Törsät vaatii hätäapua

severallogicphotosotsi

Maidontuottajille. Hätäavulla ootellaan taas mersuja ja muuta luksusta.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MISTÄSADUSTAOLET

      VOI MITÄ KUULLA SAINKAAN USKOAKKO SITÄ LAINKAAN VOI VOI VOI ARMAS LOTTA EIHÄN SINUN TARINASI EDES OLE TOTTA

    • tottaon

      kuunnellaampa sitten missä törsiä on hetki hiljaa ja kyllä salosta kuuluu ruikutus antakie rahhoo antakie työtä aaaahhhh

    • jeenonahlroos

      Ei oo mitään hätää. Yrittävät etelänukkojen kanssa kusettaa, Kreikan tukipaketti kun meni läpi nääs.

    • luulotautipahintauti

      Kuuleppas... voisitko käydä päivittämässä pääsi niin voisi totuuskin sulle joskus valjeta näistä maatalousasioista .

      • eläketörsäteräs

        Vieläkö neljän euron tuntipalkalla ostelet mersuja ja Espanjan lomakämppiä, vai tarviiks jeesii.


      • TUMASTA-TOIMEEN-SIIS
        eläketörsäteräs kirjoitti:

        Vieläkö neljän euron tuntipalkalla ostelet mersuja ja Espanjan lomakämppiä, vai tarviiks jeesii.

        OLETKO AATELLUT ALKAA KERÄÄMÄÄN NIMIÄ ALOITTEESEEN MAATALOUDEN KANSALLISTEN TUKIEN POISTAMISEKSI TAI POISTA SAMALLA KAIKKI TUET
        JOS VAADIT KAIKKIEN TUKIEN POISTAMISTA SUOMESTA NIIN MINÄKIN MAANVILJELIJÄNÄ ALLEKIRJOITAN ALOITTEESI


      • kvyattimeleaprk
        TUMASTA-TOIMEEN-SIIS kirjoitti:

        OLETKO AATELLUT ALKAA KERÄÄMÄÄN NIMIÄ ALOITTEESEEN MAATALOUDEN KANSALLISTEN TUKIEN POISTAMISEKSI TAI POISTA SAMALLA KAIKKI TUET
        JOS VAADIT KAIKKIEN TUKIEN POISTAMISTA SUOMESTA NIIN MINÄKIN MAANVILJELIJÄNÄ ALLEKIRJOITAN ALOITTEESI

        Ei kukaan jaksa siitä syntyvää antakie törsä parkua.


      • tiesinarvasin
        kvyattimeleaprk kirjoitti:

        Ei kukaan jaksa siitä syntyvää antakie törsä parkua.

        sinua siis pelottaa päästä pois pienviljelijä tossun alta vai....tiiätkö mitä persu hakkaraine sanos ku eduskuntaa valittii hält kysyttii miksi sinut valittiin hakkaraine vastas KOSKA MINÄ OLEN MIES
        toimittaja kysys sekö oli ainoa syy hakkaraine vastas NII
        SINUSTA EI SIIS OLE KUIN KOIRILLE KUSI KEPIKSI


      • petliurapilot
        tiesinarvasin kirjoitti:

        sinua siis pelottaa päästä pois pienviljelijä tossun alta vai....tiiätkö mitä persu hakkaraine sanos ku eduskuntaa valittii hält kysyttii miksi sinut valittiin hakkaraine vastas KOSKA MINÄ OLEN MIES
        toimittaja kysys sekö oli ainoa syy hakkaraine vastas NII
        SINUSTA EI SIIS OLE KUIN KOIRILLE KUSI KEPIKSI

        Ei pelota. Korkeat verot joilla sähköt ja sisävessa on hommattu perintötilaasi ovat masentaneet sen verran ettei jaksa aloitteesta syntyvää antakie parkumistasi.


      • imesukkaa
        petliurapilot kirjoitti:

        Ei pelota. Korkeat verot joilla sähköt ja sisävessa on hommattu perintötilaasi ovat masentaneet sen verran ettei jaksa aloitteesta syntyvää antakie parkumistasi.

        eikö jopa juurikin sinun mielestä silloin verot laske roimasti jos kaikki ja kaikilta tuet pois otetaan
        älä pelkää pieni poika teeppä se aloite rohkeasti sillä täällä ainakin jaksat kitistä päivät päästyi


      • Haaaaaaaaaaaaa
        petliurapilot kirjoitti:

        Ei pelota. Korkeat verot joilla sähköt ja sisävessa on hommattu perintötilaasi ovat masentaneet sen verran ettei jaksa aloitteesta syntyvää antakie parkumistasi.

        Se maksaa, joka tilaa.....


      • putipuu
        imesukkaa kirjoitti:

        eikö jopa juurikin sinun mielestä silloin verot laske roimasti jos kaikki ja kaikilta tuet pois otetaan
        älä pelkää pieni poika teeppä se aloite rohkeasti sillä täällä ainakin jaksat kitistä päivät päästyi

        Kerrankin sait jotain oikein. Talous todella nousee kun tuet annetaan kannattaviin hankkeisiin.


      • givemebackmymoney
        Haaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Se maksaa, joka tilaa.....

        En minä ainakaan ole Närpiön tomaatteja tai Kuluntalahden kurkkuja tilannut.


      • TYHYMÄMIKÄTYHYMÄ

        NOOR, EIR JOPPE SIT NIIST MAKSRAHANU,,,:))))))))


      • sidhbj
        givemebackmymoney kirjoitti:

        En minä ainakaan ole Närpiön tomaatteja tai Kuluntalahden kurkkuja tilannut.

        oma syysi mikset tilannu mutta ainaski joudut maksaa ne


      • tiesinarvasin
        putipuu kirjoitti:

        Kerrankin sait jotain oikein. Talous todella nousee kun tuet annetaan kannattaviin hankkeisiin.

        ONKO SUVUSSAS LUKIHÄIRIÖITÄ MITÄ JOS ALKAISIT TAVAAMAAN
        AI NII REIKÄPÄÄLTÄ PUUTTUVI AIVOT


    • käykattomassa

      Et sinä mistään oo perillä,mersuilla ei aja ku rommaanit.Bentleyllä meillä ajellaan ja Marbeijaan on iso huvila valmistumassa.Ihan siihen Puutinin huvilan viereen,tulee vartiointi halvemmaksi sillä on sotilaat siellä valmiina.

      • velimanneupa

        Kohta loppuu se hurvittelu, niin se loppui rilluttelu törsien edelläkävijällä Rasputinillakin lähes sata vuotta sitten.


      • JOPPELLKYYTRIÄNY

        EIR PELAASTRA JOPPEE JUTRA SUKKAHOUSRU VOSUKR,,EIR KAASU KONRA LIPROONE,,:)))))))))))


    • NIINMINÄKIN

      AIJAI ALOITTAJA HAIKAILEE KEKKOSEN AIKAA TAKAS....SE ON OIKEIN

    • JOPA-SAIN-VAIN

      antekoo rahaa ei se tee pahaa viinaa ostan töistäni laistan viinaani maistan antekoo rahaa perhe huutaa pahaa mistä saisin mä rahaa aaaahhhhh atekaa lisää ei tunnuunnaaa missääää antakee viinaaa sitä minä siemaan fiestaani himmaan mersuista diggaan ANTAKEE VIINAA LISÄÄ SE KIIMAA TOISET NE SAA MAATALOUSTUKEEAAAA
      ANTAKEE RAHAA SE JOPELLE EI TEE PAHAA JOPPE KU KERJÄÄ MUITA SE HERJÄÄÄÄÄ
      SOSSU EI ANNA VASTUUTA KANNA KENEN ON SYYYYYYY
      MAAJUSSIN ON SYYYYY

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe