AMMAN VIERAILUT?

Satu

Osaako joku kertoa miten usein äiti Amma on Suomessa käynyt. Kuusi kertaa, mutta minä vuosina. Kymmenen vuotta on vaivannut omituinen löytämisen halu. Sellainen omituinen tunne joka on ajanut tutkimaan esimerkiksi hindulaisuutta ja sitten niin vain yksi halaus muuttaa uskontoja kohtaan niin skeptisesti suhtautuvan tyttösen maailman ja jotenkin hassusti tuntuu, ettei enää tarvitse etsiä.
Amma-lahko on mulle nimenomaan yleismaailmallinen tapa, miltein sitoutumaton mihinkään uskontoon. Elämäntapa ja katsomus siitä on näyttänyt tulleen. Enkä minä ihmisenä niinkään ole muuttunut. Levottomuus vain on kadonnut ja jollain tapa nyt on parempi. Ymmärtäkää tai älkää, mutta enpä sitä oikein osaa selittää.

9

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ythhtyyt

      Ymmärretään. Kiva kuulla että olet löytänyt rauhan. :)

      • rauha

        Jer. 6:14
        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" Room.3:23

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16

        Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun (Jeesuksen) kautta. Amen.


      • Ola*
        rauha kirjoitti:

        Jer. 6:14
        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" Room.3:23

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16

        Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun (Jeesuksen) kautta. Amen.

        Amma on vierailut vuodesta 1998 lähtien kerran vuodessa. Vuosi 2002 jäi väliin koska juuri kiertueen alkamisajankohtana alkoi Afgnistanin pommitukset ja Intian lentolikenne meni muutamaksi päiväksi sekaisin.


        Jer. 6:14
        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

        Myös Amma antaa rauhan. Hänkin on yhtä Jumalan kanssa kuten oli Jeesus. Itse asiassa lopullinen Rauha saadaan vasta silloin kun vapaudumme egostamme. Tämä onnistuu vain todellisen Mestarin, kuten Amman tai Jeesuksen ohjauksen avulla.

        .....

        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" Room.3:23

        Sanoi Paavali, joka ei ymmärtänyt vielä kaikkea.

        .......

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16

        Kirjoitteli Johannes johon ei tavitse uskoa. Raamattussa kaikki asiat eivät vastaa todellisuutta.

        .........


        Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun (Jeesuksen) kautta. Amen.


        Miksi lisäsit sulkeet? Jeesus tarkoitti "minulla" Jumalaa. Myös Amma on yhtä Jumalan kanssa.


      • Ola*
        Ola* kirjoitti:

        Amma on vierailut vuodesta 1998 lähtien kerran vuodessa. Vuosi 2002 jäi väliin koska juuri kiertueen alkamisajankohtana alkoi Afgnistanin pommitukset ja Intian lentolikenne meni muutamaksi päiväksi sekaisin.


        Jer. 6:14
        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

        Myös Amma antaa rauhan. Hänkin on yhtä Jumalan kanssa kuten oli Jeesus. Itse asiassa lopullinen Rauha saadaan vasta silloin kun vapaudumme egostamme. Tämä onnistuu vain todellisen Mestarin, kuten Amman tai Jeesuksen ohjauksen avulla.

        .....

        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" Room.3:23

        Sanoi Paavali, joka ei ymmärtänyt vielä kaikkea.

        .......

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16

        Kirjoitteli Johannes johon ei tavitse uskoa. Raamattussa kaikki asiat eivät vastaa todellisuutta.

        .........


        Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun (Jeesuksen) kautta. Amen.


        Miksi lisäsit sulkeet? Jeesus tarkoitti "minulla" Jumalaa. Myös Amma on yhtä Jumalan kanssa.

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16


        Siis miksi sitten ei uskota Jeesusta. Kirkon dogmatiikka on pahin Jeesuksen oppien vastustaja omilla syntien sovitusopeillaan.


      • nui
        Ola* kirjoitti:

        Amma on vierailut vuodesta 1998 lähtien kerran vuodessa. Vuosi 2002 jäi väliin koska juuri kiertueen alkamisajankohtana alkoi Afgnistanin pommitukset ja Intian lentolikenne meni muutamaksi päiväksi sekaisin.


        Jer. 6:14
        He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

        Myös Amma antaa rauhan. Hänkin on yhtä Jumalan kanssa kuten oli Jeesus. Itse asiassa lopullinen Rauha saadaan vasta silloin kun vapaudumme egostamme. Tämä onnistuu vain todellisen Mestarin, kuten Amman tai Jeesuksen ohjauksen avulla.

        .....

        "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" Room.3:23

        Sanoi Paavali, joka ei ymmärtänyt vielä kaikkea.

        .......

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" Joh.3:16

        Kirjoitteli Johannes johon ei tavitse uskoa. Raamattussa kaikki asiat eivät vastaa todellisuutta.

        .........


        Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun (Jeesuksen) kautta. Amen.


        Miksi lisäsit sulkeet? Jeesus tarkoitti "minulla" Jumalaa. Myös Amma on yhtä Jumalan kanssa.

        Taidat olla vieroitettu tissistä liian aikaisin kun kaipaat äiti Amman halauksia, noin kiihkeästi?

        Halaukset ei vaan ketään pelasta. Pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, meidän uskovien Herrassa, jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä (Matt.28:19-20)


      • Vesa
        nui kirjoitti:

        Taidat olla vieroitettu tissistä liian aikaisin kun kaipaat äiti Amman halauksia, noin kiihkeästi?

        Halaukset ei vaan ketään pelasta. Pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, meidän uskovien Herrassa, jolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä (Matt.28:19-20)

        ...halattavaksi tullut rupeaisi todistamaan Ammalle Kristuksesta ? Ylipäänsä tarvittaisiin eukon kohdalla oikein Vanhan Testamentin tyylisiä väkeviä Jumalan merkkejä siitä kuka kukin on.


      • kristitty
        Vesa kirjoitti:

        ...halattavaksi tullut rupeaisi todistamaan Ammalle Kristuksesta ? Ylipäänsä tarvittaisiin eukon kohdalla oikein Vanhan Testamentin tyylisiä väkeviä Jumalan merkkejä siitä kuka kukin on.

        Väkevä voima on ensin sidottava, eli perkeleen vallat, voimat ja energiat. Sitomisen voi tehdä ylösnoussut Jeesus Kristus, jolle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ei väellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot. Sen suurempaa voimaa eikä "halausta" maailmassa ole. Siinä riivaajahenget pakenevat voivotellen ja eläimen ääniä päästellen.


      • Ola*
        kristitty kirjoitti:

        Väkevä voima on ensin sidottava, eli perkeleen vallat, voimat ja energiat. Sitomisen voi tehdä ylösnoussut Jeesus Kristus, jolle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ei väellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot. Sen suurempaa voimaa eikä "halausta" maailmassa ole. Siinä riivaajahenget pakenevat voivotellen ja eläimen ääniä päästellen.

        kun ei oo muuta kuin vino pino raamatun lauseita. Pitäis olla hieman sisäistä ymmärrystäkin mutta kaikki aikanaan .....


      • paha henki
        kristitty kirjoitti:

        Väkevä voima on ensin sidottava, eli perkeleen vallat, voimat ja energiat. Sitomisen voi tehdä ylösnoussut Jeesus Kristus, jolle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ei väellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot. Sen suurempaa voimaa eikä "halausta" maailmassa ole. Siinä riivaajahenget pakenevat voivotellen ja eläimen ääniä päästellen.

        kun noin raivon vallassa häiritset asiallista keskustelua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe