Tunne että jotain pahaa on läsnä

Hulluko

En tiedä mikä minua vaivaa... n. 16 vuotta sitten kun, olin vielä lapsi ja muutimme perheeni kanssa omakotitaloon tämä kaikki alkoi. Aistin talossa kumman tunteen. Tuntui että siellä on jotain pahaa. Välillä öisin heräsin ihme tunteisiin. Sitten joskus muistan kun minulle tuli yhtäkkiä kylmät väreet ja näin kun kissa pörhisteli "tyhjälle". Tälläisiä tuntemuksia on ollut vaikka muutin pois, omaan kotiin. Tulee tunne, että joku on läsnä. Joskus öisin pelottaa oikein kovaa, todella kammottava olo ja sydän tykyttää ja sitä ihan jähmettyy pelosta välillä. Sain yhdessä vaiheessa tämän kaiken takia lääkkeitä kun veikkasin vaan että tulen hulluksi ja lääkäri sanoi että ne on pelkotiloja. Aistinko minä henkien läsnäolon vai olenko vaan "hullu"? Minua pelottaa nyttenkin, kun tunnen sen pahan läsnäolon.

3

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurvaJaVoima

      Hei "hulluko"! on ihan oikeasti olemassa pahoja henkiä ja on myös olemassa HYVÄ, joka on Jeesus ja Jumala, ja Jeesuksella on kaikki valta, myös kaiken pahan yli! Jos rukoilet Jeesukselle niin hän tulee ja pelastaa sut ja ajaa pois nuo pelottavat jutut. Hän suojelee kaikesta pahasta, joten rukoile ja pyydä syntisi anteeksi ja että haluat pelastua. Sitten olet turvassa. Se toimii, kokeile vaikka

      • kärsinytuskovaisista

        Älä höpötä joutavaa.
        Aloittajalla on pelkotiloja. Itsellänikin oli kun kiihkouskovaisessa kodissa jouduin kuuntelemaan puhetta henkivalloista enkä osannut suodattaa lapsena totuutta uskisten höpinöistä. Meni kauan ennekuin pääsin peloistani. Te juuri olette kaiken pahan alku ja juuri, moni lapsi on joutunut takianne kärsimään.


    • pallipaavoeipaennu

      No eipä oo ihme että ahistaa,pikkasen on alkanut minuakin ahdistaa ,mietippäs kotosi lähellä mekka ulisemassa klo 5 aamulla ja pelkkää turbaania prismassa odottaen vaan minkä tyyppinen pommi tällä kertaa mäjähtää ja mitä vaatimuksia keksitään esittää kun ensin on jätetty muijat ja lapset,mummot ja vaarit sodan jalkoihin ,näitä "pakolaisia" ei ilmeisesti ahdista tämmöinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe