Tulostinvirhe Canon MG6250 tulostimessa

tulostinvirhe

Käytin yhtä mustepatruunaa irti ja panin sen takaisin. Sen jälkeen printteri meni mykäksi ja ilmoittaa tulostinvirheestä.
Mikä neuvoksi?

9

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdcvfdr

      Laita kasetti kunnolla paikalleen, vaikka käyttöohjeen avulla.

    • Minulla on tuo sama tulostin eikä mitään ongelmia.

      Tee kuten tuo aakkossekamelska ehdottaa ja jos se ei auta ota kaikki irti ja aseta uudelleen sillä poistaessasi yhden olet voinut hiplata viereisiäkin jotka eivät olekaan hyvin paikallaan.

      Jokaisessa kasetissahan on varsin kunnioitettava liitin rivistö, niissäkin voi olla "töhnää" eikä puhtaalla paperilla tai kankaalla pyyhkäisy ehkä haittaa mutta saattaa auttaa jos muu ei auta, kokeile!

      Jos muu ei auta niin vaihta kaikki kasetit!

      Noin minä toimisin sinun tapauksessasi.

      PS: onko sinulla alkuperäiset Canon mustekasetit? Kokeilin kerran muita ja yksi alkoi kiukutella vaikka siinä oli vielä puolet musteesta jäljellä. Vaikka Canon musteet ovat 2 - 3 kertaa hinnakkaampia niin ne ovat ainakin minulla toimineet moitteetta.

      • tulostinvirhe

        ne on Ink-clubin halpiskasetteja. Ovat kuitenkin toimineet tähän mennessä.


      • tulostinvirhe kirjoitti:

        ne on Ink-clubin halpiskasetteja. Ovat kuitenkin toimineet tähän mennessä.

        Toimihan se minullakin kunnes alkoi tökkimään ja puolet säiliön sisällöstä meni haaskuun kun en onnistunut ilmoittamaan sille jotta onhan siellä, katso vaikka itse.

        En tuon jälkeen ole moisiin sortunut. Onhan ne Canonin omat hinnakkaampia mutta onko hinta/laatu suhde pahasti pielessä on toinen juttu.


    • lskuqduyqwt

      Sökö sökö söö.
      Tavallinen tarina. Jos otat kirjoittimesta kasetin irti sen mustelaskuri menee sekaisin, eikä kasetti enää toimi uudelleen asennettuna, vaan kone väittää kasettia tyhjäksi.
      Minulla on ollut noita ongelmia Epsonin kanssa, kunnes opin, ettei kasetteja saa kesken kaiken irroitella.
      Osta uusi mustekastti, niin alkaa toimimaan.

      • tulostinvirhe

        ei toimi uudellakaan kasetilla.


    • säästäkää

      Voi hyvät ystävät. Älkää tuhlatko rahojanne alkuperäisiin tai Suomesta hankittuihin mustekasetteihin. Ovat törkeissä hinnoissa. Englannista ja Saksasta saa tilattua noita mustekasetteja noin 1 (yksi) euron hinnalla kappale tähänkin tulostimeen (Ebay). Vuosia olen käyttänyt ja tosi paljon tulostanut. Tulostuslaatu ollut moitteetonta. Vain noin 2 prosentissa kaseteista on ollut jotain ongelmaa. Ei tule kalliiksi kun nakkaa sen euron kasetin roskiin.

    • fgbhgt

      Jos ei uusikaan toimi, kantsii hakea kaupasta väri-laseri, ne toimii niin kauan kun tomua kasetis piisaa, hinta alk. 99€

    • 920

      Itse kannoin HPn halvemmanpään värilaaserin kierrätykseen, olipahan kallista tulostamista. Aina joku väri oli lopussa ja maksoivat uudelleentäytettynäkin hunajaa.
      Nyt on mustavalkolaaseri, Canonin pikkumustesuihku ja Epsonin suurkuvatulostin käytössä. Canon MG 7150 on tosin paljon huonompinku7n sitä edeltänyt Canon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe