millon muilla

jgf

Moi! Oon 11 vuotias tyttö . kysyn että mihin aikaan teillä on alkanu kasvaa häpykarvoitusta alapäähän .kysyn että kasvaako normisti 11-vuotiailla ?mulla Alko 10 ja puol vuotiaana .Onko muilla jo aikaisemmin ?

10

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olikohyötyä

      Onko sulla tummaa vai vaaleeta karvotusta?

      Tumma karvotus tulee vanhemalla iällä ja jos sheivaat. Jos sulla on edes hitunen järkeä päässä niin et sheivaa. Esim karvotuksesta on apua jos sulla on alkanu kuukautiset :) jokasella kasvaa karvaa kaikkialla, ei kukaan katso intiimi alueitasi.

      • irinaaaaaaaaa

        Saanko kysyä, että mitä apua karvoista muka on menkkojen aikana. Mua ainakin ällöttää kun karvat on veressä, hyiii.
        Siks tykkään pitää karvat suht lyhyinä, en kuitenkaan ihan posliinina. Oon kyl vanhempi kun alottaja, 14, ei ois 11 veenä tullu mieleenkää sheivata. (en kyl sit tiä jos menkat ois alkanu aiemmi)


    • Questmysecret

      Mä oon 11v. Ja mulla on

    • Karvainen

      Alko joku 9-10v ja nyt oon 11

    • minävaanterve

      oon myös 11v, ja mulla alko kasvamaan sellasta kevyttä ihan vaaleeta karvoitusta noin vuos sitten. Sitten pikku hiljaa kasvanu tummenpia karvoja, ja nyt semmonen pieni kerros tummaa mut näkyy kyl melko selvästi :)

    • Minävaannn

      Se on tosi yksilöllistä missä vaiheessa murrosikä ja esim karvojen tai rintojen kasvu alkaa.
      Ihan normaalia on että 11-vuotiaalla kasvaa häpykarvat. :)
      Itsellä alkoi kasvaa myös aikaisin, 9-vuotiaana ja kuukautiset 10-vuotiaana.
      Samoin se on ihan normaalia jos alkaakin kasvaa vasta 14-vuotiaana. :-)

    • tyhmälapsi9273

      Sittenkun tajuat jostain jotain

    • Pineappple

      Mullakin taisi jossain tossa 11 vuotiaana alkaa kasvaa karvoitus. Ja menkat sitten parin vuoden päästä. Nyt olen 14. Eli on kyllä aivan normaalia.

    • sheivattu

      Mulla alko karvat kasvamaan 13v ja kalu oli seisokissa 14v noin 13cm ja nyt kalu on
      lepotilassa 12cm ja seisokissa 18,5......

    • dgjguijlkjhjgjl

      mulla alko tulla häpykarvoja kai joskus 9-10v mut en mä sillon mikää murrosikänen ollut enkä mä tainnut ees kunnolla tietää mitään murrosiästä. ja rinnat tuli kai joskus 10 tai 11v ja menkat alko seiskaluokalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe