Eli oon todella ihastunut yhteen poikaan kenen kanssa olen puhunut jo kauan ja olemme nähneet monta kertaa. Mutta myös paras ystäväni on hänen kaverinsa ja nyt hän on yhdessä tämän pojan kanssa!!! Mitä vi***a tekis mieli repii tää "ystävä" kappaleiksi. Hän tiesi sen että pidän tästä pojasta ja itse sanoi minulle vielä eilen ettei koskaan haluaisi olla tämän kanssa yhdessä?! Nyt aamulla vain ilmoitti olevansa... Tämä ei ollut ensimmäinen kerta mutta viimeksi löysin netistä yhden tyypin jonka kanssa ystäväni oli puhunut wapissa joskus sitten kun sai tietää siitä niin alkoi flirttailemaan tälle :( en tiedä miksi hän tekee minulle näin itkettää... Onko teille muille käynyt näin?
Paras ystävä varastaa ihastuksen!!!
Itkettää1235
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786