Suzuki GN 250

Torspo

Moro. Suzuki GN 250 käy liian kuumana (ilmajäähdytteinen). Kaasari on Mikuni BS34SS. Mitä tuolle olisi tehtävissä? Neula on jo ylimmässä asennossa.

8

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torspo

Polttoainepintaa on myös nostettu. Vaihdettu kylmempi tulppa. Säädetty seosta rikkaammille. Taitaa uusi sylinteri ja mäntä olla liian tiukkoja yhteen.

• Torspo

Eikö kellään ole ideoita? Mikä tuon aiheuttaa?

• Torspo

Anyone????

• kottarainen69

ostakaa ktm smc 690 nii kaikki ongelmat ratkee

• 1100cc

Ajoviima jäähdyttää, joten sillä on syytä ajaa, eikä paikoillaa kaasutella! Se ei ole mikään temppumopo, kaupan pihaesityksille!

• Susu1

Oletko verrannut vastaavaan pyörään vai mistä päättelet että käy liian kuumana? Laita seosta rikkaammalle ja tarkasta että sytytys ei ole liian aikaisella. Tarkasta että ilmansuodatin on ok (ei liikaa virtaava ->laiha seos). Tarkasta pakoputki ja äänenvaimennin, että ei ole kertynyt liikaa karstaa.

• Susu1

Jos männänrenkaat vaihdoit niin tarkastithan uusien männänrenkaiden päiden katkosvälykset...

• mp_satulassa_1976

Mistä niin päättelet? Paljonko on moottoriöljyn lämpötila? Millaisessa ajossa kuumenee? Öljykorkin tilalle on saatavissa (www.louis.de) lämpömittarilla varustettu korkki, tästä näkee helposti moottoriöljyn lämpötilan. Alle 120"C on normaali, jos ei ole öljylle omaa jäähdytystä, tuon yli mennessä öljyn viskositeettia tulee nostaa normaalista 10W40 MP-ÖLJYSTÄ , 15W50 MP-ÖLJYYN (20W50). Runsaassa kaupunkiajossa, jossa on paljon tyhjäkäyntiä liikennevaloissa kuumassa kesässä saattaa öljynlämmöt nousta hetkellisesti jopa 150"C, kunnossa oleva kone kestää tuonkin. Tuossa toimiva öljy budjettihintaan kuumaan ajoon... http://www.motonet.fi/fi/tuote/593004/MP-Valvoline-20W-50-4T-1l-H-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe