kansan mieleen.
Noi muskelit ovat kolme luokkaa Porschen, Jage, Aston Martinin, Bentleyn, McLarenin, Audin, BMW:n, Mersun, Ferrarin, Lambon yms Euro-merkkien alapuolella.
Painivat aivan eri sarjassa. - VWSport
Tässä kirein lexus ottaa kunnolla pataan pariltakin Volkkarilta.
https://www.youtube.com/watch?v=m5_AKjDdqaU - Jutut_kuin
pikkupojilla yleensäkin. Mitään noista autoista ei ole koskaan edes nähnyt mutta selitystä riittää.
- EnTarvitse
En tarvitse mitään aloittajan luettelemia yhdistelmiä, eikä moni muukaan.
- telefileestä
Osta veneenpitävä sampsun tai soni.
- Punkkejavaav
Eli siis lexus on tällä palstalla toyota oke:) no sitten voidaan lähteä etsimään lexuksen mallistosta urheiluutoa ja verrata mersun,audin ja bemarin sportteihin. Haha mesellä ja audilla löytyy Farmarit mitkä pöllyttää jokaisen suomen lexuksen:) rs6 3,5sek satasee ja mersun E farmari amg S 3,6 sek sataseen. Ja löytyy maastureitakin joilla pääsee päältä 4 sek sataseen:) ei ole tojolla tarjota mitään mikä pärjäisi. Aikanaan lexus isF oli kova yritys mutta hävisi 400 hepan tehoilla auttamattomasti jopa bmw M3 mallille ajo ominaisuuksissa ja kaikessa..ei tojo vaa pärjää..
- Ja_tarve_oli
Entäs jos ei ole tarve ajaa kilpaa kaikkien muiden liikkujien kanssa, mulle on aivan sama kulkeeko naapurin auto kovempaa kuin minun. Kummallakin saa Suomessa kortin hyllylle kuitenkin helposti.
- Ja_taas_tuli
pikkupoikien juttua tuutin täydeltä. Voi kuinka noloa.
Jos ei ole hankkinut sivistystä, voi ajatella juuri noin.
- nipponkippon
Aikuiselle ihmiselle ei ole mitään nerkutystä kiihtyvyydellä 0 - 100. Aivan sama onko se 4 vai 9 sek. Sitähän ei oikeasti voi missään hyödyntää. Ellei sitten halua olla seuraavissa liikennevaloissa pari sekunttia ennen naapuria odottamassa vihreän vaihtumista.
Ehkä joillekkin se on tärkeää jos elämän kohokohdat on siinä.
Mutta käytännön ajoon saisi Tojo tarjota esim citymaasturin nykyaikaisella moottori/vaihteistoyhdistelmällä. Varusteissakin saisi jo olla esim aurinkolasikotelo.
Uuteen Avensikseen olisi myös toivonut muutakin kuin uuden keulan ja kojetaulun. Tässäkin tapauksessa vanha oli parempi.- Aikuinen.oikea
Aikuinen ihminen olen mutta kyllä sillä kiihtyvyydellä on merkitystä paljonkin. Tuo turvallisutta ohituksiin ja vääntö ajamiseen helppoutta. Samoin vetohommiin helpotusta. Kun on vääntöä tarjolla on voimansiirtokin mitoitettu vankaksi.
- shdthdtyjty
Aikuinen.oikea kirjoitti:
Aikuinen ihminen olen mutta kyllä sillä kiihtyvyydellä on merkitystä paljonkin. Tuo turvallisutta ohituksiin ja vääntö ajamiseen helppoutta. Samoin vetohommiin helpotusta. Kun on vääntöä tarjolla on voimansiirtokin mitoitettu vankaksi.
Turha ohittelu ei jouduta matkaasi hyvin montaa sekunttia, niin aivan turhaa kova kiihtyvyys.
Asenneongelmaiset joilta pitäisi viedä kokonaan kortti pois tarvitsee autoon kiihtyvyyttä. - teho_antaa_turvaa
shdthdtyjty kirjoitti:
Turha ohittelu ei jouduta matkaasi hyvin montaa sekunttia, niin aivan turhaa kova kiihtyvyys.
Asenneongelmaiset joilta pitäisi viedä kokonaan kortti pois tarvitsee autoon kiihtyvyyttä.Kiihtyvyyttä tarvitaan juuri kaltaistesi nyhveröiden vuoksi!
Körryytätte maantiellä 80 mittarissa ja kaupungissa 50/60 mittarissa. Täysin nopeusrajoituksista piittaamatta. Eli marssinopeus ei muutu yhtään minnekään, jos maantiellä tulee vastaan pienen kylätaajaman 50/60 rajoitus. Toisaalta nopeus ei muutu silloinkaan, kun eteen tulee satasen rajoitusalue ... köröttely jatkukoon 75 km/h! Toki pitää muistaa, ettei tojoissa ole vääntöä, joten mäkisessä maastossa nopeus vaihtelee 60-100 ja tasamaallakin 70-85, jos autossa ei ole vakionopeussäädintä tai pappa ei osaa sitä käyttää.
Ja kaupungissa vastaavasti päästellään 45-55 km/h yhtälailla kolmen- kuin kuudenkympinkin rajoituksilla...
Mutta ohi ei saa mennä! Tojopappa kiihdyttää hyvin ohituspaikkojen kohdalla 10-15 km/h. Ohituskaistojen kohdalla nopeus voi nousta jopa 30 km/h ... vaikka ohituskaista yleensä on ylämäessä, jossa nopeus normaalisti tippuu 10 km/h!
Tällaisten mulkeroiden vuoksi tehoa ja kiihtyvyyttä pitää olla! Pääsee ohi yllätyshyökkäyksellä, esim. ohituskaistojen välissä. Tällöin ei nopeuttakaan tarvi nostaa tolkuttomiin lukemiin.
Tehottomalla autolla (esim. Tojo, nimimerkki kokemusta on) vauhtia pitää kelata ennen ohitukseen lähtöä. Jolloin tientukko näkee peilistä, mitä tuleman pitää ja kiihdyttää itsekin. Se on sitten kiva, kun nopeutta on kelattu 70->90 km/h ennen vastaantulijoiden kaistalle siirtymistä ja juuri kun on pääsemässä ohitettavan rinnalle, niin tämä kiihdyttää kanssa 70->90. Nyt pitäisi oma nopeus saada nostettua jo jonnekin 120 lukemiin, jotta ohitus onnistuisi ... vastaantulijan kaistalla ajettava matkahan kasvaa huimasti, jos ohitettavan nopeus kasvaa ja tämän kompensoimiseksi täytyy ohittajan ja ohitettavan nopeuseroa lisätä. Vaan kun ei tehottomalla autolla 90->120 kiihdytys käden käänteessä käy, jää ainoaksi vaihtoehdoksi ohituksen keskeyttäminen.
Operaatio on koettu tehottoman auton (tojo) ja karvahattupappojen toimesta riittävän monta kertaa. Vaan eipä enää aikoihin ole moisia ongelmia ollut. Ei tosin tojoakaan ;-D.
Ohitettavalta pitää ottaa heti luulot pois. Eli rivakka kiihdytys, niin useammat tajuavat heti tappion olevan väistämätön eivätkä edes rupea ajamaan kilpaa. Teho tuo turvallisuutta! - terojenhuutokuorot
Tuo asia terppoja potuttaakin. Tero kun ei siedä autoja joissa on vääntöä ja voimaa koska teronkaan autossa ei ole vääntöä eikä voimaa. Teron mielestä kaikkien pitää körrötellä ja kinnata teron perässä 70km/h 80alueella jne. Terot myös tykkäävät tahallaan ärsyttää kanssaliikkujia kinnaamalla mutta teron ääni muuttuu heti siellä tyhjässä kellossa kun eurooppalaiset laatuautot huristelee pintakaasulla teron matelevan kipon ohi. Tästä syystä kun teron kiposta ei voimaa löydy on tero ikuisesti katkera euroautoille ja hyppii tasajalkaa kun teron näkökulmasta muut hurjastelee ja ohittaa.
- Ja_taas_pikkujullin
teho_antaa_turvaa kirjoitti:
Kiihtyvyyttä tarvitaan juuri kaltaistesi nyhveröiden vuoksi!
Körryytätte maantiellä 80 mittarissa ja kaupungissa 50/60 mittarissa. Täysin nopeusrajoituksista piittaamatta. Eli marssinopeus ei muutu yhtään minnekään, jos maantiellä tulee vastaan pienen kylätaajaman 50/60 rajoitus. Toisaalta nopeus ei muutu silloinkaan, kun eteen tulee satasen rajoitusalue ... köröttely jatkukoon 75 km/h! Toki pitää muistaa, ettei tojoissa ole vääntöä, joten mäkisessä maastossa nopeus vaihtelee 60-100 ja tasamaallakin 70-85, jos autossa ei ole vakionopeussäädintä tai pappa ei osaa sitä käyttää.
Ja kaupungissa vastaavasti päästellään 45-55 km/h yhtälailla kolmen- kuin kuudenkympinkin rajoituksilla...
Mutta ohi ei saa mennä! Tojopappa kiihdyttää hyvin ohituspaikkojen kohdalla 10-15 km/h. Ohituskaistojen kohdalla nopeus voi nousta jopa 30 km/h ... vaikka ohituskaista yleensä on ylämäessä, jossa nopeus normaalisti tippuu 10 km/h!
Tällaisten mulkeroiden vuoksi tehoa ja kiihtyvyyttä pitää olla! Pääsee ohi yllätyshyökkäyksellä, esim. ohituskaistojen välissä. Tällöin ei nopeuttakaan tarvi nostaa tolkuttomiin lukemiin.
Tehottomalla autolla (esim. Tojo, nimimerkki kokemusta on) vauhtia pitää kelata ennen ohitukseen lähtöä. Jolloin tientukko näkee peilistä, mitä tuleman pitää ja kiihdyttää itsekin. Se on sitten kiva, kun nopeutta on kelattu 70->90 km/h ennen vastaantulijoiden kaistalle siirtymistä ja juuri kun on pääsemässä ohitettavan rinnalle, niin tämä kiihdyttää kanssa 70->90. Nyt pitäisi oma nopeus saada nostettua jo jonnekin 120 lukemiin, jotta ohitus onnistuisi ... vastaantulijan kaistalla ajettava matkahan kasvaa huimasti, jos ohitettavan nopeus kasvaa ja tämän kompensoimiseksi täytyy ohittajan ja ohitettavan nopeuseroa lisätä. Vaan kun ei tehottomalla autolla 90->120 kiihdytys käden käänteessä käy, jää ainoaksi vaihtoehdoksi ohituksen keskeyttäminen.
Operaatio on koettu tehottoman auton (tojo) ja karvahattupappojen toimesta riittävän monta kertaa. Vaan eipä enää aikoihin ole moisia ongelmia ollut. Ei tosin tojoakaan ;-D.
Ohitettavalta pitää ottaa heti luulot pois. Eli rivakka kiihdytys, niin useammat tajuavat heti tappion olevan väistämätön eivätkä edes rupea ajamaan kilpaa. Teho tuo turvallisuutta!vahva mielipide vai sanoisinko muodikkaasti että oksennus lörähti palstalle aikuisten ihmeteltäväksi. Ei poju edes arvaa, kuinka typerältä selityksensä tuntuu.
- dsgshttrh
Naurettavaa tulla avautumaan tänne jos ei miellytä, Mee muualle vinkumaan. Sama lapsellinen pelle vinkuu joka merkillä ja yrittää saada ihimiset saada tappelemaan keskenään.
Älkää vastatko tai jatkako ketjua. - osittain_oikeassa
Kyllähän Auriskin on aika halvannäköinen ja kojelauta kuin viime vuosituhannelta, ei vain näy hinnassa.
- laatualaatua
Saattaa olla, mutta laadullisesti se on täyttä premiumia, sen tietävät kaikkia pitkän linjan toyotistit. Ei kukaan varmaan osta Tojoa suorituskyvyn tai jonkun hienon vaihteisto-moottoriyhdistelmän vuoksi tai varustejippojen takia. Toyota ostetaan täysin ylivertaisen laadun vuoksi. Laadullisesti Toyota on ykkönen, muut tulevat kaupaa perässä.
- surkeaa_laatua
laatualaatua kirjoitti:
Saattaa olla, mutta laadullisesti se on täyttä premiumia, sen tietävät kaikkia pitkän linjan toyotistit. Ei kukaan varmaan osta Tojoa suorituskyvyn tai jonkun hienon vaihteisto-moottoriyhdistelmän vuoksi tai varustejippojen takia. Toyota ostetaan täysin ylivertaisen laadun vuoksi. Laadullisesti Toyota on ykkönen, muut tulevat kaupaa perässä.
Vai laatua!
Toyota Corolla tyyppiviat
Moottoriviat
—Moottorin öljyvuotoja esimerkiksi öljynpaineanturin juuresta ja virranjakajan juuresta.
—VVTi moottori saattaa kuluttaa öljyä. Vika johtuu männänrenkaista, jotka kuluttavat sylinterit. Vaihdettu puolimoottoreita takuuna.
—Vesipumppu vuotaa.
—Jäähdytysnesteletkuvuotoja.
—Käynnistysmoottorivikoja. Solenoidi juuttuu.
—Sytytysjohdinvikoja.
—Virtalukkovika vuosimallissa 2002.
—Käynnistysmoottorivikoja vuosimallissa 2000.
—Jäähdytinvikoja.
—Tukos jäähdytysjärjestelmässä.
Vaihteiston ja voimansiirron viat
—Vetonivelien suojuskumit rikki.
—Vetonivel rikki.
—Kytkin kulunut.
—Automaattivaihteistovikoja.
