Hyviä ideoita mitä kaupata puhelimitse?

Puhelinmyyjä

Suunnittelen puhelinmyynti firman perustamista (toimisin yksityisyrittäjänä) mutta en tiedä mitä kannattaisi myydä perinteisten lehtien sijaan jotka eivät miellytä suurinta osaa joille soitetaan.
Joten kysymys kuuluu että mitä te haluaisitte että teille kaupattaisiin puhelimen kautta?
Tai mitä luulette että mikä menisi kaupaksi/olisi mieluisa tuote?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittelijallevinkki

      Ensimmäinen vinkki: Puhelinmyyntifirma kirjoitetaan yhteen.

      • Puhelinmyyjä

        Kiitos hyvästä neuvosta


    • menenukkumaan

      olet tyhmä puhelinmyyjä. noilla tiedoilla/taloustaidolla mene nukkumaan

      • puhelinmyyjä

        Sen sijaan kuin että alat haukkua voisit neuvoa.
        Ehkä taloustiedot eivät ole kunnossa mutta myyntii sujuu (Olen 16v ja kesti 3vk nykyisellä työpaikallani että aloin myydä kaikista eniten 15-20 työntekijästä).


    • secondholesales

      anaalin kauppaaminen on kuulemma parasta

      • Puhelinmyyjä

        soitankin sitten sulle ensimmäisenä


    • kokemuuustaon

      anusta kauppaamaan

      • Puhelinmyyjä

        Olet seuraava asiakas


    • todellisuusvastenkasvoja

      No vastataan nyt sitten asiallisesti: Helpoin tuote yksin myytäväksi on lehdet. Toimijoita ei kiinnosta yksi hyvä myyjä (jos edes kustantajiakaan) nykypäivänä. He haluavat tuhansia kauppoja kuukaudessa eikä niitä yksi myyjä pysty toimittamaan, vaikka olisi kuinka hyvä. Jotkin lehtifirmat kai ottavat vielä kotimyyjiä?

      Palkkiot huitelee kotimyyjille noin 30-50% välissä. Tätä summaa et saa kerralla käyttöösi vaan raha tulee sinulle samoin kuin näille (tälläkin palstalla mainituille) "kusetusfirmoille", eli asiakkaiden maksujen mukaan. Jokainen peruutus lähtee pois eikä niistä makseta vaikka kuinka hakkaisit tasajalkaa. -Vieläkö kiinnostaa?

      Noin pienellä myyntimäärällä tuskin saat soittoaineistoa. Eli joudut joko ostamaan sen itse tai rullaamaan puhelinluetteloa. -Vieläkö kiinnostaa?

      Kaikki kulut tulee sinulle hoidettavaksi: Yrittäjän eläkevakuutus, puhelinlaskut, toimitila... Niin ja kirjanpito! Kirjanpito onkin siitä jännä, että jos alat itse sitä hoitaa ja siellä on virhe, voit joutua vankilaan. -Vieläkö kiinnostaa?

      Hienoa, että sulla on halua olla yrittäjänä ja koittaa omia siipiäsi. Kannattaa kuitenkin valita joku toinen ala. Täällä huutelee elämäntapaluuserit jotka eivät missään pärjää ja antaa helpon kuvan firman pyörityksestä. Todellisuus on ihan muuta.

      Minä nostan jokaisen puhelinmyyntifirman toimitusjohtajalle nöyrästi hattua. Helpomminkin rahanne tekisitte.

      • puhelinmyyjä

        Noniin kiitos tästä vastauksesta oli paljon hyötyä!
        Ajattelinkin että yksityisyrittäjänä olisi vaikeaa saada kaupattavia tuotteita.


    • kuluttajakakkonen

      Sähkösopimuksista saat rahat kerralla 100% toteutuneista. Se hyvä puoli on lehtiin verrattuna ettei komissiot tule monessa osassa. Se mitä itse haluaisin että minulle kaupattaisiin on tietysti kilpailutusta nykyisiin palveluihin(vakuutukset, pankkipalvelut, puhelin-ja laajakaista, sähkö, vesi..jne)


      Miksi et tee omaa tuotetta? Esimerkiksi tuotteista oma myyntiosaamisesi ja myy sitä? Esimerkiksi buukkipalvelut ovat rahallisesti hyviä ja helpohkoja tehdä. Voit myös määrittää maksatuksen niin että puolet ensin ja puolet sitten kun prokkis on tehty tms.

      Joka tapauksessa minkä tahansa tuotteen / palvelun valitsetkin, tee exceliin budjetti tuleville kausille kunnolla (menot ja tulot) jotta näet paljonko pitää myydä ettei yllätyksiä tule. Onnea matkaan!

      • puhelinmyyjä

        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe