Tänne mielellään positiivisi kokemuksia Vaasasta sellaiselle, jolla on edelleen vähän asenne "Vittu 0.25 jäi Stadista
Vaasa experiences!
13
156
Vastaukset
- niii
Se varmaan riittänee että mäki tuun vaasaa
- niiimbäh
ja Minä.<3
- Rahismuija
Ja minä ❤️
- Vaasankauppikseen
Minäkin olen tulossa Vaasaan. Ainakin olen kuullut paljon kehuja Vaasan yliopistosta ja innolla odotan jo opiskelujen alkua. Aluksi tietenkin harmitti kun minäkään en ykkösvaihtoehtoon (Helsinkiin) päässyt mutta tällä hetkellä olen erittäin onnellinen että koulupaikan sain :) varsinkin kun tiedän kuinka moni jäi ilman.. Ja korkeamman elintason saan Vaasassa, kämpät kun on halvempia. Vaasaan muuttajat; oletteko löytäneet asunnon jo? Mistä päin otitte?
- Vaasagiiirl
Jee vaasalaisia! Ootan ainaki jo paljon opiskelun alkamista ku pääsee ihan uuteen paikkaa ja tutustuu uusii ihmisii :) mullaki Vaasa oli vast neljäs vaihtoehto mut kuitenki tosi tyytyväinen ku oon kuullu miten kiva yhteishenki siel yliopistol on yms. Sain kämpän voasin kautta palosaarelta ja kämpän sain heti seuraavana päivänä ku laitoin hakemuksen.
Ei kande harmitella sitä Aallon paikkaa, Vaasas on varmasti paljo rennompi meininki ja kivoja ihmisiä :) nähää kuukauden päästä ! - Pqpqpqpq
Mä ainakin ajattelin tulla vaasaa sillä asenteella et kaikki on kivoja ja tutustumisen arvoisia, kunnes toisin todistetaan - ei ennakkoluuloja! :) minkä ikäistä porukkaa Vaasaan on muuten tulossa?? Olen jo 22 (-93) joten vähän jännittää oonko ihan vanhus
- Moivaasalaiset
Et varmastikaan ole vanhus :) itse olen 20 (-95).
- Ikäloppu
Ja toinen ikäloppu vanhus -93 tulossa!Eli eipähän olla ainoita:)
- 34545gfdhhgf
Vai että oikein -93.. t. tuleva fuksi ja -88 :D
- jaa_a_a
Vaasa on aika kuollut mesta, tai kaupungin ympärillä, kun ei oo muuta kuin maaseutua. Koulussa julmettomasti pissiksiä. Ite oon E-Suomesta, mutta syrjäseudulta sieltäkin, mutta Vaasa tuntuu käpykylältä ku 5h melkee saa istua junassa, että pääsee takasi kotiin ja lähelle sivistystä. Vuoden jo ollu ja 2-3 v. pitäs lusia. Kämppä kiva ja halpa, asun Olympiassa. Ei ees oo paha seutu kuha ei keskellä yötä yksin liiku
- hmhmhmhm
Perustuuko tämä "keskellä yötä yksin liikkuminen" taas johonkin kokemukseen vai oletetako vain, että ei uskalla liikkua? Milläs tulet yöllä esim. baarista kotiin, jos et uskalla yöllä liikkua.
- Aöaööflla
Mistä päin suomea?? Itse stadista..yllättäen :D
- Aöaööfllaklkh
Mistä päin suomea?? Itse stadista..yllättäen :D mutta monilla mun kavereilla ei todellisuudessa edes ole niin paljon pk-seutulaisia, kuin mitä yleensä oletetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3196253Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta654086Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413445Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773338Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853280Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813192Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022648Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll572434Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2142315Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113