Miksi suurin osa kansalaisista ei suvaitse CD väkeä,jotka näin ollen joutuvat häpeillen toteuttamaan itseään?
Kuinka paljon kiinnostusta löytyisi kokoontumisiin ja ammattimaiseen apuun meikkaamisessa ja pukeutumisessa.Stailausta?
CD:t ihastuttavat
5
149
Vastaukset
- greyce
Luulen, että ongelmana on tiedon ja kokemuksen puute, ettei ristiinpukeutumista tahdota suvaita. Itse tunnen yhden transvestiitin, joka kokee itsessään olevan osa naista, ja hyväksyn kyllä hänen ominaisuutensa tuomitsematta. Hän saa olla sellainen kuin on. Eri asia on sitten olla parisuhteessa tällaisen ihmisen kanssa, se on paljon haastavampi juttu, enkä tiedä onko ainakaan minusta siihen.
Olen samaa mieltä Tiedonpuute ja näkymättömyys yhteiskunnassa ovat se isoin kompastuskivi. Te olette todella jalkoihin jääneitä, kun mietitään seksuaalista tasavertaisuutta ja tämä on todella väärin minusta. Jokainen saa olla oma itsensä, toteuttaa itseään miten haluaa, kunhan ei muita vahingoita siinä.
- miesvaillavertaa
Mulla on yli 600 CD-levyä ja kyllä mut suvaitaan ihan hyvin joka piireissä. Tosin nuoremmat kyselee mikset käytä jotain muistikkua, niin saa paremmin mahtumaan musiikit.
Itse taas en oikein tahdo suvaita gay-hommia (general audio youngsters) lainkaan... Lisäisin vielä tuohon oman kokemukseni. Jo nuoresta olen salaa tyttöillyt, ex-liitossa se piti salata, nyt 10 vuotta olen saanut vapaammin olla oma itseni ja laittautua naiseksi välillä, ompelen mieluisia vaatteita. Ystäviä, samanhenkisiä, jotka eivät etsi vain seksiä, on vaikea löytää, olen törmännyt myös siihen ,että jostain syystä naispuoliset karsastavat tyttöilyä, ei kaikki. Itse olen toivonut, että jos vain syntyisi, /löytyisi ryhmä tai sellainen paikka jossa aidosti cd-tytöt voisivat laittautua, keskustella, meikata, saada tukea ja apua, jakaa kokemuksia, pitää hauskaa, eikä se olis sellainen pimeä luola, jossa vain vongataan seksiä tms. Itse voisin esitellä tekemiäni vaatteita. No tämä viestiketju on vanha, mutta eihän sitä tiedä, jos joskus syntyisi jotain aitoakin. [email protected]
- Anonyymi
",että jostain syystä naispuoliset karsastavat tyttöilyä, "
- Niin että mistähän syystä karsastavat? Se lienee itsestään selvää!!!
Todella vastenmielistä että mies tunkee naisten alueelle esittämään karikatyyrihahmoa naisista, kuka nauttisi nähdä karikatyrimäisiä halventavia pellehahmoja itsestään.
Se on oikeiden naisten pilkkaamista ja hirveän rumaa, mies meikeissä on vastenmielinen ja mahdollisesti vaarallinen koska hän harrastaa seksileikkiään siinä ihmisten ilmoilla kiihottuneena. Vastaavaa kuin joku runkkaisi julkisesti, siihen puututtaisiin mutta tuohon perversioon ja häirintään ei.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201