Emot/scenet

Eimitäänhajuuxdd

Moiii! eli siis ootteko te emoi tai scenei ? No ainaki mä meen joku lähi päivä kampaajalle ja leikkaan emohiukset ja tällee mut siis kertokaa toki et kiusataanks teitä teijän emo/scene tyylin takii? Ja jos kävitte esim. kampaajalla nii näytitteköte kuvaa et minkä laiset hiukset haluutte? Ja onnistuko ne hiukset? Mistä nettikaupoista ostatte emo/scene vaatteenne? Ja onks teillä kik? Jos on nii kikkailkaa mulle mun nimi on: marzuu_04 Ja kute nimestä huomaa oon 04 mut kertokaa ihmees teijä kik nimet? xd

12

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofnlnrgvrw

      mäkin oon menossa piakkoin kampaajalle ja ajattelin ottaa emo tyylin :)
      Mäkin ajattelin että kiusataankohan jos on emo? :c
      Se ei olisi kivaa jos kiusattaisiin :CC oon 15w

    • Emozer

      Tuskin tietä kiusataan olen 13/01 Emopoika.
      Jos on kysyttävää:
      Kik: YandereArttu
      skype: skype-malaco

    • Hiukset

      ei tee emoo. Kuteet tekee.

      • Seremedy

        Musamakuki kuuluu siihen!


    • emotyttö

      Oon emo. Mut mulla ei oo emo hiuksii , pitäs käyä leikkayttamassa itelleni

    • Emomoimoi

      Ei todellakaa kiusata

    • ehehhehehe

      nyt hei pliis

      mieti mitä oot tekemässä itelles
      luultavasti vuoden päästä häpeet silmät päästäs sitä mitä menit tekemään

      voit käyttää iha normi vaatteit ja sellasii joist tykkäät. Ei kannata olla mitää muuta ku mitä on. Ei kannata koittaa ottaa jotain tyylii, pitää löytää oma tyyli

      • emopoika

        emo tyyli on paras oon 02 poika ja oon melkeen emo mul ei vaan oo emo tukkaa.Eikä siin oo mitään hävettävää jos on. ja tykään kaikista emo tytöist koska ne on seksikkäitä. joten saa olla niin emo kun haluu :)


    • Fcknemo

      Pelkkä tyyli tai hiukset ei tee kenestäkään emoa. Emo ja scene ei ole todellakaan sama asia ja niitä ei pitäs yhdistää.

    • EvelynLilith

      scene oon :D
      ja riippuu vähän kiusataanko... muo ainaki kiusattiin tyylini takia..
      mut fuck haters :D

      • EvelynLilith

        ja löydyn facesta nimellä Eveliina Lehman jos joku haluu tutustuu :DDD


    • Kampaajat ei osaa oikee tehä emo tai scene hiuksii ainaki mulla on huonoi kokemuksii xD ja nykyään leikkaan itte omat hiukset :'D sori aika myöhäne vastaus xd mut en pidä itteeni emona ku sen takii leikkaan nii hiukset ku näyttää aika kivalt mut kaikillahan on oma tyyli miten pukeutua ja miten on hyvä :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe