mielipahaa vain suhteessa?

poola4

hei katsoisiko joku miten jaksan eteenpäin menoa suhteessa kun mies ystäväni katselee ahnaasti naisia kun olemme jossain kaupassa tai missä nyt vaan olemmekaan mileni pahoituu siitä tosi kovasti ,tätä on ollut koko suhteemme aika,asiasta on kyllä juteltukkin moneen kertaan mutta ei ystäväni vaan voi tapaansa muuttaa ,olen jo aikeissa lopettaa koko suhteen tämän asian takia vaikka tykkäänkin hänestä kovasti mitä teen?kiitos jos joku vastais.

4

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peestä

kanssasisar vastaa,sama täällä,ukko kännissä hameiden alla,selvin päin sairaan mustasukkainen minusta.nytkin olen kesän sivusta seurannut ja kuullut hänen töppäyksiään,siedän koska rakastan,ja saatan hakea lohtua muualta myös.salaa .

• 8-7

miksi käytät omasta pettämisestäsi(?) epärehellisiä sanoja kuten lohdun hakemista? ei kovin hyvä perusta omalle elämällesi.

• 8-7

ei tähän tarvita mitään kortteja.

sinua vaivaa todella paljon että mies on kiinnostunut muista naisista. mies taas ei ole siitä ilosta luopumassa.

joko jatkat mielipahassa ja pettämisen epävarmuudessa elämistä tai lopetat suhteen. kyse on sinun valinnasta, ei korteista.

älä anna elämääsi korteille.

• loolo

Saahan haavaan pistää laastaria,en ole tilivelkaa amatöörimoralisteille! Elän itsenäisen naisen elämää,makaan kenenkä kanssa halua jos mies reissaa ,,,ja sit jos rakastaa,olen hänen .tämä on meidän asia! J a alkuperäselle -sano miehelle suoraan kaupassa ym että onpa epäkohteliasta vilkuilla aikanani toisia hanakasti,ole topakka,se puree,minä tiedän!! Ja minä kovaan ääneen sanosisn että mitä siellä nyt näkyy....ukkeli ei kuikuile kanssani enää,pitää mua takapuolestani kiinni ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7304
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3143
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2380
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1938
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1908
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10