Pojan pituus

wefwfw

Tytöt, onko mielestänne 173cm pitkä poika liian lyhyt? Voisitteko seurustella tuon mittaisen kanssa? Tuntuu että aika moni tytöistä haluaisi yli 180cm pojan.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 01tyttö

Mä oon 170cm ja haluisin jonku 180cm pojan mut ei mull oo mitää estettä miks en vois koska enhän mä ulkonäön kaa seurustele vaan sen henkilön :)

• 01tyttö

Mieluiten kunhan on samanpituinen/pidempi <3

• kysynyhtasiaa

Kui vanha oot. Jos oot jotai 14 niin oot just pitkä ikäisekses.

• 4610

yhtä pitkälle tai itseäsi lyhyemmälle tytölle ainakin varmasti kelpaat
      ja jos jotain pituutesi häiritsee, niin ei sitten vaan ole oikea tyttö sulle

• tyttöjyväskylästäää

Hei sää oot just täydellinen! Ite oon 166cm enkä kasva enää

• mumurururuur

Minua ei ainakaan haittais :))

• Pojku98

Mä olen itse 17w jätkä, 169cm pitkä.

Sen oon oppinut, et ei sillä pituudella oo niinkään väliä vaan sillä, et oot sinut oman ittes kanssa. Hyväksyt itsesi sellaisena kun oot, oot siis itsevarma. Itsevarmuus on kuitenkin sellainen, joka saa tytön kiinnostumaan susta enemmän kuin se kuinka pitkä sä oot. Niin joo, ja monet tytöt on silti sua lyhyempiä - ja tytöille usein riittää et poika on samanpitunen tai vähän pidempi :)

• pojkar17v

Samaa mieltä ylemmän kanssa. Oma pituus vain 166cm mutt oon itsevarma ja ylpee itestäni semmosena ku oot. Aloittaja et ole edes lyhyt vielä ja jos olet itse sinut asian kanssa niin todennäköisesti muutkin ovat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe