mielipahaa vain suhteessa?

poola4

hei katsoisiko joku miten jaksan eteenpäin menoa suhteessa kun mies ystäväni katselee ahnaasti naisia kun olemme jossain kaupassa tai missä nyt vaan olemmekaan mileni pahoituu siitä tosi kovasti ,tätä on ollut koko suhteemme aika,asiasta on kyllä juteltukkin moneen kertaan mutta ei ystäväni vaan voi tapaansa muuttaa ,olen jo aikeissa lopettaa koko suhteen tämän asian takia vaikka tykkäänkin hänestä kovasti mitä teen?kiitos jos joku vastais.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peestä

kanssasisar vastaa,sama täällä,ukko kännissä hameiden alla,selvin päin sairaan mustasukkainen minusta.nytkin olen kesän sivusta seurannut ja kuullut hänen töppäyksiään,siedän koska rakastan,ja saatan hakea lohtua muualta myös.salaa .

• 8-7

miksi käytät omasta pettämisestäsi(?) epärehellisiä sanoja kuten lohdun hakemista? ei kovin hyvä perusta omalle elämällesi.

• 8-7

ei tähän tarvita mitään kortteja.

sinua vaivaa todella paljon että mies on kiinnostunut muista naisista. mies taas ei ole siitä ilosta luopumassa.

joko jatkat mielipahassa ja pettämisen epävarmuudessa elämistä tai lopetat suhteen. kyse on sinun valinnasta, ei korteista.

älä anna elämääsi korteille.

• loolo

Saahan haavaan pistää laastaria,en ole tilivelkaa amatöörimoralisteille! Elän itsenäisen naisen elämää,makaan kenenkä kanssa halua jos mies reissaa ,,,ja sit jos rakastaa,olen hänen .tämä on meidän asia! J a alkuperäselle -sano miehelle suoraan kaupassa ym että onpa epäkohteliasta vilkuilla aikanani toisia hanakasti,ole topakka,se puree,minä tiedän!! Ja minä kovaan ääneen sanosisn että mitä siellä nyt näkyy....ukkeli ei kuikuile kanssani enää,pitää mua takapuolestani kiinni ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Roope Salminen , Superpettäjä !!

Uskomatonta touhua sen eveliinan kanssa !! useamman vuoden salasuhde vaikka mies on naimisissa !! roope on kyllä täys pa### !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      4430
    2. Miksi Martina lähettää sydämiä Sofian Lukelle?

Onko Martinalla pahat kostoaikeet mielessä kun Luke on saanut Martinalta sydämiä instagramiin??? Nähdäänkö nyt oikeasti viimein Martinan kosto ja napp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3131
    3. Mitä haluaisit ?

Mitä tahtoisit sanoa hänelle, muttet uskalla ?
      Ikävä
      95
      1388
    4. Olet liian komea!

Ei tuollaisia uskalla lähestyä 🤔
      Ikävä
      129
      1338
    5. Haha, nyt vähän naurattaa:)

Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1183
    6. Laitan sulle tähän tiedoksi

nallukkani, että rakastan sua enempi kuin mitään koskaan. Vaikka sen jo tiedätkin. Laitoin sinne eiliseenkin jotain, mutta sen on muut vähän sotkeneet
      Ikävä
      157
      1180
    7. Mitä kaipaat.......

Mitä kaipaat hänessä eniten ? ♥️
      Ikävä
      56
      1118
    8. luomua olla pitää

sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun
      Ikävä
      127
      1081
    9. Tasapainotilanne.

Ja nyt en tarkoita sitten mitään palstalla pyöriviä tasoteorioita...sanonpahan heti kättelyssä. 😁 Mutta jos ajattelee optimaalista mahdollisen suhte
      Sinkut
      240
      1024
    Aihe