Hei,
Tarvitsisin vähän vinkkejä miten aloittaa perinneaseilla ammunnan.
Kiinnostus olisi m/39 kivääriammuntaan.
Minkälainen luvan hankintaprosessi ko. aseelle on? Minulla on jo metsästyskortti ja haulikkko. Mutta en kuulu mihinkään ressuporukkaan. Ampumaseuraan kuulun ja metsästysseuraan. metsästykseen tuskin tuota asetta poliisisetä uskoo minun käyttävän? Eli lähinnä huolestuttaa miten poliisisetä suhtautuu perinneaseammuntaan?
perinneammunnan aloittaminen
kysyjämän
1
1153
Vastaukset
- ressut
Mikset liity reserviläisiin? Meillä on ainakin rentoa porukkaa ja kerran vuoteen järjestetään perinneasekurssi, jossa tietoa jaetaan.
Aselle saat luvan perusteina metsästys ja tarkkuusammunta. Voit määritellä myös tuon perinnekiväärin. Polliisi suhtautuu kaikkeen johdettuun, turvalliseen harrastukseen myönteisesti. Ennemmän olisin huolissani, jos yrittäisin hakea ressukiväärille lupaa. Senkin saa helposti, kunhan edellytykset täyttyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428