Raaka minecraftin pelaaja 5v kaunista pelivuotta jo takana :)
Oon aika hyvä pelaa minee (platina trophy löytyy)
Olen Rehti ja reilu pelaaja että jos oot kiinnostunu nii kerro..
onko sulla mikki?
Kauanko oot pelannu?
Löytyykö platina trophy?(ei haittaa vaikka ei oo)
Ikä?
Jos kiinnostun niin laitan kaveripyynnön ja viestin ps3:lla
☆MineCraft PS3 Edit.☆ Peliseuraa?:)
ebinplayer
8
<50
Vastaukset
- Kittyyy
Olisin kiinostunut :) Itselläni on ollut ps3 jo 4vuotta joten peli taustaa on takana :D ja Olen hyvä pelaamaan vaikka en välitä trophyistä c: ja juu omistan mikin ja olen 10 vuotias x)
- ebinplayer
Voisitko kertoa nickkisi?
- aoskoabzs
On mikki ja oon 14 ja oon pelannu oisko 3v minee
ja löytyy platina :D
psn:anydody
sit ku oot addannu ton ni sanon siel oikeen nykysen psn nimen mil pelaan- Aoskoabzs
Eiku muistinki et poistin sen ni addaa semmonen ku someone091
- ebinplayer
Addaan sit ku herään ;)
- ebinplayer
Ja onko mikki?
- Alssnqpslzn
No ihan ekaks tos lukee et on
- ebinplayer
Aa sori jäi vähä välistä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913957
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921886Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281562- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241251Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391122
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291083Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell192993