Moro. Suzuki GN 250 käy liian kuumana (ilmajäähdytteinen). Kaasari on Mikuni BS34SS. Mitä tuolle olisi tehtävissä? Neula on jo ylimmässä asennossa.
Suzuki GN 250
8
966
Vastaukset
- Torspo
Polttoainepintaa on myös nostettu. Vaihdettu kylmempi tulppa. Säädetty seosta rikkaammille. Taitaa uusi sylinteri ja mäntä olla liian tiukkoja yhteen.
- Torspo
Eikö kellään ole ideoita? Mikä tuon aiheuttaa?
- Torspo
Anyone????
- kottarainen69
ostakaa ktm smc 690 nii kaikki ongelmat ratkee
- 1100cc
Ajoviima jäähdyttää, joten sillä on syytä ajaa, eikä paikoillaa kaasutella! Se ei ole mikään temppumopo, kaupan pihaesityksille!
- Susu1
Oletko verrannut vastaavaan pyörään vai mistä päättelet että käy liian kuumana? Laita seosta rikkaammalle ja tarkasta että sytytys ei ole liian aikaisella. Tarkasta että ilmansuodatin on ok (ei liikaa virtaava ->laiha seos). Tarkasta pakoputki ja äänenvaimennin, että ei ole kertynyt liikaa karstaa.
- Susu1
Jos männänrenkaat vaihdoit niin tarkastithan uusien männänrenkaiden päiden katkosvälykset...
- mp_satulassa_1976
Mistä niin päättelet? Paljonko on moottoriöljyn lämpötila? Millaisessa ajossa kuumenee? Öljykorkin tilalle on saatavissa (www.louis.de) lämpömittarilla varustettu korkki, tästä näkee helposti moottoriöljyn lämpötilan. Alle 120"C on normaali, jos ei ole öljylle omaa jäähdytystä, tuon yli mennessä öljyn viskositeettia tulee nostaa normaalista 10W40 MP-ÖLJYSTÄ , 15W50 MP-ÖLJYYN (20W50). Runsaassa kaupunkiajossa, jossa on paljon tyhjäkäyntiä liikennevaloissa kuumassa kesässä saattaa öljynlämmöt nousta hetkellisesti jopa 150"C, kunnossa oleva kone kestää tuonkin. Tuossa toimiva öljy budjettihintaan kuumaan ajoon... http://www.motonet.fi/fi/tuote/593004/MP-Valvoline-20W-50-4T-1l-H-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733981- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362708- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038