Kyyjärven vanhoillinen munapää

eiviritetty

ime vaan munaas :D

10

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoleltatoiselle

      Hyvä nuoriso,tälläisellä kielen käytöllä mitä nyt on alkanut tulla,mietityttää onkohan se "kyttääjä" sittenkään ihan väärässä,miettikääpä tätä asiaa?

    • mikko233

      Ettet vaa ite oo tehnyt näitä ´´keskusteluja´´?

      • Puoleltatoiselle

        Eli , kerro mitä tarkoitat tuolla kommentillasi ????????


    • mikko233

      Kuulit kyllä... Elikkäs olisit itse tehnyt tämän ja monet muut, ´´Ime munaa´´ tyyppiset keskustelut. Ja nyt sitten yrität säällittävästi sanoa että nuoret olisi tehnyt, nämä lapselliset ´´langat´´. Näköjään yrität selvästi saada nuorison näyttämään tyhmiltä idiooteilta, mutta tosiasiassa nämä nuoret tulevat pääsemään paljon pidemmälle elämässä, mihin sinun rahkeesi eivät riittäneet. (Valitettavasti).

      • Puoleltatoiselle

        No huh huh,etpä voi olla enempi väärässä.
        Olen kunnioittanut kaikkia Kyyjärven nuoria ja kaikki joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat todella fiksuja nuoria.
        Siksi oli tosi järkytys lukea tätä palstaa kun alkoi olla tuollaisia kirjoituksia,todella uskomatonta kuka näitä kirjoittelee Mikko hyvä?
        On harmi jos yksi kirjoittaja voi pilata kaikkien nuorten maineen.
        Sen lisäksi,olen päässyt aika pitkälle omassa elämässäni ja olen siihen tosi tyytyväinen.


      • mikko233

        Kyllä niitä kommentoijia (haukkujia) riittää ainaski tossa, Kyyjärven nuoriso nimisellä palstalla.

        Ja pahoittelen tuota edellistä kommenttiani. Mun piti sanoa että yleisesti kaikki jotka haukkuvat nuoria, eivät ole välttämättä päässeet elämässä pitkälle ja purkavat nyt paineitaan tänne. Sinähän voit olla vaikka tehtaanjohtaja, mistäs minä sen tiedän. Ja jos olet tyytyväinen elämääsi, ja varmasti oletkin niin ei muutakun ´´Anna mennä perkele´´. ANTEEKSI!


    • kasipari

      Minä profiloin näiden samantapaisten kirjoitusten alulle panijaksi radioamatööritoimintaa harrastaneen henkilön, joka on havainnut, että aakkosillakin voi viestittää.

      • Änkyrä

        Olen samaa mieltä,näin tämä juttu menee !


      • Alkuasukas007
        Änkyrä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,näin tämä juttu menee !

        Olen lukenut "naapuri kunnan" viestejä ja siellä on hyvin yleistä tälläinen ala-arvoinen kielenkäyttö,josko nämä kirjoitukset tulevatkin sieltä.
        Olen paljon tekemisissä nuorten kanssa ja en ole koskaan Kyyjärvellä törmännyt moiseen,varmaan jokunen poikkeuskin löytyy joka nyt pilaa kaikken nuorten maineen.
        Harmi.


    • Ihmettelenvaan

      Eikö täll epalstalle voi määrätä jotai sheriffiä, joka poistaa tälläiset typeryydet, missä ei ole päätä eikä häntää. Hävetkää vähän tuollaisten kirjoittajat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe