lukio päivä

wohhollee

mimkälaisia teillä on perus lukiopäivät? millon alkaa ja milloin loppuu? toki eri päivinä on eri pitunen koulupv, mut kertokaa minkä pitusii koulupv teil on! :) paitsi et nythä ei koului oo...

8

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldflkfdbkdö

Vaihtelee aika paljon. Usein päiviin sisältyy myös hyppytunteja. Työmäärästä voin sanoa, että se on paljon suurempi kuin peruskoulussa.

• dsdgdsgd

Aika perus etenkin ykkösvuonna on 8-16, mutta vaihtelee oikeasti niinkin paljon että joissain jaksoissa voi olla esim vapaapäiviä tai päiviä, joina on vain yksi tai kaksi oppituntia. Hyppytunteja on myös paljon. Työmäärästä sen verran, että kirjoitin E:n paperit lukematta lainkaan lukion aikana..

• v2013yo

Tosiaankin päivien pituus riippuu valitsemistasi kursseista ja myös esim. siitä, satutko ottamaan vaikka iltalukion puolelta kursseja. Itselläni pisimmät päivät olivat 8-16 (ei hyppytunteja) ja lyhyin 10-13 (kaksi oppituntia, joiden välissä ruokailu ja hyppytunti).
      Ja päivän työhän ei sitten lopu kun koulu loppuu, ainakaan jos haluat panostaa. Itse laskin monta kertaa pitkän matikan, kemian ja fysiikan laskuja puoleenyöhön asti kun halusin saada kaikki tehtyä ja oli parhaimmassa tapauksessa kaikkea kolmea ainetta seuraavana päivänä. Jos taas tykkäät enemmän humanistisista aineista, työtaakkasi on pienempi.

• Omanlainenlukio

Jos lukio tulee tuntumaan liian raskaalta, suosittelen 3½ tai 4 vuoden suoritusta. Eihän siinä ole mitään järkeä, että koko päivä menee kouluasioihin Eli jos haluat panostaa lukioon ja tehdä samalla muutakin, suosittelen pidempää suoritusaikaa. Itse en ainakaan pysty ottamaan yli 5 lukuainetta samaan kurssiin. Se on jokaisen oma asia, miten lukion suorittaa! En ymmärrä sitä, että monet haukkuvat 3½ ja 4 vuoden suorittajia. Elämästä pitää myös nauttia lukioaikana, ei pelkästään sitä lukemista. Muistakaa se! Peruskoulussa tein virheen, kun luin koko ajan, mutta lukiossa sitä en enää tule tekemään.

• opetteletermit

Kyllä se varmaan on tosiaan aika vaikeaa ottaa yli viittä lukuaimetta samaan kurssiin, yhdellä kurssilla kun käsitellään vain yhtä ainetta. Samaan jaksoon sen sijan kursseja mahtuu enemmänkin.

• trydfgads

Hehheh, oletpa hassu lapsi.

• abi2015-2016

1. ja 2. vuosina oli melkein joka päivä 8-15/8-16
      abivuonna koulupäivät 12-16 tai 8-10 , välillä on myös vapaapäiviä :)

• aaaaa12234

Riippuu siitä monta kurssi sul on jaksoss eli jos on joku 6 nii se on yleens 8-15 ja joskus 8-16. Mut kannatta ottaa se kuus joka jaksolle (6x5) et tulis se 30kurssi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe