Tunnusmerkkeinä pakkomielteinen persefiksaatio ja elämämkoululaiselle tyypillinen olematon äidinkielen taito. Veikkauksia?
Kuka täällä kirjoitteleva sekopää paska on?
31
233
Vastaukset
- RIPULIPASKAJUTUT
ja vapaamuurarisolvaukset tulevat ainakin Pia Raskin koneelta. Google kertoo lisää.
- Zdxxfgghh
Tietty se on joku teistä siellä kuinka muutenkaan kun eihän siellä Laukaassa normaaleja ihmisiä asu
- hghgfh
mitä vittua työ kitisette. laukaa on paska paikka ja sixi m,uutin vittuun sieltä
- dffhh
Kanat kaakattaa laakaassaa kaala pitkällään
- jösseski
Laakaalaine laalaa saananlaateella kaaheen pitkällä kaalalla...
- G5G4G
SUKURUTSAREITTEN KYLÄ, KAIKKI NUSSII KAIKKIA ISÄT JA POJAT TOISIAA JA SIT' RATAA
- onpahan
iha sama
- fdfffggh
Korkkiruuvi kiertää kysyjän perseeseen loppuu jatkuva utelu
- typeräää
Tämä typerys on joku kesälomalla oleva fininaama, joka on keksinyt uuden sanan ja hokeman!
Ja luulee jatkuvalla jankkaamisella olevansa vielä hauska. - FGDFG
ONKO KUSTA PÄÄSSÄ KUN TÄÄLLÄ PITÄÄ ITKEÄ, TULE ILLALLA S MARKETIN ETEEN NIIN KATSOTAAN MITEN ÄÄLIÖN KÄY. LOPPUU SE JATKUVA ITKEMINEN NAAPUREILLE
- cgghhjj
Siellä marketin edessä on jo amikset isin bemarilla
- jussi1976
muutakaa tänne suolahteen miehet o9n miehiä eikä itke jokaasiasta tori nurkilla toisiaan runkaten
- ffggyhh
Suolahhti/äänekoski yhtä hanurista kun laukaa en ikinä muuttais
- Juuden
paras paikka ostaa löylykauha?
- luuseri656
äänekkoski menettelee mutta ikinä ei mihkää narkkari kyliin niinkuin laukaa ja suolahti
- hhhuk
Äänekoskella yhtä lailla narkkateita ja pillerin popsijoita kuin Laukaassa
- jeesussoikoon
Kerropa kuule, missä niitä ei olis? Ja onko se niin kamalaa jos joku käyttää omaks ilokseen jotain aineita? Juot varmaan itseki viinaksia...
- ghyjjk
Työntäkää nyt vaan laardiperseet löylykauha sinne haisevaan hanuriinne
- ryysyranta
luuseri äitien pikku läskit täällä itkee ja sitten juostaan karkuun kun joku vähän karjasee. olette niin naurettavaa sakkia kaikki, varsinkin Laukaalaiset...
- saunafani
No mutta etkö löylykauhamiestä tunne? kaikkihan sen tuntee!
- xffgggghhhhhh
Löylykauhaa vaan perseeseen
- Anonyymi
No nythän näkyy olevan äidinkielen oppitunnit käynnissä oikein urakalla !
- Anonyymi
Laukaassa on sentään esinahan taakseveto festarit...
- Anonyymi
Näin kertoo itse asiantuntija
- Anonyymi
minä se olen , katunimi: esinahka
- Anonyymi
homo vinkuu
- Anonyymi
ja nahka, taakse...
- Anonyymi
Tume
- Anonyymi
inahka
- Anonyymi
Oot sie se lypsyjakkaran tuotos
- Anonyymi
e sinah ka
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1019578Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554682Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92421Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561387Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491341Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651291