Scientojen suuri idoli Tom Cruise on paljastunut homppeliksi ja se on pahinta psykiatrian jälkeen mitä scientologille voi tapahtua.
Voi Pyhä Hubbabubba sentään....!!!!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072520088794_vi.shtml
Nyt kaikki Suomen 5 scientologia joutuvat kuntotilan tarkastukseen tuon jutun luettuaan.....
Ja nyt scientot sitten sekoavatkin
UutisenPaikka
5
232
Vastaukset
- jokseenkin_utelias
Mistä niitä kirjoituksia voi lukea onko Kirjastossa saatavana että voi kopioida tai rintterillä rintata Että tietäsi enemmän sellaisesta.
- asdfgasdfg
Silmiinpistävästä kirjoitustaidon puutteestasi voisi päätellä sinun olevan otollinen kohde sceidolahkolle. Mutta vain jos sinulla on rahaa.
- lukihärö
Ei tollaisella lukutaidolla voi edes lukea scientologiaa saatikka ymmärtää sitä. Ko jutussa ei edes vihjailla mistään homoilusta.
- HetskuCruise
Hä? Eihän tuossa linkissä Cruisea homoseksuaaliksi todettu!
- tommonenKotihomoks
Mut homiskuukkelit nii tykkäis, että se olis. Ku on nii nätti poika kuitenki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238