Vaasa experiences!

Aäaäaööaöa

Tänne mielellään positiivisi kokemuksia Vaasasta sellaiselle, jolla on edelleen vähän asenne "Vittu 0.25 jäi Stadista

13

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niii

      Se varmaan riittänee että mäki tuun vaasaa

      • niiimbäh

        ja Minä.<3


      • Rahismuija

        Ja minä ❤️


    • Vaasankauppikseen

      Minäkin olen tulossa Vaasaan. Ainakin olen kuullut paljon kehuja Vaasan yliopistosta ja innolla odotan jo opiskelujen alkua. Aluksi tietenkin harmitti kun minäkään en ykkösvaihtoehtoon (Helsinkiin) päässyt mutta tällä hetkellä olen erittäin onnellinen että koulupaikan sain :) varsinkin kun tiedän kuinka moni jäi ilman.. Ja korkeamman elintason saan Vaasassa, kämpät kun on halvempia. Vaasaan muuttajat; oletteko löytäneet asunnon jo? Mistä päin otitte?

    • Vaasagiiirl

      Jee vaasalaisia! Ootan ainaki jo paljon opiskelun alkamista ku pääsee ihan uuteen paikkaa ja tutustuu uusii ihmisii :) mullaki Vaasa oli vast neljäs vaihtoehto mut kuitenki tosi tyytyväinen ku oon kuullu miten kiva yhteishenki siel yliopistol on yms. Sain kämpän voasin kautta palosaarelta ja kämpän sain heti seuraavana päivänä ku laitoin hakemuksen.
      Ei kande harmitella sitä Aallon paikkaa, Vaasas on varmasti paljo rennompi meininki ja kivoja ihmisiä :) nähää kuukauden päästä !

    • Pqpqpqpq

      Mä ainakin ajattelin tulla vaasaa sillä asenteella et kaikki on kivoja ja tutustumisen arvoisia, kunnes toisin todistetaan - ei ennakkoluuloja! :) minkä ikäistä porukkaa Vaasaan on muuten tulossa?? Olen jo 22 (-93) joten vähän jännittää oonko ihan vanhus

      • Moivaasalaiset

        Et varmastikaan ole vanhus :) itse olen 20 (-95).


      • Ikäloppu

        Ja toinen ikäloppu vanhus -93 tulossa!Eli eipähän olla ainoita:)


      • 34545gfdhhgf

        Vai että oikein -93.. t. tuleva fuksi ja -88 :D


    • jaa_a_a

      Vaasa on aika kuollut mesta, tai kaupungin ympärillä, kun ei oo muuta kuin maaseutua. Koulussa julmettomasti pissiksiä. Ite oon E-Suomesta, mutta syrjäseudulta sieltäkin, mutta Vaasa tuntuu käpykylältä ku 5h melkee saa istua junassa, että pääsee takasi kotiin ja lähelle sivistystä. Vuoden jo ollu ja 2-3 v. pitäs lusia. Kämppä kiva ja halpa, asun Olympiassa. Ei ees oo paha seutu kuha ei keskellä yötä yksin liiku

      • hmhmhmhm

        Perustuuko tämä "keskellä yötä yksin liikkuminen" taas johonkin kokemukseen vai oletetako vain, että ei uskalla liikkua? Milläs tulet yöllä esim. baarista kotiin, jos et uskalla yöllä liikkua.


    • Aöaööflla

      Mistä päin suomea?? Itse stadista..yllättäen :D

    • Aöaööfllaklkh

      Mistä päin suomea?? Itse stadista..yllättäen :D mutta monilla mun kavereilla ei todellisuudessa edes ole niin paljon pk-seutulaisia, kuin mitä yleensä oletetaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe