Phuketissa on kuulemma taas rantatuolit ja varjot sallittuja - on hieno juttu !!!
Rantatuolit takaisin
10
89
Vastaukset
- Ketä_kiinnostaa
Painu sinne kun on niin hieno juttu äläkä tule takaisin!
- KuulemmaOnVäärässä
Ei ole lue artikkeli
http://www.phuket.com/phuket-magazine/phuket-beaches-clean-up.htm#- Tuolit
Katso uutiset Phuket News ! Löytyy myös heidän facebook sivulta !
Tuolit todellakin tulee takaisin !!!
- EiFaceBookille
Phuket news ei ollut mitään ja vain pissikset uskoo mitä FBssä lukee.
- Varjoisaa
Kyllä vaan on , kun viitsii selata !!!
- Mainiot
Minäkin luin uutisen. Hyvä juttu, nyt voi taas lähteä Phukettiin
- ÄläUskoFacebookiin
Luit mistä? Etsin phuket newsin sivuilta katsoin toukokuun 31 päivään asti ei löytynyt. Minä päivänä juttu oli lehdessä? Alla linkki etsi ja kerro.
http://www.thephuketnews.com/news-phuket-page-1.php
- Thai-pimppa
Tämä on vissiin taas Suomi24 trolli. Selasin netistä enkä löytäny mistään kyseistä uutista. Lopettakaa paskan jauhaminen
- rantaihminen
Onkohan tää nyt totta vai tarua?? Kuulisin mielelläni totuuden asiasta....
- AläKuunteleLue
Tarua. Phuket Newsissä ei ole mitään uutista että rantatuolit ja varjot palaisivat. Voit itse tarkistaa. Lue Älä usko Face Bookiin laittama linkki siellä Phuket Newsin uutiset monen kuukauden ajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869