Mulla on siis menkat jo ollu 1 vuoden olen 13 ja käyttänyt pelkkää sidettä ja menny uimaa yms vaa ku menkat on ollu poissa nyt sitte päätin et ei voi jatkuu näin ja koitin tamponia (kyllä menkkojen aikana) ja siis kysyin äitiltä apuu et miten laitan ja työnsin pati cm sisälle ja hirveä kipu siis kirvely en osaa selittää minkälainen kipukirvely se oikeen oli D: äiti sano et koita sormea työntää pikkuhiljaa ja sekään ei mee sattuu ja kirvelee kihelmöi ihmeellisesti? Jos joku tietäs mikä auttas tai jotain:( Kiitos!
Tamponi tai sormi ei mene
1
89
Vastaukset
- hivuttamalla
Osta apteekista jotain perusöljyä, joka sopii intiimialueelle, esim. Ceridal.
Voitele sillä sormesi. Mene vaikka selällesi sängylle ja hivele sormellasi emättimen aukkoa. Koita sitten sormeasi sisään. Laita vain sen verran, ettei kipua tunnu.
Tee tätä joka päivä vähintään viiden minuutin ajan ja kaksi kertaa päivässä. Älä ota paineita, jos jonain päivänä ei huvita tai jos sinun tekee mieli kosketella muualta.
Kun säännöllisesti kokeilet hieman venyttää emättimen aukkoa, se ehkä antaa periksi. Kuukauden tai kolmen kuluttua saat ehkä sormesi sisään ja silloin menee myös pienin tamponi.
Joskus harvoin immenkalvo voi olla niin kireä, että se ei anna myöden. Lääkäriltä on vain pieni operaatio tehdä siihen viilto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954