Tunnusmerkkeinä pakkomielteinen persefiksaatio ja elämämkoululaiselle tyypillinen olematon äidinkielen taito. Veikkauksia?
Kuka täällä kirjoitteleva sekopää paska on?
31
182
Vastaukset
- RIPULIPASKAJUTUT
ja vapaamuurarisolvaukset tulevat ainakin Pia Raskin koneelta. Google kertoo lisää.
- Zdxxfgghh
Tietty se on joku teistä siellä kuinka muutenkaan kun eihän siellä Laukaassa normaaleja ihmisiä asu
- hghgfh
mitä vittua työ kitisette. laukaa on paska paikka ja sixi m,uutin vittuun sieltä
- dffhh
Kanat kaakattaa laakaassaa kaala pitkällään
- jösseski
Laakaalaine laalaa saananlaateella kaaheen pitkällä kaalalla...
- G5G4G
SUKURUTSAREITTEN KYLÄ, KAIKKI NUSSII KAIKKIA ISÄT JA POJAT TOISIAA JA SIT' RATAA
- onpahan
iha sama
- fdfffggh
Korkkiruuvi kiertää kysyjän perseeseen loppuu jatkuva utelu
- typeräää
Tämä typerys on joku kesälomalla oleva fininaama, joka on keksinyt uuden sanan ja hokeman!
Ja luulee jatkuvalla jankkaamisella olevansa vielä hauska. - FGDFG
ONKO KUSTA PÄÄSSÄ KUN TÄÄLLÄ PITÄÄ ITKEÄ, TULE ILLALLA S MARKETIN ETEEN NIIN KATSOTAAN MITEN ÄÄLIÖN KÄY. LOPPUU SE JATKUVA ITKEMINEN NAAPUREILLE
- cgghhjj
Siellä marketin edessä on jo amikset isin bemarilla
- jussi1976
muutakaa tänne suolahteen miehet o9n miehiä eikä itke jokaasiasta tori nurkilla toisiaan runkaten
- ffggyhh
Suolahhti/äänekoski yhtä hanurista kun laukaa en ikinä muuttais
- Juuden
paras paikka ostaa löylykauha?
- luuseri656
äänekkoski menettelee mutta ikinä ei mihkää narkkari kyliin niinkuin laukaa ja suolahti
- hhhuk
Äänekoskella yhtä lailla narkkateita ja pillerin popsijoita kuin Laukaassa
- jeesussoikoon
Kerropa kuule, missä niitä ei olis? Ja onko se niin kamalaa jos joku käyttää omaks ilokseen jotain aineita? Juot varmaan itseki viinaksia...
- ghyjjk
Työntäkää nyt vaan laardiperseet löylykauha sinne haisevaan hanuriinne
- ryysyranta
luuseri äitien pikku läskit täällä itkee ja sitten juostaan karkuun kun joku vähän karjasee. olette niin naurettavaa sakkia kaikki, varsinkin Laukaalaiset...
- saunafani
No mutta etkö löylykauhamiestä tunne? kaikkihan sen tuntee!
- xffgggghhhhhh
Löylykauhaa vaan perseeseen
- Anonyymi
No nythän näkyy olevan äidinkielen oppitunnit käynnissä oikein urakalla !
- Anonyymi
Laukaassa on sentään esinahan taakseveto festarit...
- Anonyymi
Näin kertoo itse asiantuntija
- Anonyymi
minä se olen , katunimi: esinahka
- Anonyymi
homo vinkuu
- Anonyymi
ja nahka, taakse...
- Anonyymi
Tume
- Anonyymi
inahka
- Anonyymi
Oot sie se lypsyjakkaran tuotos
- Anonyymi
e sinah ka
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051888- 2391678
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611076Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k65929Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63828Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37827The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805