Moiii! eli siis ootteko te emoi tai scenei ? No ainaki mä meen joku lähi päivä kampaajalle ja leikkaan emohiukset ja tällee mut siis kertokaa toki et kiusataanks teitä teijän emo/scene tyylin takii? Ja jos kävitte esim. kampaajalla nii näytitteköte kuvaa et minkä laiset hiukset haluutte? Ja onnistuko ne hiukset? Mistä nettikaupoista ostatte emo/scene vaatteenne? Ja onks teillä kik? Jos on nii kikkailkaa mulle mun nimi on: marzuu_04 Ja kute nimestä huomaa oon 04 mut kertokaa ihmees teijä kik nimet? xd
Emot/scenet
12
191
Vastaukset
- sofnlnrgvrw
mäkin oon menossa piakkoin kampaajalle ja ajattelin ottaa emo tyylin :)
Mäkin ajattelin että kiusataankohan jos on emo? :c
Se ei olisi kivaa jos kiusattaisiin :CC oon 15w - Emozer
Tuskin tietä kiusataan olen 13/01 Emopoika.
Jos on kysyttävää:
Kik: YandereArttu
skype: skype-malaco - Hiukset
ei tee emoo. Kuteet tekee.
- Seremedy
Musamakuki kuuluu siihen!
- emotyttö
Oon emo. Mut mulla ei oo emo hiuksii , pitäs käyä leikkayttamassa itelleni
- Emomoimoi
Ei todellakaa kiusata
- ehehhehehe
nyt hei pliis
mieti mitä oot tekemässä itelles
luultavasti vuoden päästä häpeet silmät päästäs sitä mitä menit tekemään
voit käyttää iha normi vaatteit ja sellasii joist tykkäät. Ei kannata olla mitää muuta ku mitä on. Ei kannata koittaa ottaa jotain tyylii, pitää löytää oma tyyli- emopoika
emo tyyli on paras oon 02 poika ja oon melkeen emo mul ei vaan oo emo tukkaa.Eikä siin oo mitään hävettävää jos on. ja tykään kaikista emo tytöist koska ne on seksikkäitä. joten saa olla niin emo kun haluu :)
- Fcknemo
Pelkkä tyyli tai hiukset ei tee kenestäkään emoa. Emo ja scene ei ole todellakaan sama asia ja niitä ei pitäs yhdistää.
- EvelynLilith
scene oon :D
ja riippuu vähän kiusataanko... muo ainaki kiusattiin tyylini takia..
mut fuck haters :D- EvelynLilith
ja löydyn facesta nimellä Eveliina Lehman jos joku haluu tutustuu :DDD
Kampaajat ei osaa oikee tehä emo tai scene hiuksii ainaki mulla on huonoi kokemuksii xD ja nykyään leikkaan itte omat hiukset :'D sori aika myöhäne vastaus xd mut en pidä itteeni emona ku sen takii leikkaan nii hiukset ku näyttää aika kivalt mut kaikillahan on oma tyyli miten pukeutua ja miten on hyvä :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465