Oon menos syyskuus luokan kaa Tanskaan luokkaretkelle ja oon kuullu huhui et alaikäset pystyy ostaa siel alkoholii. Mua kiinnostaa et kui vanha pitää olla jos haluu ostaa röökii tai alkoholii? Sit oon viel kuullu huhui et siel ei kuullemma tarkisteta henkkareit kun menee yöklubille. Siis onks se totta vai ei? Pääsetsä jopa alle 18 vuotiaat yöklubille? Pitääks vaan näyttää vanhemmalt niin pystyy ostaa alkoholii, röökii ja pääse klubbtillhörigheten? Mua vaan kiinnostais tietää faktaa, kosk kun googlasin niin löysin vaan tyylii vuos 2010 juttui....
Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.. xD
Ikäraja alkoholin ostamiseen?
Trapqueen
1
90
Vastaukset
- jöö6373
Olin just vuosi sitte tanskassa. Olin 16v ja saatiin frendien kaa sieltä bisseä ostettua. Kaikki alkoholijuomat alle 16,5% on K16 ja kaikki >16,5 ovat K18. Ostettiin sieltä kyllä viinojakin. Kunhan löytyy joku pikkuyritys-tapainen kauppa jostain niin ne myy mitä vain eikä kysele henkkareita. Kessu on kai lain mukaan nykyään K18, mutta taas kuhan ei 7eleveneistä mene kyselemään nii sitä saa myös nuorempikin. Joihinkin baareihin saattaa päästä alle 18v. Yökerhoissa & baareissa ollaan tarkempia.
PS. olen Tanskalainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822