Vaipparuletti

OJL

Vaipparuletti olisi saatava Suomessa ja EU:alueella loppumaan. Suomessa palaa kymmeniä miljoonia vanhusten ja dementikkojen vaippoihin. Piakkoin vaipat ovat ongelmajätettä ja kulut kasvat miljoonilla, koska vaipat on vietävä tuhottavaksi esim. Riihimäkeen.

Ongelmaan on jo kehitetty hygieeninen ja toimiva ratkaisu ja keksintöön on saatu Suomessa tuotesuoja, mutta keksijä ei ole saanut rahoitusta tuotteen loppuunsaattamiseen. Jos keksintöön saadaan EU:ssa patentti, niin kyse olisi satojen miljoonien säästöistä. ja maailmalaajuisesti kyse on miljardeista. Jos joku on kiinnostunut sijoittamaan 20 000- 30 000 € ja mukaaan perustettavaan yhtiöön 50/50 periaattella, niin voi ottaa yhteyttä keksijään puh. 046-5318403 RKM. Holopainen Hämeenlinna. Keksijä on omarahoittanut itse tähän asti laitteiston suunnittelua ja kehittelyä.

0

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
        Maailman menoa
        262
        3208
      2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        74
        1274
      3. 66
        1193
      4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        180
        998
      5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
        Taivalkoski
        47
        896
      6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        62
        889
      7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        48
        824
      8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
        Ikävä
        47
        762
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        40
        731
      10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
        Ikävä
        39
        698
      Aihe