Tunnusmerkkeinä pakkomielteinen persefiksaatio ja elämämkoululaiselle tyypillinen olematon äidinkielen taito. Veikkauksia?
Kuka täällä kirjoitteleva sekopää paska on?
31
213
Vastaukset
- RIPULIPASKAJUTUT
ja vapaamuurarisolvaukset tulevat ainakin Pia Raskin koneelta. Google kertoo lisää.
- Zdxxfgghh
Tietty se on joku teistä siellä kuinka muutenkaan kun eihän siellä Laukaassa normaaleja ihmisiä asu
- hghgfh
mitä vittua työ kitisette. laukaa on paska paikka ja sixi m,uutin vittuun sieltä
- dffhh
Kanat kaakattaa laakaassaa kaala pitkällään
- jösseski
Laakaalaine laalaa saananlaateella kaaheen pitkällä kaalalla...
- G5G4G
SUKURUTSAREITTEN KYLÄ, KAIKKI NUSSII KAIKKIA ISÄT JA POJAT TOISIAA JA SIT' RATAA
- onpahan
iha sama
- fdfffggh
Korkkiruuvi kiertää kysyjän perseeseen loppuu jatkuva utelu
- typeräää
Tämä typerys on joku kesälomalla oleva fininaama, joka on keksinyt uuden sanan ja hokeman!
Ja luulee jatkuvalla jankkaamisella olevansa vielä hauska. - FGDFG
ONKO KUSTA PÄÄSSÄ KUN TÄÄLLÄ PITÄÄ ITKEÄ, TULE ILLALLA S MARKETIN ETEEN NIIN KATSOTAAN MITEN ÄÄLIÖN KÄY. LOPPUU SE JATKUVA ITKEMINEN NAAPUREILLE
- cgghhjj
Siellä marketin edessä on jo amikset isin bemarilla
- jussi1976
muutakaa tänne suolahteen miehet o9n miehiä eikä itke jokaasiasta tori nurkilla toisiaan runkaten
- ffggyhh
Suolahhti/äänekoski yhtä hanurista kun laukaa en ikinä muuttais
- Juuden
paras paikka ostaa löylykauha?
- luuseri656
äänekkoski menettelee mutta ikinä ei mihkää narkkari kyliin niinkuin laukaa ja suolahti
- hhhuk
Äänekoskella yhtä lailla narkkateita ja pillerin popsijoita kuin Laukaassa
- jeesussoikoon
Kerropa kuule, missä niitä ei olis? Ja onko se niin kamalaa jos joku käyttää omaks ilokseen jotain aineita? Juot varmaan itseki viinaksia...
- ghyjjk
Työntäkää nyt vaan laardiperseet löylykauha sinne haisevaan hanuriinne
- ryysyranta
luuseri äitien pikku läskit täällä itkee ja sitten juostaan karkuun kun joku vähän karjasee. olette niin naurettavaa sakkia kaikki, varsinkin Laukaalaiset...
- saunafani
No mutta etkö löylykauhamiestä tunne? kaikkihan sen tuntee!
- xffgggghhhhhh
Löylykauhaa vaan perseeseen
- Anonyymi
No nythän näkyy olevan äidinkielen oppitunnit käynnissä oikein urakalla !
- Anonyymi
Laukaassa on sentään esinahan taakseveto festarit...
- Anonyymi
Näin kertoo itse asiantuntija
- Anonyymi
minä se olen , katunimi: esinahka
- Anonyymi
homo vinkuu
- Anonyymi
ja nahka, taakse...
- Anonyymi
Tume
- Anonyymi
inahka
- Anonyymi
Oot sie se lypsyjakkaran tuotos
- Anonyymi
e sinah ka
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201