Moi! Oon 11 vuotias tyttö . kysyn että mihin aikaan teillä on alkanu kasvaa häpykarvoitusta alapäähän .kysyn että kasvaako normisti 11-vuotiailla ?mulla Alko 10 ja puol vuotiaana .Onko muilla jo aikaisemmin ?
millon muilla
10
171
Vastaukset
- Olikohyötyä
Onko sulla tummaa vai vaaleeta karvotusta?
Tumma karvotus tulee vanhemalla iällä ja jos sheivaat. Jos sulla on edes hitunen järkeä päässä niin et sheivaa. Esim karvotuksesta on apua jos sulla on alkanu kuukautiset :) jokasella kasvaa karvaa kaikkialla, ei kukaan katso intiimi alueitasi.- irinaaaaaaaaa
Saanko kysyä, että mitä apua karvoista muka on menkkojen aikana. Mua ainakin ällöttää kun karvat on veressä, hyiii.
Siks tykkään pitää karvat suht lyhyinä, en kuitenkaan ihan posliinina. Oon kyl vanhempi kun alottaja, 14, ei ois 11 veenä tullu mieleenkää sheivata. (en kyl sit tiä jos menkat ois alkanu aiemmi)
- Questmysecret
Mä oon 11v. Ja mulla on
- Karvainen
Alko joku 9-10v ja nyt oon 11
- minävaanterve
oon myös 11v, ja mulla alko kasvamaan sellasta kevyttä ihan vaaleeta karvoitusta noin vuos sitten. Sitten pikku hiljaa kasvanu tummenpia karvoja, ja nyt semmonen pieni kerros tummaa mut näkyy kyl melko selvästi :)
- Minävaannn
Se on tosi yksilöllistä missä vaiheessa murrosikä ja esim karvojen tai rintojen kasvu alkaa.
Ihan normaalia on että 11-vuotiaalla kasvaa häpykarvat. :)
Itsellä alkoi kasvaa myös aikaisin, 9-vuotiaana ja kuukautiset 10-vuotiaana.
Samoin se on ihan normaalia jos alkaakin kasvaa vasta 14-vuotiaana. :-) - tyhmälapsi9273
Sittenkun tajuat jostain jotain
- Pineappple
Mullakin taisi jossain tossa 11 vuotiaana alkaa kasvaa karvoitus. Ja menkat sitten parin vuoden päästä. Nyt olen 14. Eli on kyllä aivan normaalia.
- sheivattu
Mulla alko karvat kasvamaan 13v ja kalu oli seisokissa 14v noin 13cm ja nyt kalu on
lepotilassa 12cm ja seisokissa 18,5...... - dgjguijlkjhjgjl
mulla alko tulla häpykarvoja kai joskus 9-10v mut en mä sillon mikää murrosikänen ollut enkä mä tainnut ees kunnolla tietää mitään murrosiästä. ja rinnat tuli kai joskus 10 tai 11v ja menkat alko seiskaluokalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24345306Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy18510838Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 331563
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500