Eli tiedättekö mistä löytäis vielä Sormusten Herra seinäkalentereita jotka ois siitä elokuvasta? en oo missää nähny...
mistä saa LotR- seinäkalentereita?
5
431
Vastaukset
- samwise-fani
kukunor,pandamyynti ja home entertainment-kerho...
kaupoista en tie.... - Nimloth
Elokuvaan liittyvän kalenterin näin Suomalaisessa kirjakaupassa, kuin myös 50- vuotisjuhlakalenterin, joka sisältää Tolkienin omia piirustuksia ja maalauksia. Juhlakalenteri maksoi 13,90, toisen hintaa en katsonut. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua =)
- tyttö
mäki löysin suomalaisesta sen tolkien kalenterin mut
en sit sitä toista mistä puhuit. missä päin suomee se oli? kiitti kuitenki! :) - Nimloth
tyttö kirjoitti:
mäki löysin suomalaisesta sen tolkien kalenterin mut
en sit sitä toista mistä puhuit. missä päin suomee se oli? kiitti kuitenki! :)että elokuvaan liittyvä kalenteri olikin Akateemisessa kirjakaupassa. Mutta muistelisin, että se kuitenkin oli Suomalaisessa Helsingissä...Toivottavasti löydät sen vielä!
Yksi paikka, josta kalentereita voisi etsiä on verkkokauppa Kukunor, osoite:
www.kukunor.com - tyttö
Nimloth kirjoitti:
että elokuvaan liittyvä kalenteri olikin Akateemisessa kirjakaupassa. Mutta muistelisin, että se kuitenkin oli Suomalaisessa Helsingissä...Toivottavasti löydät sen vielä!
Yksi paikka, josta kalentereita voisi etsiä on verkkokauppa Kukunor, osoite:
www.kukunor.comei löytyny... :( tai sit mä en vaa osaa. siis ku katoin täältä netistä. kiitos kuitenkin kauheesti ku oot viittiny auttaa! täytyy vielä kattoo jos vaikka löytäisin jostai. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848