Jarruviat
—Etujarrujen satulat juuttuvat ja jarrut puoltavat. Etujarrulevyt ruostuvat.
—Takajarrut puoltavat. Takajarrujen männät juuttuvat.
—Jarruputket ruostuvat.
—Käsijarrun vaijerit takertelevat.
—Viallisen jarrutehostimen alipaineletkun vaihto. Takaisinkutsu 13.6.2005.
—ABSanturivikoja.
Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat
—Iskunvaimentimet ovat heikkotehoiset. Etuiskunvaimentimet alkavat vuotaa noin 100 000 ajokilometrin jälkeen. Myös takaiskunvaimentimet vuotavat.
—Ohjausakselin nivel voi olla kulunut.
—Ohjauspylvään väliakselin uraliitos löystyy. Vaihdetaan väliakseliasennelma. Takaisinkutsu 23.6.2006.
Sähköviat ja valoviat
—Ajovalovikoja.
—Jarruvalovikoja.
—Äänimerkki ei toimi.
Sekalaiset viat
—Tuulilasinpyyhkijä jumiutuu.
—Istuimien sähkölämmitys reistailee.
—Polttoainesäiliön täyttöputki ruostuu. Polttoainesäiliön keskisauma ruostuu.
—Polttoainemittari näyttää väärin.
Pakoputkistoviat
—Pakoputkiston kiinnitys rikki.
—Takimmainen äänenvaimennin syöpyy nopeasti. Corollaan tuli toukokuusta 1997 alkaen ruostumaton pakoputkisto.
—Pakokaasupäästöt ovat pielessä (HC, CO).
Ruosteviat
—Corollan ruostesuojaus on puutteellinen.
—Ruostevaurioita etuovien alareunoissa, kynnyskoteloissa, keskitolpan alareunassa ja lokasuojien reunoissa. Isotakaluukkuisessa mallissa takaluukun alareuna ruostuu. Tarkasta myös jousien tuet. Tuulilasin ja takalasin reunat saattavat ruostua. Farmarimallin takaluukku ruostuu.
Katsastuksessa havaittuja vikoja
—Käyttöjarru (2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus, TÜV
—Iskunvaimennus (2008, 2007, 2006, 2005, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
—Pakokaasupäästöt (2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
—Renkaat (2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2000) AKatsastus
—Seisontajarru (2003, 2002) AKatsastus
—Vanhimmissa öljyvuotoja TÜV, GTÜ
—Kuluneet käyttöjarrut TÜV, GTÜ
—Jarrulevyt ja –palat kuluvat nopeasti TÜV, GTÜ
—Kiveniskemiä tuulilasissa GTÜ
Takaisinkutsuja
—Käyttöjarru (2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus, TÜV
—Iskunvaimennus (2008, 2007, 2006, 2005, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
—Pakokaasupäästöt (2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
—Renkaat (2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2000) AKatsastus
—Seisontajarru (2003, 2002) AKatsastus
—Vanhimmissa öljyvuotoja TÜV, GTÜ
—Kuluneet käyttöjarrut TÜV, GTÜ
—Jarrulevyt ja –palat kuluvat nopeasti TÜV, GTÜ
—Kiveniskemiä tuulilasissa GTÜ
Tielle jättäviä vikoja ADAC
—Akkuongelmia epätavallisen usein (kaikki vuosimallit)
—Valonheittimissä vikaa (2006 asti)
—Kytkin rikki (2005 asti)
—Käynnistysmoottori rikki (2006 asti)
—Laturi rikki (2005/2006 asti)
—Virtalukko jumissa (2005 asti)
Käyttäjien ilmoittamia vikoja
—Jarrut, kuluminen ja kirskunta ADAC
—Muutamia vaihteisto ja kytkinvikoja ADAC
—E11:
—Ikäisekseen hyvin vähän vikoja Autobild
—Yksittäistapauksia, joissa sylinterikannen tiiviste palanut Autobild
—Kytkin kulunut ennenaikaisesti Autobild
—Öljynkulutus kasvaa suureksi nopeassa ajossa Autobild
—Muutama tapaus, jossa likaantunut anturi haittaa ABSjärjestelmän toimintaa Autobild
—E12:
—1.4 –mallin kytkin kuluu nopeasti Autobild
—Ohjausakselin mahdollinen vika (takaisinkutsukampanja) Autobild
—Päävalojen polttimot kuluvat nopeasti Autobild
- Mitävit
Oletko kovinkin huolissasi asiasta. Meneekö yöunet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta781805Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt181689- 161514
En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee12119450+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin191193Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv61182hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo121136Annetaanko olla vaan
Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N291131Miten joku voi käyttää koko elämänsä
siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää61119Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata
Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot71104