Olen etsiskellyt työhuoneeseemme kaupoista tuloksetta kauniita atk-pöytiä. Olen löytänyt pääasiassa hyvin pieniä, kiikkeriä, valkoisia "lastenhuone"hirvityksiä. Kauniilla tarkoitan esim. siroa kirsikanväristä tai toisaalta talonpoikaistyylistä massiivipuista, jykevää mallia. Malli saisi olla kulmaan tuleva tai sitten ei. Kuitenkin pöydässä pitäisi olla riittävästi tilaa - siis ihan sitä kunnon pöytätilaa - niin leveys- kuin pituussuunnassakin. Lisäksi pitäisi löytyä laatikoita ja/tai kaappeja tai malliin pitäisi olla niitä erikseen ostettavissa. Ja erittäin olennaista on, että päydässä olisi näyttöpäätteelle laskettava taso!
Osaisiko joku vihjaista, mistä tällaisia voisin löytää? Työhuoneeseemme näitä työpisteitä tulisi 2 kpl.
Kiitos jo etukäteen!
nätti, suuri atk-pöytä
6
1278
Vastaukset
- näpyttelijä
huonekaluliike Maskusta. Eetu-tietokonepöytä.
# Pintamateriaalina aito puuviilu.
# Värit: pyökki, kirsikka, koivu lv, valkoinen, petsattu ruskea
http://www.koskenkorva.net/hirsimaki/ - Tuulia
Käyppä katsoon Niemen tehtaiden sivustoo ,mulla niitten kirsikan värinen ,kulmamalli tietsikka pöytä,jatkona lisää pöytätilaa ja laatikosto,niistä saa osia yhdistämällä millasen vaan,paras laatu-hinta suhde,mun mielestä ja livenä ovat siroja ja ennenkaikkea käytännöllisiä,hyvän näköisiä! esim.Stemma myy.
- bittinikkarit
kiitos vinkeistä! nämä on sitä tyyliä, mitä etsinkin :)
- uyjjjr
Mielestäni mm. Iskussa ja Askossa on juuri tuollaisia. Mulla on kirsikka/valkoinen massiivipuinen kulmapöytä, jossa on reilu jatkolevy oikealla ja yksi "intergroitu" plus yksi irrallinen laatikosti pyörillä. Harmi ettei tullut aikoinaan ostettua kokonaan kirsikan väristä tms mutta on tämä pöytä hyvihn kestänyt jo monet muutot. oli mulla yhdessä asunnossa lastulevyinen kulma atkpöytäkin mutta se melkeen hajosi sekä sitä ekaa kertaa kasattaessa että muutossa sitä paloitellessa.. kertakäyttökamaa.
- Kake
Vastaukseni tulee vähän viiveellä. En tiedä luetko enää. Itselläni on Laulumaa-pöytä. On pöytätilaa, laskettava taso näytölle, löytyy laatikoita ja kaappi. Ja on nätti!!! Stemmasta ostin. (Olen muutenkin hurahtanut Laulumaa-sarjaan.)Värini on vanha vihreä/mänty. Löytyy myös yhdistelmänä sininen/kirsikka ym. ym.
- Nimetön
Olen odotellut laulumaan huonekaluja saapuviksi noin 5 kk. Alunperin luvattiin 1 kk. Ei mitään ilmoituksia vaan itse saa kysellä ja ottaa taas huonoa palvelua vastaan. Ei puhettakaan hyvityksistä. Viimeinen kerta kun Laulumaata ostan! Asiakas on aina väärässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809