http://aijaa.com/czE1EE
Mitäspäs räikkösen fanit tähän, vai kaljoittelemaankos myös? :)
Ai kaljakos auttaa?
2
72
Vastaukset
- Arrivabene
Eiköhän se oo ihan sama mitä Kimi janoonsa ottaa jos Ferrari ei pysy kasassa. Etusiipi lähtee omia aikojaan ja vesijäähdytys ei toimi sit laukeaa kerch järjestelmä sit viä tää selostajaksi itseään tituleeraava Oskari Saari antaa ymmärtää et Kimi on noikin osat itse rikkonut ja siksi auto ei kulje, - nin oo siinä sit Suomalainen !
Ihmettelen miten nää toimittaja parat lähtee mukaan johonkin Italialaisen keltaisen lehdistön peesiin muka tietävinään Ferrarin päätöksistä ensi kauden kuljettajasta et Kimi saa ainakin potkut jne.
Onko nää toimittajat niin matalaotsaisia ettei itse pysty kirjottamaan vastaavaa Suomalaisittain et sais Italialaiset hämmästellä etteikö se Kimi lähdekään mihinkään, - sanoi joku Oskari Saari Suomesta.
Bottas on hajuton mauton ja väritön kuljettaja verrattuna vaikka Häkkiseen tai Räikköseen jotka sentään ovat Maailmanmestareita ja Kimi vielä pitkään se viimeinen Ferrarin maailmanmestari ja voipi olla et on myös seuraava Ferrarin maailmanmestari koska Vettel ei tänä vuonna voita maailmanmestaruutta se on varmaa kysykää vaikka Oskari Saarelta ja kauden lopulla pisteet taas nollataan, -eikö ??
Kimi ajaa Ferrarilla ens vuonna Maailmanmestaruuden ja saa näin ollen toisenkin nimikkoautonsa Ferrari museoon ! - antimosse
Voin vain kuvitella Mossen kiukun. Se on karmea. Se on käsinkosketeltavan ahdistunutta raivoamista ja huutamista. Mosse repii karvoja päästään ja itkee. hihihihi ei harmita ei hihihihi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627