Scientojen suuri idoli Tom Cruise on paljastunut homppeliksi ja se on pahinta psykiatrian jälkeen mitä scientologille voi tapahtua.
Voi Pyhä Hubbabubba sentään....!!!!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072520088794_vi.shtml
Nyt kaikki Suomen 5 scientologia joutuvat kuntotilan tarkastukseen tuon jutun luettuaan.....
Ja nyt scientot sitten sekoavatkin
UutisenPaikka
5
262
Vastaukset
- jokseenkin_utelias
Mistä niitä kirjoituksia voi lukea onko Kirjastossa saatavana että voi kopioida tai rintterillä rintata Että tietäsi enemmän sellaisesta.
- asdfgasdfg
Silmiinpistävästä kirjoitustaidon puutteestasi voisi päätellä sinun olevan otollinen kohde sceidolahkolle. Mutta vain jos sinulla on rahaa.
- lukihärö
Ei tollaisella lukutaidolla voi edes lukea scientologiaa saatikka ymmärtää sitä. Ko jutussa ei edes vihjailla mistään homoilusta.
- HetskuCruise
Hä? Eihän tuossa linkissä Cruisea homoseksuaaliksi todettu!
- tommonenKotihomoks
Mut homiskuukkelit nii tykkäis, että se olis. Ku on nii nätti poika kuitenki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352186
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351205- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562