sport42, kokemuksia?

eevaroi

Osuin sport42-sivuille: mainio idea hakea kaveria harrastuksiin.
Eteeni bongahtanut sivu kehoitti hakemaan tanssikaveria tältä sivustolta. Voisin sinänsä kuuluttaa tanssi-, pyöräily-, melonta-, retkeily- matkailukaveria, kaveria vaikka teatteriin konserttiin taikka vaikka moneen muuhunkin.

Onko kellään kokemuksia?

30

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulisty

      Harrastuskaveri.com on ainakin hyvä. Ja suomalainen. Ite löytäny mukavia reenikavereita sieltä. Ihmisiä kaipaa lisää tosin

    • huonot_kokemukset

      Erehdyin liittymään sport42.comiin - ilmaisjäsenenä. Ihan kiinnostavalta tuntuva palvelu sinänsä, mutta käytännössä edellyttää maksullista jäsenyyttä, jotta sitä voi käyttää. Ilmoituksen pääset kyllä laittamaan ja lukemaan muiden ilmoituksia sekä jopa esittämään kiinnostusta, mutta siihen se sitten jää. Nyt kun olen pyrkinyt muuttamaan ilmoitusta pariin otteeseen sellaiseksi, etten ole aktiivi jne. niin eipä onnistukkaan. Sisäänkirjautumisessa virhe ja pyyntö ottaa asiakaspalveluun yhteyttä. Joka taas ei onnistu ilman sisäänkirjautumista ;-). En suosittele.

      • tsotssot

        Samat kokemukset myös minulla. Olen leski ja olisin halunnut löytää kunnollisen ja tanssitaitoisen miehen tansseihin. Olen saanutkin muutaman kiinnostuneen yhteydenoton, mutta kun en ole maksava jäsen en pääse vaihtamaan ajatuksia heidän kanssaan. Muutenkin epäilyttää koko touhu. Olen jo irtisanonut jäsenyyden. Toivottavasti onnistuu.


      • Nordstar

        sama ongelma täällä. olin 1 kk jäsen. nyt vielä 5 kk jälkeen tulee päivittäin viestejä jäseniltä!


    • Kiitokset kommenteista, kokeiluen tuota harrastuskaveri.comia :)

    • varo.luottokorttimaksuja

      Huono kokemus minullakin. Teknisesti toimii huonosti. Mutta maksoin kuitenkin yhden jakson luottokortillani. Yllätyksekseni minulta oli nyt veloitettu toinenkin jakso. Yritin reklamoida, mutta lensin ilman vahvistusta ulos palvelusta. Ja kuten edellä, sen jälkeen en pääse asiakaspalveluun.

      • pöytä

        Sama kokemus.Asiakaspalvelu on täysin suojattu kaikilta yhteydenotoilta.Olen ajatellut jättää tutkimuspyynnön koko yhteisöstä.Jos olet unohtanut salasanassi,et pääse vaihtamaan sitä ellet ole kirjautunut-ILmaisjäsenyyksiä EI ole.Epäilyttävä kaikkenkaikkiaan.


    • humpappaa

      Ni just..itekin ajaatelin että niin kauan kun ko. pulju ei pelaa ns. selvää peliä en tod. osta. hyvä palvelu mutta itse pilaavat maineensa juurikin tuo ettei irti pääse on tosi typerää.

    • Seddu

      Sivusto on ihan perseestä. Kun lukee sivuston säännöt niin näkee helposti, mikä on pelin henki. Yritetään kaikin tavoin saada liittymään maksulliseksi jäseneksi. Millään ei pääse pois. Jos yrität peruutusta, niin mikään yhteyden otto ei mene läpi. Toinen ihmetystä herättävä seikka on säännöt. Säännöissä oleva rajoitus estää kaiken suoran yhteydenoton. Kaikki viestit voidaan muokata sivuston ylläpitäjän haluamaan muotoon. Epäilen että minulle tulleet viestitkin ovat muokattuja. En suosittele kenellekään. Taidan kysäistä lakimiehen mielipidettä. Eihän ketään voi pitää vastentahtoisesti minkään kerhon jäsenenä.

      • Anonyymi

        Ei saa ystäviä kun vastaa jollekin ja eivät vastaa,Turhan päiväinen sivusto.


    • entsport

      Älkää hyvät ihmiset liittykö mihinkään tälläisiin rahastus rysiin. Tämä sport42 on suorastaan rikollinen sivusto. Toivon että rikospoliisilla olisi aikaa tutkia tätä sivustoa kun siitä ei normaalikeinoin pääse irtaantumaan ! Asia on viety eteenpäin. Sillä rikollista ei ole kumppanin etsintä vaan sivustolla väkisin pitäminen.

    • siraprapa

      En todellakaan suosittele, sivustolta EI PÄÄSE IRTI millään keinolla, pelkkää rahastusta.

      • pääsin

        alhaalla
        1. Ota yhteyttä
        2. Aihe (kysymys jäsenyydestä)
        3. Kategoria


    • Tuskin_kannattaa_liittyä

      Idea on ihan hyvä, mutta toimivuus on likimain nolla.

      Onneksi en ole vielä mitään maksanut palvelusta. Erityisen paljon tanssista kiinnostuneita naisia (ehkä miehiäkin) sivuilla pyörii.

      Miksikö en ole maksanut? Tarkoitus oli etsiä tanssikaveria (tai useampia eri lajeihin taitotason perusteella). 99% naisten ilmoituksista ovat puutteellisia. Ei kerrota riittävän tarkkaan taitoja (alkuvaiheessa olevat tuskin ymmärtävätkään mitä tanssien opettelu voi vaatia) ja lähes aina puuttuu tiedot pituudesta ja painosta, joilla tanssissa voi olla merkittäväkin rooli. Ja ilmeisesti aika monilla on taka-ajatuksena mahdollisuus pariutua muutenkin kuin harrastuksen merkeissä.

      Nyt naiset pommittavat päivittäin viesteillä, joita en pysty edes lukemaan.

      Minua ei vielä irtipääseminen ole haitannut, koska olen passiivisuudellani yrittänyt ärsyttää jäseniä ja viimekädessä sivustosta vastaavia, jotta toiminta loppuisi tai sitä merkittävästi parannettaisiin.

    • Naiivi_härkä

      Ups! Minäkin naiivi liittyin siihen sivustoon, koska etsin kumppania sulkista pelaamaan tai tanssimaan, mutta ihmettelen, että ihan hiljaista siellä! Eikä näy koskaan ketään juuri samaan aikaan kirjauttuneena... Tosi kuin kuollut pesä. Ei missään tapauksesessa takaajatuksena pariutua, kiitos tästä hyvästä. Jos joku haaveilee niin en minä. Enkä laittanut painoa tai pituuta, koska en ikinä harrastanut mitään liikuntaa eikä tanssia, en aavistanut edes, että ne mitat olisi tärkeitä. ... Jotkut ilmoitukset vaikuttaa aika vanhentuneelta. Pahinta, että maksoin. :-( Eikä mitään toimintaa sieltä... Haluaisin harrastaa liikuntaa, mutta mistä etsiä yhtä aktiivisesti kiinnostunutta?

    • Kuntoilija10

      Älkää missään tapauksessa liittykö sivustolle! On huonoin alan sivustoista. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, profiilia ei pysty poistamaan tms. Laskutusjakso jatkuu automaattisesti, en vielä tiedä onnistunko irtautumaan. Potentiaalisia harrastuspartnereita liikkuu sivuilla todella heikosti, osa profiileista tod.näk. tekaistuja. Älkää liittykö! Itse yritän päästä irti, toivottavasti onnistuu jollain tavoin.

    • nelo44

      oikein ....tosi,tosi kaka sivu !

    • Pienihuijaus

      Sport42 on huijausta. Ei kannata liittyä.

    • Makeme2

      Ihan huijausta. Älkää missään nimessä maksako. Joku robotti sitä pyörittää..
      Jos haluaa eroon siitä saitista, niin kandee syöttää sinne omiin tietoihin puuta heinää, s-postista alkaen, niin loppuu yhteydenpito!

    • EiSenttiäkään

      En ole maksanut mitään, mutta sivusto lähettää jatkuvasti näitä viestejä kiinnostuneista. Ne kuitenkin "haisevat" jotenkin ei oikeilta. Parissa oli sähköpostiosoite valmiina ja vastasin niihin katsoakseni mitä pitävät sisällään. Tuli nopea vastaus Nigeriasta...Oli nyt Nigeriassa (Kanadalainen??)...no tuo on tuttu laulu ja kolme poseerauskuvaa. Sen näköisen ei tarvitse Nigeriasta lähettää ystävänpyyntöjä Suomeen. Toinen on tummaihoinen taas ja se jää vastaamatta, mutta viittaa myös Afrikan busineksiin. No, kyllä joku suomalainen nainen oli niin hölmö, että maksoi Afrikkaan 200.000 euroa. Minä en maksa senttiäkään mistään tuntemattomien netissä tapaamisista vaikka tarinaa tulisi minkämoista tahansa.

      • suuttunut

        Juu, ei kannata maksaa sinne mitään! Sivusto on epäilyttävä ja siitä pitäisi tehdä rikosilmoitus tai joku muu tutkintapyyntö, koska sieltä ei pääse pois ja kukaan ns asiakaspalvelusta ei vastaa.

        Laitoin kokeeksi ilmoituksen tilapäisestä tanssiseurasta elokuun 2017 alussa . Vastauksia uli paljon ja useana päivänä. En päässyt kuitenkaan niitä viestejä tarkastelemaan lähemmin sillä
        olisi ensi pitänyt liittyä Premium-nimiseen systeemiin joka maksaa. Tilapäistarpeeni vuoksikaan en ryhdy maksamaan.

        Sieltä on tullut ainakin 20 meiliä, jotka tukkivat sähköpostiani, koska niitä ei saa pois edes deletellä??!!

        Hei, voitaisko tehdä joku joukkoilmianto asiakkaiden kusetuksesta? Valitus kuluttajaviranomaiselle?


    • aurinkolotus

      Sivustoa kuvaa parhaiten sana PETTYMYS. Sorruin ilmoittautumaan kun mainostettiin ilmaista kokeilua. Totta tosiaan kun yhtenä, huom. yhtenä päivänä tuli viisi viestiä ja niiden avaaminen olisikin jo vaatinut maksullista premium asiakkuutta. Kiristävät vielä maksua kerralla useamman kuukauden erissä. Samalta henkilöltä oli muka tullut kaksi yhteydenottoa, joten kyllä tuossa hommassa jokin haiskahtaa. Laitoin välittömästi ilmoituksen halusta sanoutua irti. Toistaiseksi näyttää onnistuneen. Koetan seuraavaksi löytää kaveria golf ja tanssiharrasukseen jotakin muuta kautta.

    • yllättynyt

      Etsin sivustolta seniori-ikäistäni tanssikaveria, kyllä kiinnostusta ilmaantuikin. Sitten alkoi tulla nuorten ulkomaalaisten naisten aggressiivisiä seura tarjouksia, jotka liittyivät aivan muuhun tarkoitukseen.
      Kun vastasit heidän sähköpostiin, niin alkoi tulla rohkeita kuvia ja tapaamisehdotuksia, ei jäänyt mitään arvailujen varaan mistä oli kysymys, eli puhtaasti huijareita.

    • Huonoimmat sivut mihin olen törmännyt, ei kannata maksaa eikä antaa tietoja, suuri pettymys, viestien päivitys aivan P..stä ei ole mitää järkeä, ei välillä tiedä onko viestit mennet perille ym sekava kuten entinen seinäkello.

    • Hölmöläinen

      Viestejä sieltä tulee, mutta kun vastaa, niin minkäänlaista vastausta sieltä ei tule enää. Juuri kenestäkään ei ole kuvaa, eikä juuri muutakaan tietoa. Erehdyin maksamaan . Alussa tulee viestejä, mutta kun on maksanut niin ne loppuu.

    • Anonyymi

      No miten joku voi kuvitella, että voi kirjoitella palstalla ja odottaa vastauksia kirjeisiin maksamatta jäsenmaksua, haloooo.Ja jäsenyyden voi irtisanoa milloin haluaa kun ilmoittaa, ei tule yllättäviä ylimääräisiä kuukausimaksuja.

    • Anonyymi

      Hei, viesti on myöhässä mutta olin äsken liittyny jäseneksi ja koin sen aika pian epäillyttäväksi. Poistin jäsenyytesi mutten tiedä pitikö profiilikin poists ennen sitä koska koko sivusto on ovelasti rakennettu.. eli tod.näköisesti mun orofiilia he pystyvät käyttää hujjauksena koska en ole sitä poistanu itse ja nyt kun en ole enään jäsen, tunnukset ei toimi enkä saa poistettua profiiliani.

    • Anonyymi

      ai se on huijaussivusto :o !

    • Anonyymi

      Palvelu ei ole toimiva - kyttäyssivusto, ja siitä maksaa ehkä tietämättään.

    • Anonyymi

      Ei saa uusia ystäviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe