Onko tullut havaituksi nuo sormet?

capt-cöpenick-

Tuossa 70 palsta kapeassa sinisessä kuvassa. Siinä näkyy naisten ja miesten myös tummaihoisten ihmisten sormia, pitemmillä ja lyhyemmillä kynsillä.

Tuo on hahmotuskysymys, mitä kuvassa näkee. Olisipa taas sormilla töitä, suomessa. Sormilla, joita aivot ohjailevat.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KYLLÄPÄRAMASEEVANHAA

      Sanopa muuta, kapukamu!

      • Ramaseminen ilman ramadania. No. Vanha kahvinkeittimeni sökähti. En vienyt sitä jätteenkäsittelyasemalle.
        Etsin komerosta 20 vuotta vanhan maitosuklaajauhepatin, phuketin. Ja ei kun mikrossa lämmittämään hanavettä siihen Taka-Töölön kirpparista ostettuun, venäläisvalmistettuun ja kapemmaksu suuspuoleltaan.
        En valehtele tippaakaan; tipautin 2 Lidlistä ostettuun keinomakeutusnappia siehen kuumaan veteen.
        Etelleen, kaks ruokalusikallista sitä aikoinaan lapsille tarkoitettua juomanainesta, nimeltään Vesseli 850 g.

        Suorastansa erittäin hyyvää. Erikoisinta, niin erikoisinta että pitkään vaivannut näriminen ja muu maarun polte jäivät mäkeen.

        Kahvin paput ovat kaput, paahdettuja, puoliksi poltettuja, siitä näriminen. Kai?
        Niin että sattuu se tuurin tyngä lievemmällekin siiderin litkijälle.


      • Pari.vaihtanut

        Yleensä kahvinkeittimessä kärvähtää se lämpösulake. Sellainen senti-puolentoista mittainen pötkylä lämmitysvastuksen lähellä. Maksanee euron-pari elektroniikkaliikkeessä ja on helppo vaihtaa itse. Vaikka onhan niitä sellaisiakin, joilla edes lampun vaihto ei onnistu...


      • Pari.vaihtanut kirjoitti:

        Yleensä kahvinkeittimessä kärvähtää se lämpösulake. Sellainen senti-puolentoista mittainen pötkylä lämmitysvastuksen lähellä. Maksanee euron-pari elektroniikkaliikkeessä ja on helppo vaihtaa itse. Vaikka onhan niitä sellaisiakin, joilla edes lampun vaihto ei onnistu...

        Itse asiassa kun ruuvasin pohjakannen auki ja laitoin ruuvit takaisin, keittimeen tulikin merkkivalo.
        Kun olet näitä kojeita purkanut ja saanut kuntoon, kysyn saanko lämpöpuhaltimeen vaihdettua jonkin osan ja saada sen kuntoon?

        Laite ei ole kallis, mutta tänään sitä katselin; vain neljäruuvia siinäkin.
        Onko siitä jotkin hiilet tai vastukset vaan kärähtäneet?


      • Pari.vaihtanut

        Odotas kun löydän jostakin kristallipallooni uudet patterit...


    • Yli70v

      Ei oo havaintoa. Ei oo myöskään mainoksia ollut useampaan vuoteen.

      • monikansalliset.sormet

        On tuo kuva aina kun avaa 70 palstan. Nyt näin nuo sormet kun mainittiin.


    • Sinisilmiänensormi

      En ymmärrä aloitusta. Mitä ko. kuva esittää? Ilmeisesti eri koneilla on erilaiset mainoskuvat.

      • Sinisilmäsormi

        Sori! Nyt äkkäsin.
        Mikä siinä siis kiikastaa? Oletteko niin varovaisia, ettei tummaihoiset saa sormiinne koskea? Eräs tuttavani olisi ostanut esineen kaupan hyllyltä. Sanoi minulle, ettei pysty sitä TIETENKÄÄN ostamaan, kun tuo somali tuossa piteli sitä äsken kädessään.
        Luulin vitsiksi, mutta hän olikin ihan tosissaan ja tuohtunut.


      • kumma-ellei-oo

        sinisilmiäinesormi
        Kyllä sinunkin 70 plus sivu on samanlainen kuin muillakin. Kun klikkaat 70
        sivun niin ylhäällä on sivun otsikko ja tuo keskimmäinen on sinisellä pohjalla, jossa ne sormet.

        Keskustelu24 Ryhmät Ikäryhmät 70 plus
        ---------------------------------------------------
        70 plus
        ---------------------------------------------------
        70-vuotiaiden leppoisa kahvipöytä. Liity rohkeasti mukaan keskustelemaan!
        70 -chat
        ---------------------------------------------------


    • Yli70v

      Hei! Nyt on ilmestynyt minunkin koneelleni!

    • Voisi.jo.vaihtaakin

      On kait tuo sininen kaista tuossa ollu ainaki s24 uudistuksesta lähtien. Sitä ei vaan helposti hokaa.

    • Fsecfrcfrfr

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe