Hei,
Tarvitsisin vähän vinkkejä miten aloittaa perinneaseilla ammunnan.
Kiinnostus olisi m/39 kivääriammuntaan.
Minkälainen luvan hankintaprosessi ko. aseelle on? Minulla on jo metsästyskortti ja haulikkko. Mutta en kuulu mihinkään ressuporukkaan. Ampumaseuraan kuulun ja metsästysseuraan. metsästykseen tuskin tuota asetta poliisisetä uskoo minun käyttävän? Eli lähinnä huolestuttaa miten poliisisetä suhtautuu perinneaseammuntaan?
perinneammunnan aloittaminen
kysyjämän
1
1442
Vastaukset
- ressut
Mikset liity reserviläisiin? Meillä on ainakin rentoa porukkaa ja kerran vuoteen järjestetään perinneasekurssi, jossa tietoa jaetaan.
Aselle saat luvan perusteina metsästys ja tarkkuusammunta. Voit määritellä myös tuon perinnekiväärin. Polliisi suhtautuu kaikkeen johdettuun, turvalliseen harrastukseen myönteisesti. Ennemmän olisin huolissani, jos yrittäisin hakea ressukiväärille lupaa. Senkin saa helposti, kunhan edellytykset täyttyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746