Meripäivät

kawe

Ensi kerta kun sataa Meripäivillä. Tuossa lähellä aloittaa kohta Haloo Helsinki keikan,
mutta lienee tämän aika . Kairo merimieskapakka , lienee tässä aihio, siellä soitetaan tänäiltana jazzia................

https://www.youtube.com/watch?v=p3A4Yzqa2IA

7

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tule meripäiville. Meri on vaarallinen, sinne voi maakrapu hukkua.
      Miehet aina haaveilee, merimiesten Kotkanruususta aina lapin kullankaivajien Petronellaan.

      Naisilla ei ole muita haaveilukohteita, kun unohtumaton Elmeri. Ja kaikki miehet haluaa olla Elmereitä... Ottaa se vain joillekin koville.

      • quando

        Itseasiassa pelkään merta, vaikka se on kaunis ja sitä myöden pääsee sinne "aavan meren tuonne puolen jne.
        Kumpi sinä olet Elmerin vai Petronellan kaihoilija ?
        Nyt helottaa aurinko, tuttuun tapaan, täydeltä laidalta . Minulla lähin esiintymislava tuossa kulman takana - terassi vieressä, tule vaan tänne mahtuu kyllä.................


      • quando kirjoitti:

        Itseasiassa pelkään merta, vaikka se on kaunis ja sitä myöden pääsee sinne "aavan meren tuonne puolen jne.
        Kumpi sinä olet Elmerin vai Petronellan kaihoilija ?
        Nyt helottaa aurinko, tuttuun tapaan, täydeltä laidalta . Minulla lähin esiintymislava tuossa kulman takana - terassi vieressä, tule vaan tänne mahtuu kyllä.................

        Ilman muuta Petronellan kaihoilija, sille on nimetty lappiin omat kukkulatkin.
        Nähdä Petronellan kukkulat ja kuolla. Eikös näin sanota jostain kaupungista, sen sanojalta puuttuu mielikuvitus.


    • eppu2

      Kotkan meripäivillä en ole käynyt.
      Turussa joskus olin, kun niitä purjelaivoja siellä oli, siitä on jo vuosia.
      Kävimme Espajalaisessa purjelaivassa, sinne pääsi yleisö katsomaan.
      Ylväitä katsella.

    • Kotka on tuttu kaupunki minulle ja meripäivät olen kolunnut useaan otteeseen. Satamakapakka Kairokin on tuttu, siellä olemme viettäneet aikoinaan useita hauskoja iltoja. Aina muuten on aurinko paistanut kun olen ollut meripäivillä. Harmi jos nyt sataa.

      • Nyt Kotka kylpee auringonpaisteessa. Kävin oikeassa Kairossa ennen kuin täkäläisessä kapakassa. Kun erilaiset teatteriproduktiot saivat mainetta ja ottivat Kairon omakseen siellä on tullut käytyä.
        Isot purjelaivat ovat upea näky, kävin kerran katsomassa niiden lähtöä, niitä saattavat paikalliset veneet - oli hienoa nähdä kun purjeita reivataan ja ulappa vie ne kohti uusia seikkailua.
        Voin kuvitella jonkin kaukokaipuun ihmismieleen, joka vetää aina merelle


      • ent.siivoojaparka
        kawe kirjoitti:

        Nyt Kotka kylpee auringonpaisteessa. Kävin oikeassa Kairossa ennen kuin täkäläisessä kapakassa. Kun erilaiset teatteriproduktiot saivat mainetta ja ottivat Kairon omakseen siellä on tullut käytyä.
        Isot purjelaivat ovat upea näky, kävin kerran katsomassa niiden lähtöä, niitä saattavat paikalliset veneet - oli hienoa nähdä kun purjeita reivataan ja ulappa vie ne kohti uusia seikkailua.
        Voin kuvitella jonkin kaukokaipuun ihmismieleen, joka vetää aina merelle

        Joitakin vetää merelle, joitakin ilmaan, joitakin maantielle...
        Minusta on mukava kulkea meren rannoilla, haistella meren tuoksua, katsella aaltojen leikkiä ja tuntea suolainen merituuli kasvoillaan ja vain katsella merelle ihan niinkuin enemmän jotain odotellen kuin itse lähteä veneilemään. Asiasta vähän poiketen, likkani on nimennyt aamukampaukseni "havsvild".

        https://www.youtube.com/watch?v=Y9qUQGRhtOI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe