ime vaan munaas :D
Kyyjärven vanhoillinen munapää
10
119
Vastaukset
- Puoleltatoiselle
Hyvä nuoriso,tälläisellä kielen käytöllä mitä nyt on alkanut tulla,mietityttää onkohan se "kyttääjä" sittenkään ihan väärässä,miettikääpä tätä asiaa?
- mikko233
Ettet vaa ite oo tehnyt näitä ´´keskusteluja´´?
- Puoleltatoiselle
Eli , kerro mitä tarkoitat tuolla kommentillasi ????????
- mikko233
Kuulit kyllä... Elikkäs olisit itse tehnyt tämän ja monet muut, ´´Ime munaa´´ tyyppiset keskustelut. Ja nyt sitten yrität säällittävästi sanoa että nuoret olisi tehnyt, nämä lapselliset ´´langat´´. Näköjään yrität selvästi saada nuorison näyttämään tyhmiltä idiooteilta, mutta tosiasiassa nämä nuoret tulevat pääsemään paljon pidemmälle elämässä, mihin sinun rahkeesi eivät riittäneet. (Valitettavasti).
- Puoleltatoiselle
No huh huh,etpä voi olla enempi väärässä.
Olen kunnioittanut kaikkia Kyyjärven nuoria ja kaikki joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat todella fiksuja nuoria.
Siksi oli tosi järkytys lukea tätä palstaa kun alkoi olla tuollaisia kirjoituksia,todella uskomatonta kuka näitä kirjoittelee Mikko hyvä?
On harmi jos yksi kirjoittaja voi pilata kaikkien nuorten maineen.
Sen lisäksi,olen päässyt aika pitkälle omassa elämässäni ja olen siihen tosi tyytyväinen. - mikko233
Kyllä niitä kommentoijia (haukkujia) riittää ainaski tossa, Kyyjärven nuoriso nimisellä palstalla.
Ja pahoittelen tuota edellistä kommenttiani. Mun piti sanoa että yleisesti kaikki jotka haukkuvat nuoria, eivät ole välttämättä päässeet elämässä pitkälle ja purkavat nyt paineitaan tänne. Sinähän voit olla vaikka tehtaanjohtaja, mistäs minä sen tiedän. Ja jos olet tyytyväinen elämääsi, ja varmasti oletkin niin ei muutakun ´´Anna mennä perkele´´. ANTEEKSI!
- kasipari
Minä profiloin näiden samantapaisten kirjoitusten alulle panijaksi radioamatööritoimintaa harrastaneen henkilön, joka on havainnut, että aakkosillakin voi viestittää.
- Änkyrä
Olen samaa mieltä,näin tämä juttu menee !
- Alkuasukas007
Änkyrä kirjoitti:
Olen samaa mieltä,näin tämä juttu menee !
Olen lukenut "naapuri kunnan" viestejä ja siellä on hyvin yleistä tälläinen ala-arvoinen kielenkäyttö,josko nämä kirjoitukset tulevatkin sieltä.
Olen paljon tekemisissä nuorten kanssa ja en ole koskaan Kyyjärvellä törmännyt moiseen,varmaan jokunen poikkeuskin löytyy joka nyt pilaa kaikken nuorten maineen.
Harmi.
- Ihmettelenvaan
Eikö täll epalstalle voi määrätä jotai sheriffiä, joka poistaa tälläiset typeryydet, missä ei ole päätä eikä häntää. Hävetkää vähän tuollaisten kirjoittajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374