En tiedä mikä minua vaivaa... n. 16 vuotta sitten kun, olin vielä lapsi ja muutimme perheeni kanssa omakotitaloon tämä kaikki alkoi. Aistin talossa kumman tunteen. Tuntui että siellä on jotain pahaa. Välillä öisin heräsin ihme tunteisiin. Sitten joskus muistan kun minulle tuli yhtäkkiä kylmät väreet ja näin kun kissa pörhisteli "tyhjälle". Tälläisiä tuntemuksia on ollut vaikka muutin pois, omaan kotiin. Tulee tunne, että joku on läsnä. Joskus öisin pelottaa oikein kovaa, todella kammottava olo ja sydän tykyttää ja sitä ihan jähmettyy pelosta välillä. Sain yhdessä vaiheessa tämän kaiken takia lääkkeitä kun veikkasin vaan että tulen hulluksi ja lääkäri sanoi että ne on pelkotiloja. Aistinko minä henkien läsnäolon vai olenko vaan "hullu"? Minua pelottaa nyttenkin, kun tunnen sen pahan läsnäolon.
Vastaukset 3
- TurvaJaVoima
Hei "hulluko"! on ihan oikeasti olemassa pahoja henkiä ja on myös olemassa HYVÄ, joka on Jeesus ja Jumala, ja Jeesuksella on kaikki valta, myös kaiken pahan yli! Jos rukoilet Jeesukselle niin hän tulee ja pelastaa sut ja ajaa pois nuo pelottavat jutut. Hän suojelee kaikesta pahasta, joten rukoile ja pyydä syntisi anteeksi ja että haluat pelastua. Sitten olet turvassa. Se toimii, kokeile vaikka
- kärsinytuskovaisista
Älä höpötä joutavaa.
Aloittajalla on pelkotiloja. Itsellänikin oli kun kiihkouskovaisessa kodissa jouduin kuuntelemaan puhetta henkivalloista enkä osannut suodattaa lapsena totuutta uskisten höpinöistä. Meni kauan ennekuin pääsin peloistani. Te juuri olette kaiken pahan alku ja juuri, moni lapsi on joutunut takianne kärsimään.
- pallipaavoeipaennu
No eipä oo ihme että ahistaa,pikkasen on alkanut minuakin ahdistaa ,mietippäs kotosi lähellä mekka ulisemassa klo 5 aamulla ja pelkkää turbaania prismassa odottaen vaan minkä tyyppinen pommi tällä kertaa mäjähtää ja mitä vaatimuksia keksitään esittää kun ensin on jätetty muijat ja lapset,mummot ja vaarit sodan jalkoihin ,näitä "pakolaisia" ei ilmeisesti ahdista tämmöinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59890Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43573
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56564- 7542
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu23527- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37496
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132439- 42418
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399