AMMAN VIERAILUT?

Satu

Osaako joku kertoa miten usein äiti Amma on Suomessa käynyt. Kuusi kertaa, mutta minä vuosina. Kymmenen vuotta on vaivannut omituinen löytämisen halu. Sellainen omituinen tunne joka on ajanut tutkimaan esimerkiksi hindulaisuutta ja sitten niin vain yksi halaus muuttaa uskontoja kohtaan niin skeptisesti suhtautuvan tyttösen maailman ja jotenkin hassusti tuntuu, ettei enää tarvitse etsiä.
Amma-lahko on mulle nimenomaan yleismaailmallinen tapa, miltein sitoutumaton mihinkään uskontoon. Elämäntapa ja katsomus siitä on näyttänyt tulleen. Enkä minä ihmisenä niinkään ole muuttunut. Levottomuus vain on kadonnut ja jollain tapa nyt on parempi. Ymmärtäkää tai älkää, mutta enpä sitä oikein osaa selittää.

9

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ythhtyyt

Ymmärretään. Kiva kuulla että olet löytänyt rauhan. :)

• rauha

Jer. 6:14
        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

"Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" Room.3:23

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16

Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun (Jeesuksen) kautta. Amen.

• Ola*
        rauha kirjoitti:

He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16

Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun (Jeesuksen) kautta. Amen.

Amma on vierailut vuodesta 1998 lähtien kerran vuodessa. Vuosi 2002 jäi väliin koska juuri kiertueen alkamisajankohtana alkoi Afgnistanin pommitukset ja Intian lentolikenne meni muutamaksi päiväksi sekaisin.

Myös Amma antaa rauhan. Hänkin on yhtä Jumalan kanssa kuten oli Jeesus. Itse asiassa lopullinen Rauha saadaan vasta silloin kun vapaudumme egostamme. Tämä onnistuu vain todellisen Mestarin, kuten Amman tai Jeesuksen ohjauksen avulla.

.....

Sanoi Paavali, joka ei ymmärtänyt vielä kaikkea.

.......

Kirjoitteli Johannes johon ei tavitse uskoa. Raamattussa kaikki asiat eivät vastaa todellisuutta.

.........

Miksi lisäsit sulkeet? Jeesus tarkoitti "minulla" Jumalaa. Myös Amma on yhtä Jumalan kanssa.

• Ola*
        Ola* kirjoitti:

Amma on vierailut vuodesta 1998 lähtien kerran vuodessa. Vuosi 2002 jäi väliin koska juuri kiertueen alkamisajankohtana alkoi Afgnistanin pommitukset ja Intian lentolikenne meni muutamaksi päiväksi sekaisin.

Myös Amma antaa rauhan. Hänkin on yhtä Jumalan kanssa kuten oli Jeesus. Itse asiassa lopullinen Rauha saadaan vasta silloin kun vapaudumme egostamme. Tämä onnistuu vain todellisen Mestarin, kuten Amman tai Jeesuksen ohjauksen avulla.

.....

.......

Kirjoitteli Johannes johon ei tavitse uskoa. Raamattussa kaikki asiat eivät vastaa todellisuutta.

.........

Miksi lisäsit sulkeet? Jeesus tarkoitti "minulla" Jumalaa. Myös Amma on yhtä Jumalan kanssa.

Siis miksi sitten ei uskota Jeesusta. Kirkon dogmatiikka on pahin Jeesuksen oppien vastustaja omilla syntien sovitusopeillaan.

• nui
        Ola* kirjoitti:

.....

.......

.........

Taidat olla vieroitettu tissistä liian aikaisin kun kaipaat äiti Amman halauksia, noin kiihkeästi?

Halaukset ei vaan ketään pelasta. Pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, meidän uskovien Herrassa, jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä (Matt.28:19-20)

• Vesa
        nui kirjoitti:

Taidat olla vieroitettu tissistä liian aikaisin kun kaipaat äiti Amman halauksia, noin kiihkeästi?

Halaukset ei vaan ketään pelasta. Pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, meidän uskovien Herrassa, jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä (Matt.28:19-20)

...halattavaksi tullut rupeaisi todistamaan Ammalle Kristuksesta ? Ylipäänsä tarvittaisiin eukon kohdalla oikein Vanhan Testamentin tyylisiä väkeviä Jumalan merkkejä siitä kuka kukin on.

• kristitty
        Vesa kirjoitti:

...halattavaksi tullut rupeaisi todistamaan Ammalle Kristuksesta ? Ylipäänsä tarvittaisiin eukon kohdalla oikein Vanhan Testamentin tyylisiä väkeviä Jumalan merkkejä siitä kuka kukin on.

Väkevä voima on ensin sidottava, eli perkeleen vallat, voimat ja energiat. Sitomisen voi tehdä ylösnoussut Jeesus Kristus, jolle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ei väellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot. Sen suurempaa voimaa eikä "halausta" maailmassa ole. Siinä riivaajahenget pakenevat voivotellen ja eläimen ääniä päästellen.

• Ola*
        kristitty kirjoitti:

Väkevä voima on ensin sidottava, eli perkeleen vallat, voimat ja energiat. Sitomisen voi tehdä ylösnoussut Jeesus Kristus, jolle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ei väellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot. Sen suurempaa voimaa eikä "halausta" maailmassa ole. Siinä riivaajahenget pakenevat voivotellen ja eläimen ääniä päästellen.

kun ei oo muuta kuin vino pino raamatun lauseita. Pitäis olla hieman sisäistä ymmärrystäkin mutta kaikki aikanaan .....

• paha henki
        kristitty kirjoitti:

kun noin raivon vallassa häiritset asiallista keskustelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe