Hei!
Halvaisin tietää sopisiko bordercollie minulle. Minulla on jo ennestään sheltti ja olen tottunut käymään sen kanssa 3-4 kertaa päivässä pyörä-tai juoksulenkillä harrastan myös sen kanssa agilityä. Tulisiko sheltti ja bordercollie toimeen keskenään jos olen vaikka 6 tuntia pois ja muutenki? Onko kellään kokemusta? KIITOS! Jo etukäteen.
bordercollie
sheltinomistaja
3
125
Vastaukset
- sheltinomistaja
Ja muutenki olen opettanut sille vaikka mitä temppuja esim istu,maahan,kieri,hyppää,läpy,anna tassu jne... Niin luulen että bortsu voisi olla minulle sopiva koira
- vankkaKokemus12
Luettelit melkoisen joukon hyviä ja minäkin vakuutuin siitä, että bortsu on varmaan hyvä.
KANNATAA HARKITA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3341325Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68971
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26822Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799